خرید اقساطی گوشی S21 FE

تاریخ انتشار:
1403/2/6 04:17:40

یکی از گوشی‌های بالارده و مقرون به صرفه سامسونگ مدل گلکسی S21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S21 FE به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S21 FE


کهکشانی ارزان قیمت سامسونگ

سری گلکسی S سامسونگ جزو گوشی‌های رده بالای سامسونگ به حساب می‌آید که علاوه بر مشخصات فنی بسیار خوب، قیمت بالایی هم دارند. با این حال، سازنده در سال 2021 برای افراد علاقه‌مند به این سری اقدام به عرضه نسخه ارزان‌تر این کالای دیجیتال کرد. به همین دلیل خرید قسطی گوشی S21 FE می‌تواند برای افرادی که توانایی خرید مدل پرچمدار را ندارند، گزینه مناسبی باشد.

خرید گوشی S21 fe به دلیل برخورداری از مشخصات فنی قابل قبول و طراحی مشابه با مدل استاندارد به شدت توصیه می‌شود. البته، باید به این نکته هم اشاره کنیم که سازنده برای پایین آوردن قیمت گوشی مجبور شده است برخی امکانات و قابلیت‌ها را در این کالای دیجیتال حذف کند. 

مشخصات فنی گوشی S21 FE

گوشی S21 FE به نمایشگر 6.4 اینچی با پنل Dynamic AMOLED 2X مجهز شده است. از امکانات این کالای دیجیتال می‌توانیم به پشتیبانی از HDR10+، نرخ بروزرسانی 120 هرتز و وضوح تصویر 2400×1800 پیکسل اشاره کنیم. مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام خرید اقساطی گوشی S21 FE به آن توجه کنید این است که در این نسخه خبری از جنس بدنه شیشه‌ای یا امکانات نرم افزاری گسترده نیست. با این حال، سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی مشابه نمونه استاندارد، اما با قیمت پایین‌تر به دست مشتری برساند.

سازنده گوشی S21 FE را در دو نسخه به همراه تراشه SM8350 Snapdragon 888 و Exynos 2100 به بازار عرضه کرده است. نقطه مشترک هر دو تراشه این است که از فناوری ساخت 5 نانومتری استفاده می‌کنند. همچنین، خرید قسطی گوشی S21 FE در سه پیکربندی شامل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تا حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در بازار موجود است.

در بخش دوربین، طراحی سه‌گانه را شاهد هستیم که به ترتیب شامل دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. دوربین پشتی از قابلیت فیلم‌برداری با وضوح 4K و نرخ 60 فریم برخوردار بوده که خود نکته خوبی تلقی می‌شود. در ادامه مشخصات کلی خرید اقساطی گوشی S21 FE را با هم مرور می‌کنیم:

•مشخصات تراشه: نسخه اول تراشه SM8350 Snapdragon 888 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 660 نسخه دوم، تراشه Exynos 2100 مجهز به پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14
•سیستم عامل: اندروید 12 به همراه رابط کاربری One UI 4
•درگاه MicroSD: ندارد
•شبکه 5G: دارد
•جنس بدنه پشتی: پلاستیک
•ظرفیت باتری: 4500 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژر سیمی 25 وات و شارژر بی سیم 15 وات
•سایر امکانات: جک 3.5 میلی متری هدفون، وای فای و حسگر اثر انگشت (زیر نمایشگر) 

عبارت FE در گوشی S21 FE مخفف جمله Fan Edition است؛ از آنجایی که قیمت بالای مدل استاندارد و پرو گلکسی S21 باعث شده تا خرید آن برای همه امکان‌پذیر نباشد، سامسونگ تصمیم گرفته تا این مدل را برای افرادی که علاقه زیادی به سری S دارند عرضه کند. به همین دلیل خرید قسطی گوشی S21 FE برای کسانی که بودجه زیادی دارند و طرفدار این سری هم هستند، گزینه ایده‌آلی باشد. از دیگر موارد مهم در خرید گوشی S21 fe می‌توان به پلاستیکی بودن جنس بدنه پشتی و همچنین حذف شدن برخی امکانات خاص یا تراشه ضعیف‌تر آن اشاره کرد.

شرایط خرید اقساطی گوشی S21 FE

مطمئنا خرید نقدی گوشی این روزها برای همه راحت نیست و به همین دلیل بیشتر عموم مردم به دلیل پایین آمدن قدرت خرید به سراغ خرید اقساطی می‌روند. قسطی کلاب با ارائه گزینه فروش قسطی محصولات مختلف به این نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. در صورتی که به این کالای دیجیتال علاقه دارید بهتر است برای مشاهده شرایط خرید قسطی موبایل S21 FE سامسونگ به وب‌سایت Ghesticlub.com مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ

خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ
اگر به دنبال شرایطی آسان برای خرید قسطی گوشیS21 FE سامسونگ هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی گوشی z flip 5

خرید قسطی گوشی z flip 5
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی z flip 5 با قیمتی بی نظیر در بازار دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...