خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت

تاریخ انتشار:
1403/2/29 10:50:18

برای خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت با قیمتی جادویی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت


آیا شما هم به دنبال خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت هستید؟

با وجود طرح‌ها و سایت‌های مختلف برای خرید ساعت هوشمند امیزفت افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی، می‌توانند به راحتی و همگام با آن قدم بردارند. از طرفی با توجه به نوسانات ارز و افزایش قیمت آن طبیعی است که قیمت ساعت هوشمند هم مثل تمام کالا و وسایل دیگر جهش زیادی داشته باشد. خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت باعث می‌شود که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط سخت خرید، افراد به بهترین و بروزترین تکنولوژی روز دنیا دست پیدا کنند. 

معرفی و مشخصات ساعت هوشمند امیزفت

یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در بین افراد مخصوصا جوانان و نوجوانان ساعت هوشمند امیزفت می‌باشد. این ساعت هوشمند قابلیت انتخاب تم‌های متنوع صفحه نمایش و امکان شخصی سازی صفحه نمایش را دارد. شما با خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت می‌توانید یک گوشی به همراه داشته باشید به این صورت که، تمام تماس‌ها از طریق اتصال به گوشی خود پاسخ دهید.

حافظه داخلی این کالای دیجیتال 3 گیگابایت می‌باشد که شما بین 300 تا 600 موزیک می‌توانید روی آن ذخیره کنید. ساعت هوشمند امیزفت دارای صفحه نمایشگر امولد است و بخش حسگر آن توانایی سنجش اکسیژن خون را دارد.

با خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت شما کالایی را به همراه خواهید داشت که می‌تواند به شما، در بهینه ورزش کردن و میزان مصرف انرژی کمک کند. این ساعت هوشمند قابلیت تشخیص مودهای مختلف ورزشی و شیوه‌های مختلف شنا کردن را دارد. که از طریق آن می‌تواند میزان کالری مصرفی را به اطلاع شما برساند. 

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش خرید ساعت هوشمند امیزفت می‌شود میزان مصرف کم انرژی در آن است. به طوری که با استفاده حداقلی از این ساعت هوشمند شارژ آن تا 20 روز، با استفاده عادی تا 7 روز و در صورت استفاده زیاد تا 5/3 روز دوام خواهد داشت. مدت زمانی که برای فول شارژ شدن ساعت هوشمند امیزفت لازم است فقط 2 ساعت است.

از امکانات دیگر که شما با خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت می‌توانید به آن دست پیدا کنید اندازه گیری 24 ساعته ضربان قلب، میزان استرس فرد، ارزیابی خواب شخص و در کل کنترل سلامتی است. علاوه بر تمامی امکانات و قابلیت‌های گفته شده، ضد آب بودن این ساعت هوشمند تا عمق 50 متر باعث می‌شود که آن را به یک انتخاب خوب و مناسب تبدیل کند. ضمنا برای استفاده از تمامی این امکانات باید نرم افزار آن روی گوشی نصب شود و گفتنی است که پشتیبانی در اندروید بالاتر از 5 و ios بالای 10 صورت می پذیرد. 

برای خرید اقساطی ساعت هوشمند امیزفت به کجا مراجعه کنیم؟

با توجه به ویژگی‌های خوب و منحصر به فرد ساعت هوشمند امیزفت دور از انتظار نیست که، خیلی از افراد به دنبال خرید نقدی یا قسطی ساعت هوشمند امیزفت باشند. اما نمی‌دانند که چطور و کجا برای خرید این کالای دیجیتال اقدام کنند. نگران نباشید ما به شما سایتی را معرفی می‌کنیم که با خیال راحت بتوانید خرید کنید و نگران فیک بودن محصول نباشید. سایت قسطی کلاب سال‌های طولانی است که در زمینه فروش اقساطی کالای دیجیتال از جمله ساعت‌های هوشمند مشغول به فعالیت است.

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب، در هرجای ایران و با هر شرایط و مقدار پولی که باشید، می‌توانید به صورت آنلاین شرایط خرید اقساطی را مطالعه و با پر کردن فرم درخواست اقساطی کالا اقدام به خرید قسطی ساعت هوشمند امیزفت نمایید و صاحب یک ساعت هوشمند با امکانات فوق العاده عالی شوید. و از اصل بودن آن اطمینان کامل داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي اپل واچ هرمس

خرید اقساطي اپل واچ هرمس
برند اپل گجت‌های پوشیدنی متنوعی دارد که هرمس جز جدیدترین‌های آن می‌باشد. برای خرید اقساطي اپل واچ هرمس به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a12 است. برای خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...