خرید اقساطی هدفون کریتیو

تاریخ انتشار:
1403/2/8 13:23:02

هدفون‌های بی شیم با برندهای متنوعی در بازار وجود دارد. برای خرید اقساطی هدفون کریتیو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی هدفون کریتیو



هدفون بی‌سیم کریتیو

هدفون بی‌سیم کریتیو یک محصول عالی برای ورزشکاران و دوندگان است. این هدفون بی‌سیم از نوع وایرلس سبک می‌باشد که کارایی‌هایی مثل گوش دادن به موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها، هنگام ورزش کردن دارد. وزن سبکش باعث می‌شود که موقع استفاده از آن، احساس ناراحتی نداشته باشید و گوشی‌های سیلیکونی بسیار نرم این هدفون بلوتوثی در سایزهای مختلف و برای همه افراد، از شش ساله تا شصت ساله ساخته شده است. برای خرید قسطی هدفون کریتیو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ظاهر این هدفون بسیار جذاب است و سیم‌هایی که با پوشش پلاستیکی محافظت می‌شوند، هم به ظاهر و هم به عمر مفید این هدفون کمک می‌کنند. همچنین قاب‌های گرد گوشی این هدفون در ترکیب با این سیم‌های خوش رنگ، یک محصول بسیار عالی از لحاظ طراحی و شکل ظاهری را پدید می‌آورند. 

راحتی حین ورزش

ایراد بسیاری از هدفون‌های بی‌سیم، حس اذیت و عدم راحتی هنگام استفاده است. اما این محصول با تمرکز روی حل این مسائل، یک تجربه بدون دردسر را به کاربر ارائه می‌دهد. این راحتی باعث شده که این هدفون بی سیم، یک انتخاب مناسب برای ورزشکاران باشد. سیم این هدفون، طول کوتاهی دارد و صرفا دو گوشی را به هم وصل می‌کند و قرار نیست هنگام دویدن، مدام برخوردش با صورتتان را تحمل کنید. با خرید اقساطی هدفون کریتیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

همچنین این محصول دارای گواهی IPX4 می‌باشد. یعنی ضد آب بوده و نه تعرق موقع فعالیت‌های ورزشی به آن آسیب می‌زند و نه پاشش آب احتمالی به روی آن. متریال به کار رفته در ساخت سری‌های سیلیکونی این هدفون‌ها در کنار طراحی ارگونومیک شان، کمک می‌کند که هنگام استفاده، از گوشتان نیافتد و لیز نخورد. وجود چندین سری اصافه درون جعبه، این امکان را به شما می‌دهد که اگر یکی از سری‌ها گم یا خراب شد، بتوانید به راحتی آن را معاوضه کنید. با خرید قسطی هدفون کریتیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی‌های هدفون بی سیم کریتیو

این کالای دیجیتال دارای استاندارد IPX4 (مقاوم در برابر رطوبت و تعرق) می‌باشد. 15 گرم وزن دارد و دارای باتری قدرتمندی با عمر حدودا 11 ساعت است. همچنین دارای تکنولوژی aptX نیز می‌باشد. این تکنولوژی جهت افزایش کیفیت صدای هدفون، همزمان با فراهم کردن صدای حجم بالا بسیار موثر است. دکمه‌های کنترل صدا و قطع و وصل کردن موسیقی، اندکی به طرف گوشی سمت راست متمایل هستند. 

جعبه حامل این دکمه‌ها، همچنین دارای یک میکروفون نیز می‌باشد که برای مکالمه تلفنی و حتی ضبط صدا کاربرد دارد. هدفون بی سیم کریتیو از یک درایو 6 میلی متری نئودیوم بهره می‌برد که موجب ایجاد صدایی با بیس بالا می‌شود. از همه مهمتر قیمت این هدفون بی سیم بسیار مناسب است و می‌تواند یک انتخاب اقتصادی باشد. برای خرید اقساطی هدفون کریتیو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروش قسطی هدفون بی سیم کریتیو

با توجه به افزایش قیمت دلار،  قیمت اکثر کالاهای دیجیتال بالا رفته. برای همین خرید این کالاها به صورت یکجا می‌تواند هزینه زیادی روی دست خریدار بگذارد. اما با وجود شرکت‌هایی که به فروش قسطی این کالاها روی آورده‌اند، خریداران می‌توانند با فراغ بال و آسودگی جهت خرید انواع کالای دیجیتال اقدام نمایند. شما هم می‌توانید در سایت قسطی کلاب، به خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو اقدام نمایید و از موسیقی گوش دادن حین ورزش نهایت لذت را ببرید. با خرید قسطی هدفون کریتیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برای خرید اقساطی این گوشی، به ضامن احتیاجی ندارید و فقط کافی است یک سوم قیمت این هدفون را پرداخت کنید و بقیه هزینه آن را به صورت قسطی بپردازید. همچنین شما می‌توانید برای خرید این هدفون، به صورت نقدی و یکجا نیز اقدام نمایید. قسطی کلاب یک پیشنهاد ویژه یا یک آفر هیجان انگیز نیست و یک فرصت همیشگی و فوق العاده برای خرید اقساطی هدفون کریتیو است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 13 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی...

انواع گوشی سامسونگ

انواع گوشی سامسونگ
امروزه تنوع بسیار زیادی در ساخت گوشی ها وجود دارد به گونه ای که کمپانی های مختلف با عرضه گوشی های میان رده ای و بالا رده ای خود در تلاش می باشند...