خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:11:00

جدیدترین محصول اپل با نام گوشی آیفون 13 روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس


آیفون 13 پرومکس همراه همیشگی شما

کمپانی اپل در سال 2021 از گوشی جدید خود با سه عضو آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس رونمایی کرد. این سه گوشی از لحاظ ظاهری و کاربردی بسیار فوق‌العاده و خاص هستند. در این مقاله قصد داریم در مورد گوشی آیفون 13 پرومکس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، همچنین یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین را که فروش اقساطی دارند را به شما معرفی کنیم. بنابراین برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

همان طور که می‌دانید قیمت گوشی آیفون 13 پرومکس و دیگر آیفون‌ها بسیار بالا است، بنابراین شاید اکثر قشر جامعه توانایی مالی خرید نقدی این گوشی را نداشته باشند، با این وجود قسطی کلاب بستری فراهم کرده تا شما بتوانید موبایل و کالاهای مورد نیاز خود را که قیمت بالایی دارند به صورت قسطی خریداری نمایید. با ما همراه باشید.

بررسی ظاهری گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی آیفون 13 پرومکس دارای یکی از بهترین نمایشگرها در بین گوشی‌های می‌باشد. گوشی جذاب آیفون 13 پرومکس دارای صفحه نمایشگر Super Retina XDR 2 با ProMotion می‌باشد که نسل جدیدی از فناوری است. اندازه گوشی آیفون 13 پرومکس حدود 6.7 اینچ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

رنگ‌های به کار رفته در این گوشی استثنایی بسیار چشم نواز است. رنگ‌هایی به زیبایی آبی، گرافیک، نقره‌ای و طلایی که با بدنه فولاد ضد زنگ ترکیبی جادویی ایجاد کرده است. زیبایی عنصر غیر قابل انکاری است که در تمامی محصولات اپل وجود دارد و در کنار تکنولوژی مدرن یک محصول تمام عیار را به شما تقدیم می‌کند. ناگفته نماند که بر روی گوشی ایفون 13 پرومکس یک سپر سرامیکی بسیار مستحکم وجود دارد که از صفحه نمایشگر محافظت می‌کند و دیگر نیازی به گلس انداختن بر روی گوشی نخواهید داشت.

 البته وجود گواهی IP68 در این گوشی سبب شده است که از ضد آب بودن آن نیز اطمینان حاصل کنید. اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین فوق پیشرفته گوشی آیفون 13 پرومکس

گوشی جذاب و گران قیمت آیفون 13 پرومکس دوربین‌های استثنایی دارد و می‌توان به جرات گفت که بهترین نوع دوربین در این گوشی به کار رفته است. دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس هم از لحاظ نرم افزاری و هم از لحاظ سخت افزاری از بهترین برنامه‌ها و متریال ساخته شده است و کیفیتی بی‌نظیر دارد. با دوربین ماکرو شما می‌توانید تنها در فاصله 2 سانتی متری فوکوس خودکار را روشن کنید، همچنی نبا کیفیت‌ترین عکس‌ها را ثبت نمایید. 

ناگفته نماند که قابلیت فیلم برداری ماکرو و حرکت آهسته در این گوشی امکان پذیر شده است و شما می‌توانید فیلم برداری مسحور کننده‌ای را تجربه کنید. البته این گوشی مخصوص فیلم برداری و عکس برداری در شب است و عکس‌های جذاب و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

تراشه جادویی آیفون 13 پرومکس

گوشی جذاب و مدرن آیفون 13 پرومکس دارای تراشه قدرتمند A15 Bionic می‌باشد که هوشمندترین تراشه دنیا است. این تراشه از پس پیچیده‌ترین فعالیت‌ها بر می‌آید و عملکرد گرافیکی را تا 50% افزایش می‌دهد. با خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس یک خرید استنثایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط ویژه فروش اقساطی بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در ایران می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری است. وبسایت قسطی کلاب بهترین شرایط را برای خرید اقساطی مهیا کرده است و شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته حتی بدون ضامن به خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود بپردازید. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس یک خرید پر سود را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
در دنیای دیجیتالی امروز که تقریبا تمام کالاهای اطراف ما هوشمند شده‌ اند، ساعت ها نیز از این قافله عقب نمانده اند. در این میان شرکت هایی مانند....

خرید اقساطی هدفون سامسونگ

خرید اقساطی هدفون سامسونگ
خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب در سه مدل محصول مختلف تحت شرایط ویژه طرح خرید اقساطی این محصول امکان پذیر شده است. شما در این طرح قادر...