خرید قسطی ایرپاد پرو 2

تاریخ انتشار:
1403/2/22 18:17:40

جدیدترین محصول لوکس شرکت اپل هدفو‌ن‌های بی سیم آن است. برای خرید قسطی ایرپاد پرو 2 به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایرپاد پرو 2


درباره ایرپاد پرو 2 چه می دانید؟

یکی از محصولات محبوب و پرفروش اپل، ایرپادها هستند. تفاوتی ندارد که به دنبال خرید اقساطی ایرپاد هستید یا دوست دارید آن را به شکل نقدی خریداری کنید، بهرحال دانستن ویژگی‌های این کالای دیجیتال می‌تواند مفید باشد. از نظر ظاهری تغییرات جزئی در ایرپاد پرو 2 دیده می‌شود. برای مثال کیس شارژ این مدل، نسبت به سری‌های قبل کمی باریک تر و بلند شده است. 

علاوه بر این یک حفره در پایین ایرپاد برای اتصال خروجی بلندگو و بند وجود دارد. ایرپاد پرو 2 مانند سری‌های قبل از USB-C استفاده نکرده و به جای آن از لایتنینگ بهره می‌برد. وزن این ایرپاد حدودا 5.3 گرم بوده و نسبت به سری‌های قبلی کمی سنگین تر است. ایرپاد پرو 2 از استاندارد IPX4 پشتیبانی کرده و در مقابل آب و تعریق مقاومت بالایی دارد. 

ویژگی‌های دیگری نیز به این سری ایرپاد اضافه شده که خرید قسطی ایرپاد پرو 2 را به صرفه کرده است. در ایرپاد پرو 2 تراشه H2 گنجانده شده است. این تراشه حالت شفافیت تطبیقی را به ایرپاد اضافه می‌کند. به بیان ساده تر هنگام گوش دادن به ایرپاد، این تراشه صدای محیط را کاهش داده تا صدا از ایرپاد رسا تر باشد. حضور درایور و تقویت کننده اختصاصی همراه با تراشه، کمک کرده تا وضوح صداها بیشتر شوند. علاوه بر این، افزایش عمر باتری، حذف هوشمند نویزها نیز از دیگر مزیت‌های حضور این تراشه است. این مدل ایرپاد از نسخه 5.3 بلوتوث که جدیدترین نسخه بلوتوث محسوب می‌شود نیز پشتیبانی می‌کند. 

آیا خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 به صرفه است؟

با توجه به ویژگی‌های بی‌شماری که ایرپاد پرو 2 دارد، خرید اقساطی آن می‌تواند یک پیشنهاد شگفت انگیز باشد. اگر به دنبال یک ایرپاد هستید که سلامت گوش‌های شما را به خطر نیندازد، می‌توانید به این محصول اپل اعتماد کنید. علاوه بر این، ویژگی ANC ایرپاد پرو 2 را فوق العاده محبوب ساخته است. کافی است یک بار این ایرپاد را استفاده کرده و موزیک دلخواهی را پخش کنید. خواهید دید که ایرپاد پرو 2 می‌تواند به راحتی تمامی صداهای مزاحم اطراف را به خوبی کاهش دهد. بنابراین اگر عادت به گوش دادن موزیک در حین مطالعه دارید و یا مجبورید در اماکن شلوغ به تلفن خود پاسخ دهید، خرید قسطی ایرپاد پرو 2 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

با خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 می‌‍توانید به ویژگی‌های مهم دیگری نیز دسترسی پیدا کنید. باتری باکیفیت همراه با شارژدهی و طول عمر بالا، سازگاری با کلیه گوشی‌ها با سیستم عامل iOS و قابلیت Adaptive Transparency، تنها بخشی از ویژگی‌های این ایرپاد جدید هستند. 

خرید قسطی ایرپاد پرو 2 راهکاری مقرون به صرفه

شاید بتوانید مجموعه‌های مختلفی را برای فروش قسطی کالاها بیابید، اما آیا می‌توانید به هر مجموعه‌ای اعتماد کنید؟ قسطی کلاب یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی کالاهای مختلف است. این وبسایت همکاری گسترده‌ای با برندهای معتبر داشته و طیف وسیعی از محصولات را برای خرید در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کافی است به وبسایت قسطی کلاب رفته و لیست بلند محصولات این وبسایت را بررسی کنید. اگر محدودیتی در بودجه دارید، هرگز نباید نگران شوید زیرا قسطی کلاب شرایط اقساطی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. بعد از انتخاب کالا می‌توانید نحوه بازپرداخت هزینه اجناس را مطالعه کرده و اقساط متفاوتی را برای بازپرداخت انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که برای خرید اجناس مختلف از مجموعه قسطی کلاب شما نیاز به ضامن نخواهید داشت. این ویژگی باعث خرید آسان تر و با خیال آسوده تر خواهد شد. با خرید اقساطی ایرپاد پرو 2 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ریملی 2021

خرید اقساطی گوشی ریملی 2021
یکی از برندهای موفق چینی با نام ریلمی روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی ریملی 2021 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s۲۰ پلاس

خرید قسطی گوشی s۲۰ پلاس
موبایل s20 پلاس جزو جدیدترین گوشی های برند سامسونگ است که به زودی در ایران نیز وارد بازار فروش می شود. این سری از گوشی های سامسونگ با داشتن ...