خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/25 17:00:22

برای اطلاع از شرایط قیمت‌ها و امکانات تلویزیون جدید سامسونگ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید و خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020 را به آسانی انجام دهید.


خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020


معرفی تلویزیون فوق‌العاده 2020 سامسونگ

برند سامسونگ جز برندهای معروف دنیا است که نیازی به معرفی ندارد و به طور قطع همه ما آن را می‌شناسیم. این شرکت استثنایی کره‌ای دارای محصولات گوناگون و متنوع بسیاری می‌باشد که در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال می‌توان آن را دسته بندی کرد. در سال گذشته چندین تلویزیون منحصر به فرد توسط برند سامسونگ روانه بازار شد که ما قصد داریم یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها را بررسی کنیم. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون سامسونگ مدل ‎65" Q95T QLED Smart 4K TV (2020)‎ بسیار زیبا و خاص طراحی و تولید شده است و توجه همگان را به خود جلب کرده است. اگر علاقه مند به محصولات برند سامسونگ هستید، تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های بی‌نظیر این تلویزیون آشنا کنیم. البته در کنار بررسی تلویزیون 2020 سامسونگ قصد داریم یکی از بهترین وبسایت‌های فروش اقساطی و نقدی کالا را به شما معرفی نماییم. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بزرگترین پلتفرم فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد و مشتریان فراوانی دارد. بنابراین بهترین گزینه برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020 فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می‌باشد. از همراهی شما سپاسگزاریم.

قدرتمندترین نمایش 4k در تلویزیون

تلویزیون سامسونگ مدل Q95T دارای فناوری Direct Full Array 16X  می‌باشد. این قابلیت به منظور کیفیت بالای تصاویر و تبدیل کردن تصاویر بی‌کیفیت به تصاویری با کیفیت بالا می‌باشد. کنتراست بالا به همراه نمایش عالی رنگ مشکی و سفید تاثیر به سزایی در کیفیت این تلویزیون دارد. این تلویزیون به همراه هوش مصنوعی طراحی شده است و فناوری 4k در دستان این هوش مصنوعی تصاویر باورنکردنی را برای شما خواهد ساخت. تلویزیون جذاب سامسونگ در دو اندازه 65 و 55 طراحی و تولید شده و از قابلیت‌های باورنکردنی برخوردار است. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2020 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

Ultra Viewing Angle

گاهی اوقات با توجه به زاویه حالت نشستن شما ممکن است کیفیت صفحه نمایشگر تلویزیون تغییر کند؛ یعنی تمام پیکسل‌ها توانایی نمایش کامل در همه زاویه‌ها را ندارند و فقط در صورتی که شما روبه روی آن نشسته باشید؛ بهترین کیفیت را به شما نمایش می‌دهد.

با این وجود شرکت سامسونگ تلویزیون جدید خود را با فناوری Ultra Viewing Angle درآمیخته است و شما هیچ محدودیتی برای نشستن بر روی یک مبل خاص ندارید، بلکه شما با هر زاویه و در هرمکانی بهترین کیفیت تلویزیون بدون ایجاد سایه و یا تاریک شدن صفحه را خواهید دید. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2020 یکی از بهترین تلویزیون‌های برند سامسونگ را از آن خود کنید.

اتصال نامرئی تلویزیون به دیوار بدون بهم ریختگی!

همان طور که اطلاع دارید هنوز تلویزیون‌ها درگیر کابل و سیم‌های برق و گوناگون بسیاری هستند. با این وجود اگر قصد داشته باشید که تلویزیون خود را به دیوار نصب کنید، باید فکری به حال سیم‌های بهم ریخته و آویزان باشید که نمای مدرن خانه شما را خراب نکند. شرکت سامسونگ تمام اتصالات خود را از طریق یک سیم برای تلویویون 2020 خود انجام داد و شما برای اتصال فقط کافی است یک سیم را به صورت پنهان به تلویزیون متصل کنید. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2020 زیبایی را به خانه خود هدیه کنید.

یک میلیارد سایه‌رنگ دقیق

تلویزیون باکیفیت و فوق‌العاده سامسونگ دارای یک میلیارد سایه‌رنگ دقیق به همراه فناوری HDR کوانتومی 16X می‌باشد. این تکنولوژی به منظور نمایش هر چه دقیق‌تر و حقیقی‌تر تصویر را نمایش می‌دهد. تکنولوژی نقطه کوانتومی به گونه‌ای در این تلویزیون به کار رفته است که هر پیکسل نور مخصوص به خود را دارد و تصاویر شگفتی را برای شما به نمایش درخواهد آورد. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2020 از قسطی کلاب یک خرید سراسر سود و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی
طرح خرید اقساطی ماشین لباسشویی ال جی در سایت قسطی کلاب با ارائه پیشنهادات مختلف از ماشین لباسشویی های ال جی، یکی از برترین گزینه ها برای خریداری ...

ماشین لباسشویی اقساطی ال جی

ماشین لباسشویی اقساطی ال جی
خرید لوازم خانگی مانند ماشین لباس شویی به خصوص از برند های معتبری چون ال جی برای اغلب مردم سخت شده است. از این رو قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی....