خرید اقساطی تلویزیون دوو ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/21 20:58:27

اگر به دنبال خرید اقساطی تلویزیون دوو با شرایطی آسان و قیمتی باورنکردنی هستید، به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون دوو ویژه کارمندان


تلویزیون دوو در سایزهای مختلف

شما بر اساس نوع نیاز، فضای اتاق و میزان بودجه خود می‌توانید خرید قسطی تلویزیون دوو را انجام دهید. تلویزیون‌های دوو در سایزها و امکانات مختلف تولید می‌شوند. تمامی تلویزیون‌های موجود بر روی سایت قسطی کلاب با ضمانت نامه معتبر به فروش می‌رسند. 

تلویزیون دوو

تلویزیون‌های LED دوو در سایزهای 32 تا 75 اینچ در سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی تلویزیون دوو موجود می‌باشند. 

ویژگی‌های ممتاز تلویزیون‌های دوو

شرکت دوو در تولید تلویزیون‌های خود همواره از تکنولوژی‌های روز دنیا بهره برده است. یکی از جدیدترین محصولات برند دوو، تلویزیون‌های هوشمند منحنی یا همان OLED می‌باشد. کیفیت تصویر نمایش داده شده در این تلویزیون 4k است که 4 برابر واضح تر از فول اچ دی است. این تلویزیون علاوه بر اینکه رابط کاربری هوشمند و منحصر بفردی دارد، دارای عمق تصویر بی‌نظیری نیز می‌باشد.

این نسخه از تلویزیون از سیستم HDR10 پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل نور و انواع رنگ‌ها را بدون حذف جزییات، به خوبی تفکیک می‌کند. بنابراین تصویر نمایش داده شده بسیار نزدیک به تصویر ساخته شده توسط چشم انسان است.   

تلویزیون منحنی دوو

در طراحی ظاهر این تلویزیون حاشیه قاب تلویزیون کاملا حذف شده است. همین امر زیبایی این مدل را چندین برابر کرده است. سیستم صوتی این تلویزیون نیز کاملا حرفه‌ای و با کیفیت می‌باشد. این مدل از آخرین سیستم Dolby Digital Plus پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود صدای تلویزیون محیط اطراف شما را کاملا احاطه کند.

رابطه بین قطر تلویزیون و اندازه اتاق

قطر و اینچ تلویزیون خریداری شده باید بر اساس ابعاد اتاقی باشد که قرار است تلویزیون در آنجا گذاشته شود. مهم ترین نکته در خرید تلویزیون، دقت به فاصله آن با محل نشستن افراد می‌باشد. 

رابطه اندازه تلویزیون و فاصله نشستن

لازم به ذکر است هر چه کیفیت تصویر تلویزیون بالاتر باشد، فاصله تماشاگر از آن نیز کاهش پیدا می‌کند. اما در صورت کاهش کیفیت تصویر صفحه تلویزیون باید این فاصله را بیشتر کرد.

درباره برند دوو

شرکت و برند لوازم خانگی دوو در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در سئول پایه گذاری شد. نام این شرکت کره ای ترکیبی از کلمه عالی و قسمتی از نام بنیانگذار کمپانی می‌باشد. این شرکت تا سالیان سال به عنوان دومین کمپانی بزرگ در کره جنوبی شناخته شده بود. اولین کمپانی شرکت هیوندای و شرکت‌های سامسونگ و ال جی در مقام‌های سوم و چهارم قرار داشتند. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه می‌باشد که برخی از آنها به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

خرید قسطی تلویزیون دوو

در صورتی که قصد خرید اقساطی جهیزیه و یا تازه کردن تلویزیون منزل خود را دارید، بهترین پیشنهاد خرید اقساطی تلویزیون دوو از قسطی کلاب است.
برای خرید قسطی تلویزیون دوو می‌توانید به سایت قسطی کلاب به آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com مراجعه کنید. محصول یا لوازم خانگی مورد نظر خود را در سایت مقایسه و بررسی کنید و به صورت آنلاین خریداری نمایید اما هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کنید. این سایت علاوه بر اینکه قیمت محصولات خود را تضمین می‌کند، در سریع ترین زمان ممکن سفارشات شما را به دستتان می‌رساند. 

کمپانی دوو

سایت قسطی کلاب علاوه بر اینکه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی است، نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دارا می‌باشند. در نتیجه با اطمینان خاطر خرید اقساطی تلویزیون دوو را از این سایت انجام دهید. گرچه این سایت به فروش اقساطی تلویزیون و سایر لوازم خانگی معروف می‌باشد، اما در صورت تمایل می‌توانید هزینه سفارشات خود را نقدی نیز پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت

خرید قسطی ماشین ظرفشویی با حکمت کارت
یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه در هر خانه‌ای ماشین ظرفشویی می‌باشد. کمپانی ال جی بهترین برند در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. برای...

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک
برند دیپوینت یکی از برترین برندهای ایرانی موفق در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با چک به بخش یخچال فریزر در...