خرید قسطی اره دیسکی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:26:30

یکی از ابزارهای مهم صنعتی بی شک اره دیسکی می‌باشد. برای خرید قسطی اره دیسکی به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی اره دیسکی



معرفی اره دیسکی

اره دیسکی دستگاهی است که، در حرفه نجاری از آن استفاده می‌شود. برای برش چوب، پلاستیک، فلز، سیمان از اره دیسکی استفاده خواهد شد. تیغ اره‌ای که برای برش مواد استفاده می‌شود، باید با کیفیت و خوب باشد. مزیتی که این دستگاه دارد حمل و نقل اسان کاربرد آن در صنایع مختلف است. در پایان به خرید قسطی اره دیسکی اشاره می‌کنیم.

ساختمان دستگاه

بدنه دستگاه از قطعات مختلفی تشکیل شده که در این جا به معرفی این قطعات اشاره می‌کنیم:

موتور

اره دیسکی دور موتورش بین 1700 تا 5500 در 60 ثانیه. توان موتور 1200 تا 2200 وات است. توان بالای موتور، خرید اقساطی اره دیسکی،  موجب برش دقیق و تنوع بیشتر در برش‌ها می‌شود.

دسته

روی اره دیسکی، یک دسته بزرگ و یک دسته کوچکتر جلوی دستگاه قرار دارد. مدیریت دستگاه زمان برش، به عهده دسته کوچک می‌باشد. اگر در زمان کار، دست راست روی دستگاه بزرگ تر و دست چپ روی دستگاه کوچکتر باشد، هدایت دستگاه راحت تر  و کار دقیق تر انجام می‌شود.

صفحه

عمق و برش اره با صفحه آن ارتباط مستقیم دارد. قدرت دستگاه در برش بسته به عمق و تیغ آن دارد. برای آن که اره عمق بیشتری را برش دهد باید قطر تیغ بیشتر باشد.

تیغه نگهدارنده

تیغه نگهدارنده هم به صورت، ثابت و متحرک می‌باشد. تیغه نگهدارنده، نقش محافظ را هم برای نجار و هم برای دستگاه ایفا می‌کند. تیغه نگهدارنده خاک حاصل از برش را به بیرون می‌ریزد. برای خرید اقساطی اره دیسکی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دستورالعمل‌های لازم هنگام خرید اره دیسکی

به هنگام خرید کیفیت، کارایی و قدرت و همچنین قیمت دستگاه حائز اهمیت است. بسته به نوع کارتان اره دیسکی سبک و یا سنگین انتخاب کنید. به این صورت که برای برش‌های سبک، موتور قوی لازم نیست، اما برای برش‌های سخت، موتور دستگاه باید پر قدرت باشد.

برای برش‌های سبک نباید توان و دور موتور دستگاه بالا باشد به این دلیل که ظرافت کار از بین می‌رود. مدل تیغه، وزن اره دیسکی، مکانیسم ترمز الکترونیک، ضمانت و گارانتی از معیارهای مهم هستند. بنابراین حائز اهمیت است که به هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای  کنیم.

چگونگی کار با دستگاه

در ابتدا ورق را روی میز صاف و مسطح قرار دهید و گام بعد با گیره ورق، اره را به میز محکم نصب کرده تا در حین کار جابجایی صورت نگیرد. قدم بعد، محل برش را مشخص کنید و سپس دستگاه را روشن کرده و عمل برش را انجام دهید. دستگاه حین برش نباید تکان بخورد می‌توانید برای این که دقت کار بالا برود، از خط کش قوی از جنس فلز یا چوب استفاده کنید. برای خرید قسطی اره دیسکی به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

انواع اره دیسکی

اره دیسکی برقی و شارژی هر دو عرصه بازار فروش موجود است. ای نوع اره در سایزهای مختلفی وجود دارد که قابلیت زاویه پذیری دارد و اره نفوذی که روی ریل نصب شده‌اند.

کاربرهای دستگاه

از اره دیسکی، برای برش های عرضی و طولی صفحه چوبی، وصل کردن در تیرها، ستون چوبی خانه‌ها، الاچیق چوبی و میز برش استفاده می‌شود.

انواع اره دیسکی برند رونیکس

-اره دیسکی برقی رونیکس مدل 4320
-اره دیسکی رونیکس مدل 4318
-اره گرد بر 4320
-اره گرد بر 4310   

خرید اقساطی اره دیسکی از قسطی کلاب

قلب تپنده بازار، در تلاطم است. خرید نقدی در شرایط کنونی دشوار است، فروشگاه قسطی کلاب، شما را برای خرید راحت و مطمئن همراهی می‌کند. این که بتوانیم دستگاه مورد نظر را از فروشگاه، به صورت اقساطی خریداری کنیم کمک شایانی به حال حاضر ما می‌کند. حتما تاکنون اقدام به خرید قسطی کرده‌ایم و طعم زود در دسترس قرار گرفتن کالا را چشیده‌ایم، بنابراین خرید قسطی اره دیسکی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اره فارسی بر رونیکس

خرید قسطی اره فارسی بر رونیکس
ابزارهای متنوعی در کارگاه‌های صنعتی وجود دارد که یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها اره فارسی بر می‌باشد. برای خرید قسطی اره فارسی بر رونیکس به بخش...

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری
برای خرید اقساطی اینورتر جوشکاری با شرایط عالی و قیمتی مقرون به صرفه به سایت قسطی کلاب در بخش لوازم اداری دسته بندی ابزار برقی مراجعه...