خرید قسطی a52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:18:55

برند سامسونگ قوی‌ترین برند کره جنوبی در دنیا می‌باشد که محصولات باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی a52 سامسونگ



در مورد گلکسی A52 سامسونگ چه می‌دانید؟

گلکسی A52 سامسونگ یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های میان‌رده عرضه شده توسط سامسونگ بوده که از امکانات خوبی برخوردار است. در وضعیت فعلی بسیاری از افراد خرید قسطی a52 سامسونگ را به سایر روش‌های خرید این گوشی هوشمند ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی باشید به خوبی می‌دانید که در سال‌های اخیر بازار گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده؛ زیرا با عرضه گوشی‌های هوشمند، زندگی انسان دستخوش تغییرات زیادی شده است. 

بهتر است بدانید با استفاده از یک گوشی هوشمند شما می‌توانید به گشت و گذار در فضای اینترنت بپردازید؛ یا با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی کالای مورد نظر خود را در چند ثانیه خریداری کنید. به طور کلی گوشی‌های هوشمند مزایای زیادی را برای انسان به ارمغان آورده‌اند. همین امر سبب شده تا همه روزه نمونه‌های جدیدی از گوشی‌های هوشمند طراحی و تولید گردد. به عنوان نمونه، گلکسی A52 سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ای بوده که شرکت سامسونگ مسئولیت طراحی آن را برعهده داشته است. 

این گوشی هوشمند در مقایسه با نمونه‌های قبلی خود شاهد بهبودهای فراوانی بوده است. از جمله بهبودهای این گوشی میان‌رده می‌توان قسمت سخت افزار گوشی، دوربین و نمایشگر آن را عنوان نمود. به همین جهت شما نیز می‌‌توانید با خرید اقساطی a52 سامسونگ این گوشی هوشمند را تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی a52 سامسونگ امکان پس‌انداز نمودن بخشی از هزینه‌ی خرید این گوشی هوشمند وجود خواهد داشت. 

گلکسی A52 سامسونگ؛ محصولی با طراحی دوست داشتنی

طراحی ظاهری گلکسی A52 سامسونگ در نگاه اول شما را یاد پرچم‌دار محبوب سامسونگ یعنی S21 می‌اندازد. بهتر است بدانید مهندسین شرکت سامسونگ طراحی قسمت پنل دوربین A52 را مشابه با گوشی S21 سامسونگ انجام داده‌اند. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد در نگاه اول گلکسی A52 را با پرچم‌دار محبوب سامسونگ اشتباه بگیرند. 

شرکت سامسونگ بدنه‌ گلکسی A52 را از متریال پلاستیکی طراحی کرده که این امر جذابیت خاصی را به این گوشی میان‌رده بخشیده است. از جمله ویژگی‌های بدنه‌ گلکسی A52 می‌توان به رنگ مات و طراحی مسطح آن اشاره نمود. همچنین ماژول‌های دوربین گلکسی A52 در بهترین حالت ممکن در قسمت برآمدگی مستطیل شکل آن قرار گرفته‌اند.

گلکسی A52 سامسونگ؛ محصولی با نمایشگر 120 هرتزی

محبوب‌ترین میان‌رده‌ی سامسونگ در قسمت نمایشگر، امکانات زیادی برای ارائه دارد. جالب است بدانید مسئولین شرکت سامسونگ در قسمت نمایشگر این گوشی هوشمند از یک نمایشگر "Super AMOLED" استفاده کرده‌اند. این نمایشگر از ابعاد 6.5 اینچ برخوردار بوده که رزولوشن آن 1080 در 2400 پیکسل است. 

همچنین این نمایشگر قادر است تمامی تصاویر را با تراکم 407 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. اما مهم‌ترین بخش در نمایشگر گلکسی A52 سامسونگ، نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر است. به عبارتی دیگر نمایشگر این گوشی هوشمند می‌توانید تصاویر بازی‌های ویدیویی را با حالت 120 فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد. برای خرید اقساطی a52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گلکسی A52 سامسونگ؛ قیمت مناسب در برابر سخت افزار قدرتمند

قبل از آشنایی با سخت افزار این گوشی هوشمند بهتر است بدانید سامسونگ گلکسی A52 خود را با قیمت 450 یورو به فروش می‌رساند. همچنین این گوشی میان‌رده در بازارهای داخلی کشور با قیمتی در نزدیکی 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

اما موضوعی که قیمت این گوشی هوشمند را جذاب می‌کند، مشخصات سخت افزاری گلکسی A52 است. سامسونگ برای عملکرد سریع این گوشی هوشمند در طراحی آن از تراشه‌ "Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G" استفاده کرده؛ براساس اطلاعات منتشر شده، این تراشه یکی از پر سرعت‌ترین قطعات استفاده شده درگوشی‌های میان‌رده سامسونگ است.

همچنین وجود یک پردازنده‌ مرکزی 8 هسته‌ای و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع "Adreno 619" عملکرد این گوشی هوشمند را با بهبودهای زیادی روبرو ساخته؛ به گونه‌ای که شما می‌توانید به کمک این گوشی هوشمند بسیاری از بازی‌های روز دنیا را به سادگی انجام دهید. همچنین دوربین چهار گانه‌ی گلکسی A52 لذت تصویر برداری را برای شما دو چندان خواهد کرد. ناگفته نماند که گلکسی A52 دارای دوربین اصلی چهارگانه با کیفیت‌های 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسل و یک دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل است.

خرید قسطی a52 سامسونگ با شرایط فوق‌العاده از فروشگاه قسطی کلاب

اگر این مطلب را مطالعه کرده‌اید به احتمال زیاد شما هم به دنبال خرید قسطی گوشی A52 هستید. بهتر است بدانید خرید اقساطی گوشی سامسونگ مزایای فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. به عنوان مثال با خرید اقساطی a52 سامسونگ شما می‌توانید هزینه‌ این گوشی هوشمند را به صورت ماهانه پرداخت نمایید.

به همین منظور فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه‌ کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی آماده ارائه خدمت به شما خواهد بود. این فروشگاه با ارائه‌ کالای اورجینال به صورت نقدی و اقساطی توانسته رضایت شمار کثیری از مخاطبان خود را بدست آورد. پس فرصت را غنیمت شمرده و همین الان برای خرید نقدی یا اقساطی گلکسی A52 به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی poco x3 pro

خرید قسطی گوشی poco x3 pro
نسل جدید گوشی پوکو x3 به بازار آمده است و به نام poco x3 pro شناخته می‌شود. برای خرید قسطی گوشی poco x3 pro به بخش کالای دیجیتال در...

خرید اقساطی موبایل a22

خرید اقساطی موبایل a22
اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل a22 با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...