خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:21:41

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 15 با چک


مقدمه

گوشی آیفون 15 به‌عنوان جدیدترین گوشی آیفون شناخته می‌شود که در سال 2023 توسط این شرکت برای عرضه در بازار جهانی معرفی گردید. البته متأسفانه امکان رجیستری قانونی گوشی جدید اپل همانند نسل قبلی یعنی آیفون 14 در ایران وجود ندارد. با این حال، برخی مالکین به کمک برخی روش‌های جانبی اقدام به رجیستری این کالای دیجیتال اپل می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشخصات جدیدترین گوشی آیفون آشنا کرده و بهترین شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 15 را به شما معرفی کنیم. 

انواع مدل‌های گوشی آیفون 15

در حال حاضر شرکت اپل جدیدترین گوشی آیفون خود را در دو مدل متفاوت تولید کرده است. نسخه اولیه را که با نام گوشی آیفون 15 می‌شناسیم و نسخه گران‌تر را با نام گوشی آیفون 15 پلاس می‌شناسیم. نسخه پلاس اندکی بزرگ‌تر بوده و از امکانات بیشتری برخوردار است. 

مشخصات فیزیکی نسخه‌های موجود از آیفون 15

هر دو نسخه موجود از گوشی آیفون 15 از یک قاب شیشه‌ای در بخش پشتی و یک قاب آلومینیومی در کناره ها برخوردار هستند. به ادعای شرکت اپل این پوشش آلومینیومی دارای استاندارد نظامی است و نمره بسیار بالایی را از بابت مقاومت در برابر ضربه کسب می‌کند. پنل جلویی نیز از یک صفحه شیشه‌ای با محافظ سرامیکی برخوردار است که وضعیت بسیار مناسبی را از بابت مقاومت در برابر ضربه و خط و خش می‌گیرد.

صفحه نمایش نسخه پایه گوشی آیفون 15 دارای اندازه 6.1 اینچ است و وزن گوشی نیز 171 گرم است. نسخه پلاس گوشی آیفون 15 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و وزن آن حدود 200 گرم است. از لحاظ تنوع رنگ نیز باید بگوییم که امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 15 در نسخه‌های ساده و پلاس در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، زرد و صورتی وجود دارد. در ضمن تمامی نسخه‌های گوشی آیفون 15 از استاندارد IP68 برخوردارند که امکان مقاومت در برابر نفوذ آب را تا حداکثر عمق 6 متر آب و به مدت 30 دقیقه خواهد داشت. 

مشخصات فنی آیفون 15

نسل جدید گوشی آیفون 15 از یک پردازنده مرکزی شش هسته‌ای تشکیل شده است که دو عدد از این پردازنده‌ها برای پردازش‌های سنگین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین این گوشی از یک پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای برخوردار است که عملکرد مناسبی را در پردازش بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین از خود نشان می‌دهد. در حال حاضر امکان خرید قسطی گوشی آیفون 15 در نسخه‌های با ظرفیت حافظه 128، 256 و 512 گیگابایتی وجود دارد.
تمامی نسخه‌ها از یک رم 6 گیگابایتی برخوردار بوده و تراشه استفاده شده در این گوشی‌ها از نوع A16 است. در ضمن، شرکت اپل در جدیدترین گوشی آیفون خود از آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی iOS 17 استفاده کرده است. از این بابت می‌توان گفت که با خرید اقساطی گوشی آیفون 15 شما قادر خواهید بود تا تعداد بسیار زیادی از بازی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی IOS دسترسی داشته باشید. 

مشخصات دوربین آیفون 15 

در بحث دوربین نیز باید بگوییم که شرکت اپل در جدیدترین گوشی آیفون خود از چند دوربین قدرتمند استفاده کرده است. دوربین اصلی این گوشی کیفیت 48 مگاپیکسلی داشته و امکان فوکوس 100 درصدی را برای تصاویر گرفته شده ایجاد کرده است. دوربین اولترا واید در این گوشی 12 مگاپیکسلی است و قادر است تا یک نمای 120 درجه را از سوژه عکاسی تهیه کند. دوربین تله فوتو نیز به‌صورت 12 مگاپیکسلی است و امکان فوکوس 100 درصدی را همانند دوربین اصلی برای شما فراهم می‌سازد.

دوربین سلفی در گوشی آیفون 15 نیز دارای کیفیت 12 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار، HDR 5 و موتور فوتونیک برخوردار بوده و امکان ثبت تصاویر پرتره را نیز برای شما فراهم ساخته است.

خرید قسطی گوشی آیفون 15 در فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله شما را با مشخصات گوشی آیفون 15 آشنا کردیم. این گوشی به‌عنوان جدیدترین گوشی آیفون شناخته می‌شود و پرچم‌دار محصولات اپل در بازارهای جهانی خواهد بود. درصورتی‌که به‌جای خرید نقدی تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 دارید، قادر هستید تا خرید خود را از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین فعال در حوزه فروش قسطی انواع کار دیجیتال و لوازم‌خانگی شناخته می‌شود. این شرکت طرح‌های ویژه اعتباری را برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 محصولات اپل در نظر گرفته است. جهت اطلاع از محصولات موجود در فروشگاه، می‌توانید به صفحه محصولات در قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ

خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی S22 ULTRA سامسونگ با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی a01 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a01 سامسونگ
برند سامسونگ علاوه بر طراحی و ساخت لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد و تنوع بالایی در محصولات خود دارد. برای خرید ...