خرید اقساطی لباسشویی دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 16:26:09

برند دوو یکی از بهترین برندهای کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لباسشویی دوو


مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو

خرید قسطی لباسشویی دوو به صورت اینترنتی و آنلاین توسط فروشگاه معتبر قسطی کلاب دات کام وارد فاز اجرایی شده است. لباسشویی‌های شرکت دوو همواره در ردیف پرفروش ترین دستگاه‌ها در سطح بازار داخلی قرار دارند. فرآیند طراحی و ساخت ماشین لباسشویی دوو بر اساس آخرین فناوری‌ها و مطابق با شاخص‌های استانداردهای بین المللی صورت می‌گیرد. همچنین، این دستگاه‌ها متناسب با نوع نیاز مصرف کننده در ظرفیت‌ها و رنگ‌های متنوع و گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. 

طراحی جدید و منحصر به فرد بدنه، در کنار مجهز شدن به فناوری ضد صدا و لرزش را می‌توان از بارزترین مشخصات خرید اقساطی لباسشویی دوو قلمداد نمود. طراحی زیبا و بسیار شیک بدنه لباسشویی، سلیقه و ذائقه‌های مختلف را تحت شعاع خود قرار می‌دهد. همچنین، طراحی دیوارهای جانبی برای لباسشویی، ثبات و ایستایی مطلوب دستگاه را بر روی سطوح مختلف رقم زده است.

تعبیه موتور بدون تسمه یا دایرکت درایو در ساختار داخلی دستگاه، از نقاط قوت ماشین لباسشویی Daewoo محسوب می‌شود. موتور دایرکت درایو، علاوه بر ارتقای توان و بازدهی دستگاه، در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی نقش بسزایی ایفا می‌نماید. مضاف بر این، کارکرد موتور لباسشویی بدون تولید آلودگی صوتی و ایجاد لرزش صورت می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی لباسشویی دوو می‌توان به قیمت مناسب، قابلیت‌ها و امکانات ویژه و برنامه‌های مختلف شستشو، اشاره نمود. برای لباسشویی‌های دوو متناسب با نوع و مدل، برنامه‌های شستشوی مختلفی مانند سیستم شستشوی البسه کودک، شستشوی سریع، شستشوی دستی، سیستم شستشوی البسه ظریف و حریر، برنامه شستشوی اقتصادی در نظر گرفته شده است.  

سایر ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو

مجهز شدن به فناوری پیشرفته Steam Wash (قابلیت شستشو با بخار) و تکنولوژی هوشمند کاهش لرزش، از دیگر مشخصات ماشین لباسشویی Daewoo تلقی می‌گردد. در پرتو وجود تکنولوژی شستشو با بخار، گرمای زیاد بخار موجب از بین بردن عوامل بیماری زا و حساسیت زا در البسه می‌شود. همچنین، نفوذ بخار به الیاف لباس، اتوکشی بهتر، کاهش چروکیدگی و نرم شدن بافت البسه را به دنبال دارد.

در سری‌های جدید لباسشویی‌های برند دوو از فناوری سنسور هوشمند MEMS استفاده شده است. سنسور شتاب سنج دستگاه در هر مرحله از فرآیند شستشو، ضمن شناسایی لرزش‌های غیر طبیعی ناشی از متوازن نبودن البسه، بهترین دور چرخش و خشک کن را انتخاب می‌نماید.

 این امر دامنه لرزش و ارتعاش دستگاه را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. طراحی دو نازل قدرتمند پاشش آب (Twin Jet Shower) در ساختار لباسشویی، مواد شوینده و آب را به صورت عمقی بر روی بافت و الیاف البسه توزیع می‌کند. این ویژگی موجب افزایش سطح کیفی شستشو و تمیزی یکپارچه البسه می‌شود. برای خرید اقساطی لباسشویی دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

امکان شروع فرآیند شستشو با تاخیر، گرید انرژی A+، دارای درام الماسه باکیفیت، مجهز به سیستم Smart Diagnosis (عیب یاب هوشمند)، صفحه نمایش از نوع LED، رنگ بندی سفید/نقره ای/تیتانیوم، بهره مندی از سیستم شستشوی حباب ساز (Bubble Soak)، چرخش اضافی، آبکشی/چرخش، بدنه مقاوم و باکیفیت و سطح کیفی ساخت بالا، سایر مشخصات خرید قسطی لباسشویی دوو را در بر می‌گیرد.  

نحوه خرید اقساطی لباسشویی دوو

گفتنی است که امکان خرید اقساطی لباسشویی دوو در ظرفیت‌های متنوع توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فراهم شده است. در این فروشگاه مدل‌های متنوع ماشین لباسشویی دوو با شرایط مناسب و قیمت مقرون به صرفه به خریداران و متقاضیان ارائه می‌گردد. همچنین، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقدی برای مشتریان و متقاضیان محقق شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي تلویزیون ال جی

فروش اقساطي تلویزیون ال جی
تلویزیون‌های ال جی دارای بهترین کیفیت و طراحی می‌باشند. برای خرید اقساطي تلویزیون ال جی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه ...

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس
جی پلاس یک برند داخلی است که توسط شرکت گلدیران که در گذشته نمایندگی برند ال جی در ایران بود، افتتاح شد. محصولات متفاوتی از لوازم خانگی تا..