خرید اقساطی گوشی poco x3 GT

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:22:27

برند پوکو یکی از زیرشاخه‌های برند شیائومی است که تلفن‌های همراه مدرنی دارد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 GT به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی poco x3 GT


بررسی گوشی جدید POCO X3 GT

برند پوکو شیائومی گوشی‌هایی مقرون به صرفه با کیفیت بالایی را روانه بازار کرده است که معروف‌ترین آن‌ها مدل پوکو ایکس تری می‌باشد. به تازگی شرکت شیائومی از محصول جدید خود با نام poco x3 gt رونمایی کرده است. البته نمی‌توان گفت که گوشی POCO X3 GT شبیه به نسخه قبلی خود است! بلکه این گوشی آپدیت شده مدل ردمی نوت 10 پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 GT به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد فناوری 5G استفاده شده در این گوشی و دیگر امکانات آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر قصد خرید گوشی poco x3 GT را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزاریم.

نگاهی گذرا به گوشی POCO X3 GT

این گوشی جذاب دارای تاییده ضد آب و گرد و غبار می‌باشد، همچنین دارای یک نمایشگر LED و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این گوشی جذاب دارای باتری 5000 میلی آمپر بر ساعتی است و شارژی 67 واتی دارد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی پوکو ایکس تری جی تی می‌توان به پردازنده قدرتمند از نوع دیمنسیتی 1100 5G و دوربین سه گانه قدرتمندی نام برد که توانسته گوشی برتر از POCO X3 را در اختیار شما قرار دهد. برای خرید قسطی گوشی poco x3 GT به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

آیا گوشی poco x3 GT از گوشی POCO X3 PRO بهتر است؟

شاید برایتان جالب باشد که گوشی poco x3 GT یک گوشی تمام عیار است و از هر لحاظ از نسخه قبلی خود بهتر و باکیفیت‌تر می‌باشد. به طور مثال پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفته شده است، این پوشش فقط برای گوشی‌های پرچمدار و گران قیمت به کار می‌رود، ولی در گوشی POCO X3 GT نیز به کار رفته است. این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که نرخ نوسازی صفحه را با توجه به نوع پخش در حالت‌های متفاوتی پخش می‌کند.

گوشی جدید POCO X3 GT داری لنز اصلی دوربین 64 مگاپیکسل می‌باشد، درحالی که گوشی POCO X3 PRO دارای دوربین 48 است، همچنین شارژ گوشی POCO X3 GT 67 واتی می‌باشد، ولی گوشی POCO X3 PRO شارژی 33 واتی دارد. بنابراین هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی گوشی پوکو ایکس تری GT از نسخه قبلی آن بهتر است. برای خرید قسطی گوشی poco x3 GT به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی سیستم عامل گوشی POCO X3 GT

گوشی جذاب پوکو دارای جدیدترین سیستم عامل شیائومی با نام MIUI 12.5 می‌باشد که هم سطی اندروید 11 است، همچنین این رابط کاربری دارای آیکون‌ها و فضای متفاوتی می‌باشد که اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید آن را تغییر دهید. برای خرید اقساطی گوشی poco x3 GT به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را انجام دهید.

بررسی دوربین‌های سه گانه POCO X3 GT

همان طور که بیان کردیم گوشی POCO X3 GT دارای لنز اصلی 64 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دو لنز دوربین با کیفیت‌های 8 مگاپیکسل واید و 2 مگاپیکسل ماکرو نیز در این گوشی قرار دارد. البته دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید قسطی گوشی poco x3 GT از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که به فروش اقساطی و نقدی کالا می‌پردازد. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته به خرید قسطی انواع لوازم خانگی روز دنیا با برندهای ایرانی و خارجی، انواع موبایل و کنسول بازی بپردازید و نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید اقساطی گوشی poco x3 GT به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s12 ultra

خرید قسطی گوشی s12 ultra
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی s12 ultra دارید، پیشنهادویژه ما به شما خرید از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ چکی

خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...