خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/10 23:48:37

اگر به دنبال خرید قسطی پلی استیشن 4 با قیمتی عالی به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب


پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 کنسول بسیار قدرتمند بازی‌های ویدیویی بوده که در سال 2013 توسط شرکت سونی به بازار عرضه شده است. این کنسول به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، همچنان یکی از محبوب‌ترین ابزار بازی سرگرمی در بین علاقمندان استفاده از این وسایل محسوب می‌شود. اگر شما هم از طرفداران بازی‌های ویدیویی با کنسول‌های بازی، مانند PlayStation 4 هستید، می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه نموده و در خصوص شرایط خرید قسطی پلی استیشن 4 از مجموعه قسطی کلاب اطلاعاتی را کسب نمایید. 

قدرت پردازنده PlayStation 4

سخت‌افزاری که شرکت سونی برای تولید این کنسول بازی سرگرمی در نظر گرفته یک سخت‌افزار کامپیوتری سوپر شارژ شده است. این سخت افزار می‌تواند سال‌ها بدون هیچ رقیبی در عرصه بازی‌های گرافیکی و گیمینگ پیشتاز باشد. PlayStation 4 که به اختصار با PS4  شناخته می‌شود، دارای یک پردازنده مخصوص به نام AMD x86-64 بوده که از 8 هسته Jaquar و یک کارت گرافیک AMD Radeon تشکیل شده است و قابلیت پردازشی 1.84 TFLOPS یا 1.84 ترافلاپس را دارد. همچنین این محصول از 8 گیگابایت حافظه داخلی از نوع GDDR5 برخوردار است.

کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 4 علاوه بر هارددیسک داخلی، دارای درایو بلوری با سرعت 6x، دی وی دی با سرعت 8x و پورتUSB 3.0 می‌باشد. برخورداری از پورت گیگابیت اترنت، وای فای، بلوتوث نسخه 1.2، کابل hdmi، کابل خروجی تلویزیون‌های آنالوگ و دیجیتال، خروجی صوتی S/PDIF از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شوند. برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی های کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 4

سونی در این کنسول بازی سرگرمی خود از دوربینی با 2 لنز 1280 در 800 پیکسل با فوکوس ثابت، دریچه دیافراگمF/2.0 و زاویه دید 85 درجه که حداقل فاصله کانونی 30 سانتی‌متری را پوشش می‌دهد، در کنار 4 میکروفون استفاده کرده است. برخورداری از فناوری Gaikai امکان دانلود بازی‌ها را پیش از خرید در این کنسول فراهم آورده؛ همچنین قابلیت استفاده از بازی‌های دست دوم یکی دیگر از ویژگی‌های این کنسول محسوب می‌شود. طرفداران ویتا می‌توانند با کمک فناوری Remote Play ، تمام بازی‌های ps4 را از طریق وای فای روی PSVita اجرا نمایند.

یکی دیگر از مشخصات کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 4 که توسط شرکت سونی برای آن در نظر گرفته شده، امکان استفاده همزمان از تلویزیون و کنسول بازی است. برای انجام بازی‌های پلی استیشن از طریق سیستم ریموت می‌تواند به دستگاه PC یا مک وصل شده و اطلاعات بازی را روی کامپیوتر دریافت کنید. دسته کنترل پلی استیشن چهار که DualShock 4 نام دارد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از قبیل موارد زیر است.

•این دسته به دکمه‌ای به نامShare مجهز بوده که برای به اشتراک گذاشتن تصاویر و استریم بازی‌ها به کار می‌رود. با خرید قسطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

•دستهPlayStation 4  دارای نوارهای رنگی برای جدا کردن بازیکنان از یکدیگر و علامت هشدار دهنده به بازیکنان در شرایط خاص برخی از بازی‌ها است.

•امکاناتی مانند اسپیکر، سنسور شتاب سنج، پورت میکرو ‏usb، پورت هدست، صفحه لمسی خازنی، باتری 1000 میلی آمپری از دیگر مشخصات دسته کنترل کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 4 محسوب می‌شوند. با خرید اقساطی پلی استیشن 4 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

ویژگی های کنسول بازی سرگرمی پلی استیشن 4 

شرکت سونی این نوید را به طرفداران خود داده است که اپلیکیشن PlayStation App را در اختیار کاربران قرار داده تا از طریق آن بتوانند برخی از قابلیت‌های این کنسول بازی را مانند نمایش نقشه گجت‌ها را روی  موبایل و تبلت‌ خود مشاهده کنند. از سوی دیگر امکان تایپ به وسیله صفحه موبایل یا تبلت با استفاده از این اپلیکیشن یکی دیگر از ویژگی‌های پلی استیشن 4 محسوب می‌شود. تمامی این قابلیت‌ها با انجام تنظیمات بر روی پلی استیشن و اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن‌های همراه در تمامی سیستم عامل‌های اندروید و ios امکان‌پذیر است. برای خرید قسطی پلی استیشن 4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید اقساطی پلی استیشن 4

گیمرها با کمک کنسول‌های بازی سرگرمی می‌توانند از طریق اینترنت و فضای مجازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. از این‌رو طرفداران بازی‌های ویدئویی در سراسر دنیا رو به افزایش هستند. ولی قیمت بالای این محصول سبب گردیده برخی از افرادی که تمایل به خرید آن را دارند با مشکل روبرو شوند. در همین راستا می‌توانید برای خرید اقساطی و نقدی کنسول بازی پلی استیشن 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه نموده و از بین طرح‌های مختلف فروش قسطی این محصول، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 با دو دسته

خرید اقساطی ps4 با دو دسته
یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی پلی استیشن 4 می‌باشد. شما می‌توانید خرید اقساطی ps4 با دو دسته را در بخش بازی سرگرمی...

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو

خرید قسطی پلی استیشن4 پرو
کنسول بازی پلی استیشن یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. برای خرید قسطی پلی استیشن4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...