فروش اقساطی گوشی s20 پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/17 15:02:43

تلفن های همراه سامسونگ در سرتاسر دنیا دارای طرفداران زیادی است و جدیدترین تلفن همراه سامسونگ به تازگی بازار آمده است. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. برای ثبت سفارش خود به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی گوشی s20 پلاس


معرفی خانواده گلکسی s20 سامسونگ 

شرکت سامسونگ بار دیگر تمام طرفداران خود را محسور کرده است و با رونمایی از خانواده گلکسی s20 توانست رکورد فروش تلفن همراه را بشکند. شرکت سامسونگ با معرفی خانواده گلکسی s20 با سه عضو، تعجب همگان را بر انگیخته است. 

سه مدل ارائه شده به نام های s20+ ،s20 و s20 Ultra می‌باشد که جدیدترین آن ها s20 Ultra است. جالب است بدانید که به سبب محبوبیت ویژه خانواده گلکسی s20 بین مردم ایران، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس را آغاز کرده است. 

تفاوت های ظاهری اعضای خانواده گلکسی s20 با یکدیگر 

تفاوت های ظاهری بین اعضای خانواده گلکسی s20 زیاد نمی‌باشد و فرق آن ها در اندازه گوشی ها است. به ترتیب اندازه s20 از همه کوچکتر و اندازه s20 Ultra از بقیه بزرگتر می‌باشد. رنگ های به کار برده شده در اعضای خانواده گلکسی s20 نیز با یکدیگر متفاوت است. 

رنگ های ارائه شده برای گوشی s20 خاکستری، صورتی و آبی می‌‌باشد. رنگ های به کار برده شده در s20 پلاس مشکی، خاکستری و آبی است و در نهایت رنگ های گوشی s20 Ultra خاکستری و مشکی می‌باشد. ناگفته نماند که فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس با شرایط استثنایی در قسطی کلاب امکان پذیر شده است. 

تفاوت های داخلی اعضای خانواده گلکسی s20 با یکدیگر 

از لحاظ کاربردی و سخت افزاری گوشی های s20 و s20 پلاس تفاوت های چندانی با یکیدیگر ندارد، هر دو از حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار هستند و فضای زیادی برای عکس ها و ویدیوهای شما دارند. در مورد حافظه داخلی، گوشی s20 Ultra از یک مزیت برتر برخوردار است و با اضافه کردن micro SD به تلفن همراه می‌توانید حافظه داخلی خود را تا 1ترا افزایش دهید و از فضای داخلی تلفن همراه خود نهایت لذت را ببرید. 

با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به پاک کردن فایل های خود نخواهید داشت. متاسفانه هنوز گوشی s20 Ultra وارد ایران نشده است ولی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس را به تازگی آغاز کرده است. 

ویژگی منحصر به فرد خانواده گلکسی s20 سامسونگ 

ویژگی منحصر به فردی که در طراحی خانواده گلکسی s20 وجود دارد. پیکسل های بالای دوربین آن ها می‌باشد که به شما عکس ها و فیلم های با کیفیتی را هدیه می‌دهد. پیکسل موجود در گوشی های s20 و s20 پلاس 64 مگاپیکسل می‌‌‌باشد و در گوشی s20 Ultra به میزان 108 مگاپیکسل تغییر پیدا کرده است. 

این ویژگی خاص سبب شده است که خانواده گلکسی s20 از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. همچنین قدرت زوم اپتیکال دوگانه در گوشی های s20  و  s20  پلاس، سه برابر می‌ باشد و توانایی زوم با پیکسل بالا تا 30 برابر را دارند. در گوشی s20 Ultra قدرت زوم اپتیکال 10 برابر است و توانایی زوم با پیکسل بالا تا 100 برابر را دارا می‌باشد! به همین سبب فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب آغاز شده است. 

شرایط ویژه فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین فروشگاه های آنلاین می‌باشد که از شرایط ویژه‌ای برای خرید برخوردار است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد علاقه خود، می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی خود را انجام دهید و کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمام محصولات روز دنیا را با قیمت مناسب به فروش گذاشته است و شما تنها با وارد شدن به وبسایت قسطی کلاب می‌توانید خرید آنلاین خود را ثبت کنید. با استفاده از طرح فروش اقساطی یا نقدی گوشی s20 پلاس در قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید از بای چک و خرید از لیزینگ امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارا می‌باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک
یکی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل اپل واچ سری 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته...

خرید قسطی گوشي هواوی

خرید قسطی گوشي هواوی
کمپانی هوآوی محصولات مدرن و زیبایی را روانه بازار کرده است و در حوزه دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از بهترین محصولات برند هوآوی موبایل...