خرید اقساطی گوشی S23 اولترا سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/7 17:25:30

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی S23 اولترا با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی S23 اولترا سفته ای


طراحی گوشی S23 اولترا

پس از اعمال تغییراتی که در سال گذشته بر روی گلکسی اس 22 اولترا انجام شد، سامسونگ تصمیم گرفت که طراحی گوشی S23 اولترا را تغییر ندهد. این گوشی هوشمند دارای ابعادی به اندازه 163.4*78.1*8.9 میلی متر است که مشابه مدل قبلی خود می‌باشد. با خرید قسطی گوشی S23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

گوشی S23 اولترا جزو دسته بندی بهترین گوشی سامسونگ است و وزن آن 234 گرم است. پشت گوشی S23 اولترا مشابه اس 22 اولترا است با روکش مات و ماژول‌های عکس متعدد ( در مجموع پنج ماژول ). قلم همچنان در داخل شاسی گوشی قرار می‌گیرد و برای بیرون راندن آن باید مثل نمونه‌های قبلی عمل کرد. اس 23 اولترا دارای استاندارد IP68 است که سالمی گوشی را در برابر غوطه وری برای کاربر تضمین می‌کند. اتصالات شامل wifi 6/6E، بلوتوث 5.3 و NFC است همچنین پورت USB-C 3.2 امکان شارژ سریع  و موارد دیگر را برای کاربر فراهم می‌کند. با خرید اقساطی گوشی S23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

صفحه نمایش گوشی S23 اولترا

صفحه نمایش گوشی S23 اولترا مانند مدل قبلی است و تغییرات چندانی نداشته است. گوشی S23 اولترا دارای پنل 6.8 اینچی و آمولد 2 است. نرخ رفرش و تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز است. شما می‌توانید کیفیت صفحه نمایش را بین  +FHD و +OHD تنظیم نمایید و آن را تغییر دهید. کالیبراسیون این گوشی مانند مدل قبلی عالی است. شما می‌توانید از دمای رنگ 6722 کلوینی ( نزدیک به استاندارد ویدئویی 6500 کلوین ) و همچنین دلتای E 2.5 لذت ببرید. روشنایی صفحه نمایش را می‌توان گفت بی‌عیب و نقص است. در حالت معمولی روشنایی حداکثر 1280 سی دی بر مترمربع و در محتوای HDR این عدد نزدیک به 1780 سی دی بر مترمربع است.

اگر قصد خرید قسطی گوشی S23 اولترا را دارید باید بدانید که در پایین‌ترین حالت، روشنایی به 0.9 کاهش می‌یابد. این عدد روشنایی فقط در تعداد بسیار کمی از تلفن‌های همراه وجود دارد. بیشتر تلفن‌های همراه نمی‌توانند روشنایی کمتر از 1 سی دی بر مترمربع داشته باشند. به همین دلیل است که گوشی S23 اولترا با مدل‌های رقیب متفاوت‌تر به نظر می‌رسد. به طور متوسط مدیریت بازتاب نور در این گوشی حدود 43 درصد است. در اکثر تلفن‌های همراه نور مستقیم خورشید صفحه را مات می‌کند و عملا کار با گوشی غیرممکن است. اما اس 23 اولترا می‌تواند در شدیدترین پرتوهای خورشید، روشنایی مناسبی داشته باشد. کنتراست به لطف فناوری اولد به بی‌نهایت نزدیک است. تاخیر لمسی 53 میلی متر ثانیه اندازه گیری شده است.

عملکرد و پردازنده گوشی

گوشی S23 اولترا با پردازنده اگزینوس خداحافظی کرده و به جای آن پردازنده کوالکام را تعبیه کرده است. این یک تراشه عالی است که باعث افزایش سرعت تلفن همراه و اجرای برنامه‌ها می‌شود. برای بازی‌های موبایلی شما به سخت افزار و نرم افزار با کارایی بالا نیاز دارید که گوشی S23 اولترا این ویژگی‌ها را دارد. جالب است بدانید که واحد CPU نسبت به مدل قبلی 41 درصد سریع‌تر شده است. همچنین طبق گفته‌هایی که در بخش صفحه نمایش برای شما توضیح دادیم گلکسی اس 23 اولترا دارای گرافیک قدرتمندی است که به شما اجازه می‌دهد تجربه‌ای بسیار لذت بخش از بازی کردن با تلفن همراه داشته باشید. برای خرید اقساطی گوشی S23 اولترا به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های حرفه‌ای گوشی S23 اولترا

گلکسی اس 23 اولترا با داشتن دوربین 200 مگاپیکسلی به سری مدل‌های با سنسور 200 مگاپیکسلی می‌پیوندد که موتورولا و شیائومی قبلا محصولاتی را با این لنز داشته‌اند. دوربین سامسونگ بسیار بهتر از سایر رقبا عمل می‌کند. برندهای دیگر می‌توانند سنسور 200 مگاپیکسلی داشته باشند اما در سطح نشان دادن جزئیات و رنگ‌ها ضعیف عمل می‌کنند. تصاویر در این سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارای پیکسل کوچک است که همین مورد باعث می‌شود جزئیات در عکس راحت‌تر دیده‌شوند. سامسونگ ماژول جلویی را از 40 به 12 مگاپیکسل کاهش داده است. البته این کاهش تاثیری بر کیفیت سلفی‌ها نداشته است. طبق تست‌هایی که انجام شده است تصاویر به درستی در گوشی S23 اولترا نوردهی می‌شوند و چهره کاملا مشخص است. با خرید قسطی گوشی S23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

باتری و شارژر گوشی

گوشی S23 اولترا دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری ساعتی است که به تلفن هوشمند اجازه می‌دهد تا 21 ساعت و 8 دقیقه دوام بیاورد. توجه داشته باشید که باتری در صورت استفاده روزانه می‌تواند تا دو روز به راحتی در خود شارژ نگه دارد. گلکسی اس 23 اولترا نسبت به مدل قبلی خود در مدت زمان کمتری شارژ می‌شود. این گوشی را می‌توان با شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز شارژ کرد. شارژ معکوس نیز با توان 4.5 واتی در این گوشی موجود است. 

راهنمای خرید اقساطی گوشی S23 اولترا

اگر قصد خرید اقساطی گوشی S23 اولترا را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. برای آگهی از شرایط فروش قسطی این کالا و سایر کالای دیجیتال موجود در سایت به قسمت خرید اقساطی مراجعه کنید. همچنین در صورت ابهام داشتن در مورد نحوه خرید می‌توانید از قسمت سوالی دارید؟ در صفحه اول سایت پرسش خود را مطرح کنید. شما می‌توانید در هر زمانی و مکانی از این سایت به صورت نقدی و قسطی خرید داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

کامپیوتر قسطی

کامپیوتر قسطی
کمپانی اچ پی از جمله کمپانی های برتر در ساخت کامپیوترها و لپ تاپ ها می باشد که سالانه نسل جدیدی از فناوری های خود را روانه بازار می کند این شرکت...

خرید از دیجی کالا

خرید از دیجی کالا
در گذشته ای نه چندان برای خرید هر کالایی باید به فروشگاه های مربوطه مراجعه می کردیم و با توجه به توضیحاتی که فروشنده مطرح می کرد یکی از کالاهای....