خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/10 20:40:52

جدیدترین گوشی برند اپل با ظاهری جذاب روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس


گوشی آیفون 14 پرومکس

شرکت اپل به رسم هر ساله در شهریور ماه سال جاری از نسل جدید خانواده آیفون رونمایی کرد. گوشی آیفون 14 پرومکس و دیگر اعضای آن (شامل نسخه استاندارد و پرو) ضمن برخورداری از طراحی بهبود یافته و سخت افزار قدرتمند، از امکانات نرم افزاری جدیدی هم برخوردار هستند. مطمئنا اگر از طرفداران سرسخت این برند باشید، خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

از مشخصات اصلی آیفون 14 پرومکس می‌توان به تراشه 4 نانومتری A16 Bionic، نمایشگر 6.7 اینچی به همراه نرخ بروزرسانی 120 هرتز و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن اشاره کرد. سازنده سعی کرده با درنظر گرفتن نیاز کاربر، برخی امکانات نرم افزاری جدید هم به دستگاه خود اضافه کند. 

مشخصات فنی گوشی آیفون 14 پرومکس

در این بخش قصد داریم به مشخصات و امکانات اصلی خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس نگاهی داشته باشیم؛ گوشی آیفون 14 پرومکس به دلیل برخورداری از سخت افزار بسیار قوی و طراحی منحصر به فردی که دارد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. اپل برای گوشی آیفون 14 پرومکس از نمایشگر با کیفیت 6.67 اینچی مجهز به پنل OLED استفاده می‌کند که باعث می‌شود تصاویر شفاف با عمق رنگ عالی را شاهد باشیم. صفحه نمایش این گوشی از نرخ بروزرسانی 120 هرتز، فناوری HDR10 و شدت روشنایی متغیر 1000 نیت پشتیبانی می‌کند.

یکی از تغییرات مهم آیفون 14 پرومکس نسبت به نسل قبل، برخورداری از تراشه A16 Bionic است که باعث می‌شود عملکرد این گوشی همچنان در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد. در بخش دوربین، اپل تغییرات قابل ملاحضه‌ای را در طراحی محصول ایجاد نکرده و همچنان دوربین سه‌گانه را شاهد هستیم. دوربین‌‎های پشتی بترتیب شامل لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو و فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هم در بخش جلویی دستگاه قابل مشاهده است.

فیلم‌برداری با وضوح تصویر 4K

به لطف تراشه قدرتمند موجود در این کالای دیجیتال جذاب، امکان فیلم‌برداری با حداکثر وضوح تصویر 4K امکان‌پذیر شده است. نسخه پرومکس در واقع بهترین نسخه سری آیفون 14 محسوب می‌شود، به همین دلیل در زمان کار با گوشی آیفون 14 پرومکس هیچ محدودیتی در زمینه اجرای نرم افزارها و یا بازی‌های روز نخواهید داشت. 

آیفون 14 پرومکس بهترین عضو این سری محسوب می‌شود!

از دیگر امکانات موجود در این کالای دیجیتال می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، وای فای، بلوتوث (نسخه 5.3)، Face ID، شتاب سنج، قطب نما و فشار سنج اشاره کرد.

این گوشی از سیستم عامل iOS 16 (قابل ارتقا به نسخه 16.1)، شارژر بی سیم و گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند. برخورداری از این گواهی به معنای مقاومت در برابر اثرات آب و گرد و غبار بوده که به گوشی آیفون 14 پرومکس این امکان را می‌دهد در عمق 6 متری آب برای مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی آیفون 14 پرومکس با حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس باید درنظر داشته باشید، این است که کالای دیجیتال موردنظر ما در سه نسخه به همراه 6 گیگابایت رم و ظرفیت حافظه داخلی مختلف (از 128 گیگابایت تا 1 ترابایت) موجود است. علاوه بر این، خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس در رنگ‌های مشکی، طلایی، نقره‌ای و بنفش به بازار عرضه شده است.

شرایط خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرو مکس

از آنجایی که گوشی‌های آیفون جزو محصولات گران قیمت بازار به حساب می‌آید، قسطی کلاب تصمیم گرفته تا گزینه خرید اقساطی را برای کاربران علاقه‌مند به این برند دوست داشتنی فراهم کند. در صورت تمایل می‌توانید برای مشاهده جزئیات فروش قسطی محصولات مختلف و همچنین خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرو مکس به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي آیپد

خرید قسطي آیپد
بی شک مک بوک‌ها جز بهترین و با کیفیت‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي مک بوک با...

خرید اقساطی a53 سامسونگ

خرید اقساطی a53 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار شرکت سامسونگ بدون شک مدل Galaxy A53 می‌باشد. برای خرید اقساطی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...