خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:47:11

یکی از بهترین برندهای ایرانی بی شک برند اسنوا می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب



انواع مدل های ماشین لباسشویی اسنوا 

ماشین لباسشویی اسنوا، از مهم‌ترین محصولات برند اسنوا در بازار کشور است که برای رفع نیازهای مختلف کاربران در مدل‌های مختلفی تولید شده است. اینکه میزان کاربری شما از ماشین لباسشویی چقدر است و چه ویژگی‌هایی از یک ماشین لباسشویی می‌خواهید، می‌تواند عاملی باشد تا از بین مدل‌های موجود، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. در ضمن، امکان خرید اقساطی این لباسشویی برای مشتریان از سراسر کشور نیز وجود دارد. 

با ما همراه باشید تا پس از بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی‌های اسنوا، به بررسی شرایط خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا بپردازیم. لباسشویی‌های اسنوا به دو دسته‌ی کلی سری «واش این واش» و سری «هارمونی» تقسیم بندی می‌شوند. هرکدام از این دسته‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. این ماشین‌ها با کم‌مصرف بودن خود توانسته اند تا 49 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند. 

مشخصات لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا با ویژگی‌های متنوع و کارآمد، به خانه‌ها کم‌مصرفی، تنوع در برنامه‌های شستشو، سیستم عیب‌یابی خودکار، صفحه‌نمایش LED شیک و طراحی زیبا را به ارمغان آورده است. این ماشین لباسشویی قابلیت شستشوی لباس‌های مختلف را داراست و با استفاده از یون‌های نقره، علاوه بر تمیزکردن لباس‌ها، به افزایش عمر مفید دستگاه نیز کمک می‌کند. همچنین، با قابلیت شستشوی لباس‌های نازک و ظریف، کیفیت شستشو را بهبود داده است. در ادامه با مشخصات این ماشین‌های لباسشویی آشنا می‌شوید. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

14 روش شستشو

در ماشین لباسشویی اسنوا با بیش از 14 روش شستشو، می‌توانید هر نوع لباس را به بهترین شکل شستشو دهید. تکنولوژی نانو سیلور. ماشین لباسشویی اسنوا با استفاده از تکنولوژی نانو سیلور، باعث تمیزتر و خوشبوتر شدن لباس‌ها می‌شود و همچنین به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می‌کند.

سامانه عیب‌یابی خودکار

 این ماشین‌ها همچنین دارای سامانه عیب‌یابی خودکار هستند که با نمایش کدهای خطا، به شما کمک می‌کنند تا مشکلات را در دستگاه به‌سرعت حل کنید. 

صفحه‌نمایش LED

 صفحه‌نمایش LED این ماشین‌ها زیبا و مدرن است و کار با دستگاه را آسان‌تر می‌کند. همچنین، طراحی درام الماسه با حفره‌های الماس‌مانند در درام ماشین، کیفیت شستشو را بهبود می‌بخشد و لباس‌های نازک و ظریف را به‌خوبی شستشو می‌دهد. با خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

سیستم شست‌وشوی سریع

از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به سیستم شست‌وشوی سریع اشاره کرد. به کمک این سیستم شما می‌توانید بین 14 تا 19 دقیقه اقدام به شستشوی لباس کنید. سیستم شروع شستشو با تأخیر. به کمک سیستم شروع شستشو با تاخیر در ماشین لباسشویی اسنوا قادر خواهید بود تا در زمانی که در منزل نیستید، نیز اقدام به شستشوی لباس‌هایتان کنید.

فناوری شستشو با بخار

با فناوری شستشو با بخار در ماشین لباسشویی اسنوا، لباس‌های نرم و لطیفی را تحویل خواهید گرفت. دیجیتال اینورتر و صرفه‌جویی در مصرف برق. از دیگر مشخصات انواع ماشین لباسشویی اسنوا می‌توان به دیجیتال اینورتر و صرفه‌جویی باورنکردنی در مصرف برق اشاره کرد. این سیستم مصرف برق را بر اساس میزان لباس‌های شما تنظیم می‌کند. درب دوم برای لباس‌های جامانده. سری واش این واش ماشین لباسشویی اسنوا دارای درب دوم برای ورود لباس‌های جامانده است. این درب برای مواقعی است که یک لباس جامانده از شستشو پس از روشن‌کردن لباسشویی داشته باشید. 

خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا از فروشگاه قسطی کلاب

تا به اینجا شما را با مشخصات ماشین لباسشویی اسنوا آشنا کردیم. این برند ماشین‌های لباسشویی خود را با مشخصات کاملی ارائه می‌کند که خرید آنها را باتوجه‌به قیمتی که عرضه می‌شوند، بسیار مقرون‌به‌صرفه کرده است. درصورتی‌که به‌جای خرید نقدی تمایل به خرید قسطی ماشین لباسشویی اسنوا را دارید، فروشگاه قسطی کلاب را به شما معرفی می‌کنیم. قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم خانگی در کشور شناخته می‌شود.

برای خرید اقساطی در قسطی کلاب شما می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در سایت به طور هم‌زمان استفاده کرده و پس از تأیید طرح، می‌توانید اقدام به خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا و یا سایر محصولات موجود در سایت کنید. جهت مشاهده شرایط طرح‌های اعتباری و مدل‌های موجود از ماشین لباسشویی اسنوا می‌توانید به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی

فروش تلویزیون ال ای دی سامسونگ اقساطی
یکی از تلویزیون های ساده و در عین حال کارآمد شرکت سامسونگ، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 40M5860 سایز 40 اینچ تلقی می شود. این....

خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشی

خرید اقساطی اسپرسو ساز مباشی
اگر شما هم جز علاقه مندان به نوشیدن یک قهوه اعلا هستید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و...