خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام

تاریخ انتشار:
1403/2/25 20:52:56

لباسشویی جز مهم‌تریم وسایل برقی در آشپزخانه می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام


خرید ماشین لباسشویی ایرانی؛ کمک به تولید ملی

برای خرید ماشین لباسشویی، برندهای مختلفی پیش روی شما قرار دارد. سام، برندی ایرانی است. شما امکان خرید قسطی ماشین لباس شویی سام را هم در برخی از مراکز دارید. بدین ترتیب می‌توانید با پرداخت یکی از لوازم خانگی ساخت ایران، به تولید ملی هم کمک کنید. این محصول با کیفیت ایرانی برند سام الکترونیک، مزیت‌های قابل توجهی دارد. 

ضمن اینکه شما با خرید آن می‌توانید یک خرید اقتصادی را تجربه کنید و افزون بر آن از قابلیت‌ها و امکانات آن هم نهایت بهره وری را داشته باشید. ماشین لباسشویی سام از طراحی زیبایی برخوردار است. شما می‌توانید تا پیش از مبادرت ورزیدن به خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام رنگ، مدل، گنجایش و سایر مشخصات مورد نیاز خود را درخواست کنید. یکی از مزیت‌های چشمگیر این برند ایرانی ماشین لباسشویی، لرزش بسیار کم آن می‌باشد. چرا که در تولید این دستگاه، تا حد امکان از لرزش‌های احتمالی جلوگیری شده و صدای کمی هم ممکن است به گوش شما برسد. 

آشنایی بیشتر با ماشین لباسشویی سام؛ به عنوان یکی از لوازم خانگی مورد نیاز!

تا پیش از آنکه اقدام به خرید قسطی ماشین لباس شویی سام کنید؛ بهتر است در مورد این دستگاه تحقیق کنید. امروزه ماشین لباسشویی، تبدیل به یکی از لوازم خانگی مورد نیاز در هر خانه‌ای شده است. در همین راستا برندها و مدل‌های مختلفی از این دستگاه تولید و روانه بازار شده‌اند. هر چند که قطعات ماشین لباسشویی سام از شرکت سامسونگ هنوز تهیه می‌شود؛ اما شرکت سام الکترونیک، برندی ایرانی است.

وجود همین قطعات با کیفیت و بروز در آن سبب جذب اعتماد بسیاری از کاربران شده است. بدنه این ماشین لباسشویی از جنس استیل ضد زنگ بوده و از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید از هر 16 برنامه شستشوی این ماشین لباسشویی متناسب با نیاز خود استفاده کنید. اگر توان پرداخت کلی هزینه ماشین لباسشویی سام را به صورت نقدی ندارید؛ می‌توانید اقدام به خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام کنید. در هر حالت شما می‌توانید از قابلیت‌های یک ماشین لباسشویی با کیفیت بهره مند شوید.

مهمترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی سام

مراکز مختلفی در ایران هستند که می‌توانید در هر یک از آن‌ها اقدام به خرید قسطی ماشین لباس شویی سام مورد نیاز خود کنید. این دستگاه دارای قابلیت‌ها و امکانات زیر می‌باشد:

•بهره مندی از موتور اینورتر ماشین لباسشویی
•قابلیت اضافه کردن لباس در حین روشن بودن دستگاه
•سرعت موتور 1400 دور در هر دقیقه
•رتبه مصرفی A+++
•استفاده از 16 نوع برنامه مختلف شستشو
•قابلیت قفل کودک
•نمایشگر کاملا لمسی
•قابلیت برعکس شستن
•دارای ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز شما
•سیستم ذخیره زمانی
•موتور پرقدرت دایرکت درایو
•رنگ های مختلف 

بنابراین با خرید اقساطی ماشین لباس شویی سام می‌توانید با توجه به نیاز خود، ماشین لباسشویی با ظرفیت 7، 8 یا 9 کیلویی را خریداری کنید. 

خرید قسطی ماشین لباس شویی سام از فروشگاه قسطی کلاب

شما می‌‍توانید در فروشگاه قسطی کلاب اقدام به خرید قسطی ماشین لباسشویی سام کنید. چرا که این مرکز، امکان فروش قسطی محصولات مختلفی را برای شما فراهم می‌سازد. در این فروشگاه اینترنتی، شرایطی فراهم آمده است تا شما بتوانید از طرح‌های مختلف تا سقف تعیین شده، اقدام به خرید اقساطی کنید. همه افراد چه کارمندان و بازنشستگان و چه مشاغل آزاد، می‌توانند از شرایط خرید قسطی لوازم خانگی به خوبی استفاده کنید. 

خرید قسطی ماشین لباسشویی سام نیز در زمره لوازم خانگی به شمار می‌آید که شما به لطف رتبه اعتباری بالا در سامانه اعتبارسنجی می‌توانید از آن بهره مند شوید. هر یک از شما تنها با داشتن فیش حقوقی یا ارائه جواز کسب، می‌توانید ماشین لباسشویی برند سام را قسطی خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی می‌توانید به سامانه قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی مایکروویو سامسونگ

فروش قسطی مایکروویو سامسونگ
فروش قسطی مایکروویو سامسونگ در قسطی کلاب، با در نظر گرفتن مزایای استفاده از مایکروویو که امروزه در تمام خانه ها به عنوان یک ...

خرید کولر آبی آبسال

 خرید کولر آبی آبسال
کولر آبی آبسال با حداکثر عملکرد و با ایجاد کمترین صدا، هوای مطلوب و دلخواه شما را برایتان به ارمغان می آورد، همچنین این کولر ها با حداکثر....