فروش اقساطی تبلت جدید لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/9 21:30:29

اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت لنوو با قیمتی عالی هستید، به سایت قسطی کلاب بیایید و در دسته بندی کالای دیجیتال بخش تبلت خرید خود را نهایی کنید.


فروش اقساطی تبلت لنوو


تبلت لنوو

لنوو Lenovo یک شرکت چینی آمریکایی است که از سال 2005 شرکت IBM آمریکا با شرکت لنوو شروع به همکاری کرده است و این همکاری باعث شده که لنوو به یکی از تولیدکنندگان لب تاپ و تبلت در دنیا تبدیل شود. محصولات شرکت لنوو به دلیل امکانات خوب و مقرون به صرفه بودن محبوبیت زیادی میان مردم پیدا کرده است.

یکی از محصولات شرکت لنوو، تبلت است که سیستم عامل ویندوز یا اندروید روی آن‌ها راه اندازی می‌شود. به تبلت‌هایی که سیستم عامل آن‌ها ویندوز است Thinkpad و به تبلت‌هایی که سیستم عامل آن‌ها اندروید است Idealtab گفته می‌شود. تبلت‌های ویندوزی به دلیل داشتن پردازنده‌های 86 بیتی گران‌تر هستند. اگر شما به دنبال خرید قسطی تبلت لنوو هستید به احتمال زیاد با تنوع زیادی مواجه شده‌اید که در ادامه سعی داریم انواع تبلت لنوو را به شما معرفی کنیم، اما قبل از خرید تبلت، هدف و نیاز خود را مشخص کنید.

تبلت لنوو سری Tab

این کالای دیجیتال دارای پردازنده قدرتمندی است که جهت سهولت کار جدیدترین سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است. این نوع تبلت دارای صدای واضح و صفحه نمایش بزرگ تا 1 . 10 اینچ است. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که عکس پس زمینه دلخواه خودتان را انتخاب کنید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را روی آن نصب کنید.

یکی از مدل‌های این سری از تبلت لنوو مدل M8 8508x Tab است که خرید اقساطی این مدل تبلت لنوو گزینه مناسبی برای کودکان و نوجوانان است. این مدل جهت کارهای روزمره و شرکت در کلاس‌های آنلاین استفاده می‌شود و مجهز به شبکه 4G است که قابلیت تماس تلفنی را دارد. برای خرید اقساطی تبلت لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تبلت لنوو مدل Lenovo Smart Tab

این سری از تبلت ترکیبی از سری Tab همراه با یک صفحه نمایش هوشمند رومیزی است. خرید این کالای دیجیتال می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. در این سری از پردازنده چهار هسته‌ای دو گیگا هرتزی استفاده شده است. یکی از جدیدترین مدل‌های لنوو Smart Tab M10 HD 2nd Gen می‌باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این تبلت دارای نمایشگر 10 .10 اینچی لمسی با وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل می‌باشد. برای خرید قسطی تبلت لنوو به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

تبلت لنوو سری Yoga

این سری شگفت‌انگیز دارای یک لولا است که به شما این امکان را می‌‌دهد تبلت را در چهار حالت مختلف قرار دهید. این کالای دیجیتال را می‌‌توانید در دست بگیرید، روی میز قرار دهید، می‌توانید آن را ایستاده قرار بدهید یا آن را آویزان کنید. یکی از مدل‌های این سری مدل Yoga Smart 10 است. با داشتن پایه تعبیه شده بر روی تبلت می‌توانید به مدت طولانی بدون خستگی از تبلت استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی این مدل وجود باتری پرقدرت است که باعث شده است تبلت 11 ساعت بدون وقفه کار کند. سرعت بالا، دوربین باکیفیت، بلندگو JBL و قابلیت ارتقا حافظه از دیگر ویژگی‌‌های این تبلت است. برای خرید اقساطی تبلت لنوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تبلت لنوو بدون پیش پرداخت

امروزه داشتن یک تبلت خوب و کاربردی، برای افراد ضروری شده است اما قیمت بالای آن مشکل‌ساز شده است. قسطی کلاب با فروش قسطی تبلت این مشکل را حل کرده است و امکان خرید اقساطی تبلت لنوو را برای خریداران فراهم کرده است. شما می‌توانید به جای خرید نقدی از خرید قسطی استفاده کنید. با ثبت نام در این سایت می‌توانید با سه طرح، اقساطی از لیزینگ پارسیان، اقساطی از بایچک، اقساطی از طرح پایا خرید اقساطی تا سقف 50 میلیون تومان داشته باشید و قسطی کلاب برای کارمندان مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل جدید A14 است. برای خرید قسطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی a02 سامسونگ

خرید قسطی a02 سامسونگ
کمپانی سامسونگ در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت گسترده‌ای در سراسر جهان دارد و جز پرطرفدارترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید...