خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/18 08:40:59

اگر شما نیز جز افراد علاقه مند به محصولات شرکت اپل هستید، پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم! به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14 از قسطی کلاب


هر آنچه در مورد گوشی آیفون 14 باید بدانید!

طرفداران دو آتشه گوشی‌های آیفون احتمالا خوشحال شوند بدانند امکان خرید قسطی گوشی آیفون 14 در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور ایجاد شده است. گوشی‌های آیفون، محصولات پرمیوم شرکت اپل هستند که همواره به عنوان محصولاتی بحث برانگیز در بخش کالای دیجیتال در کشور ما شناخته می‌شوند. با این حال، امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با حدیث‌هایی که در پشتش وجود دارد، در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور میسر شده است. با ما همراه باشید تا پس از بیان مشخصات این تلفن همراه، به بررسی شرایط خرید اقساطی آن بپردازیم. 

آیا امکان رجیستری پس از خرید قسطی گوشی آیفون 14 در ایران وجود دارد؟

بله. با وجود مشکلاتی که ابتدا برای رجیستری این کالای دیجیتال وجود داشت، این مشکلات به نسبت رفع شده‌اند. در حال حاضر کاربران بسیار زیادی در داخل کشور اقدام به تعویض تلفن آیفون خود با جدیدترین نسخه یعنی آیفون 14 کرده‌اند. 

آیا آیفون 14 گوشی بهتری نسبت آیفون 13 است؟

هنگام تصمیم گیری بین دو کالای دیجیتال آیفون 14 و آیفون 13، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند.

•طراحی. هر دو گوشی بسیار شبیه به هم هستند و آیفون 14 شکاف سیم کارت را از دست داده است.

•قیمت. آیفون 14 از 699 دلار و آیفون 13 از 599 دلار شروع می شود. هر دو مدل ارزش خرید را دارند.

•قابلیت های عملکردی. هر دو گوشی از چیپست A15 Bionic استفاده می کنند؛ اما آیفون 14 دارای نسخه کمی قدرتمندتر با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای در مقایسه با پردازنده گرافیکی چهار هسته ای در آیفون 13 است.

•دوربین. هر دو گوشی دارای دوربین اصلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی هستند. با این حال، آیفون 14 موتور فوتونیکی جدیدی را معرفی می کند که نور را در عکس ها، به ویژه در شرایط کم نور، افزایش می دهد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•عمر باتری. در این مورد بین دو گوشی تفاوت جزئی وجود دارد، آیفون 14 نسبت به آیفون 13 کمی عمر باتری کمتری دارد. با این حال، آیفون 14 پلاس با عمر باتری بیشتر، از این جنبه عملکرد بهتری دارد.

•سیستم عامل. هر دو گوشی بر روی iOS 16 اجرا می شوند، اگرچه ممکن است آیفون 13 به آپدیت این نسخه نیاز داشته باشد. به طور کلی، مهم است که هنگام انتخاب بین آیفون 14 و آیفون 13، این عوامل را بسنجید و نیازها و ترجیحات خاص خود را در نظر بگیرید. علاوه بر این، برای هر گونه قابلیت اضافی که ممکن است بر تصمیم شما تأثیر بگذارد، ارزش آن را دارد که تا زمان عرضه آیفون 15 در ایران منتظر بمانید.

آیا جایگزینی آیفون 13 با آیفون 14 توجیه پذیر است؟

بله. در صورتی که تمایل داشته باشید تا مدل جدیدتری از تلفن همراه ساخت اپل را داشته باشید، جایگزینی آیفون 13 با آیفون 14 توجیه پذیر خواهد بود. با این حال، اگر از نظر مشخصات، قابلیت‌های فنی و عملکردی بخواهید در نظر بگیرید، شاید چندان توجیه پذیر نباشد که آیفون 13 خود را با آیفون 14 جایگزین کنید. 

خرید قسطی گوشی آیفون 14 از فروشگاه قسطی کلاب

در این مقاله جامع، شما را با مشخصات گوشی آیفون 14 آشنا کردیم. در صورتی که به خرید اقساطی این کالای دیجیتال از برند اپل تمایل دارید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید فروشگاه قسطی کلاب، فروش قسطی این تلفن همراه را آغاز کرده است. متقاضیان خرید اقساطی گوشی آیفون 14 می‌توانند از انواع طرح‌های اعتباری موجود در سایت قسطی کلاب استفاده کنند.

حتی امکان انتخاب و استفاده از تمامی شش طرح اعتباری قسطی کلاب وجود دارد. بدین ترتیب می‌توانید به جای خرید نقدی گوشی‌های آیفون، این محصولات را به روش اقساطی خریداری کنید. جهت خرید قسطی در فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید به صفحه مخصوص گوشی‌های این برند مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

ساعت هوشمند اپل قسطی

ساعت هوشمند اپل قسطی
محصولات شرکت اپل همواره جزء گران ترین و البته بهترین محصولات بازار بوده اند که علاقه مندان زیادی نیز در سراسر جهان دارند. برای مشاهده و خرید...

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL با چک

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی JBL با چک دارید به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...