خرید گوشی redmi note 8 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/13 10:37:18

خرید تلفن همراه مناسب نیازمند تحقیق و بررسی فراوانی می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید گوشی redmi note 8 pro است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی redmi note 8 pro

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی 

دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای ثبت بهترین سلفی‌ها طراحی شده است. با حالت پرتره AI تجهیز شده است تا قابلیت بوکه کردن پس زمینه عکس شما را داشته باشد. فناوری AI Beautify باعث زیباتر نشان داده شدن در دوربین سلفی می‌شود. 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که به گرفتن عکس‌های سلفی علاقه‌مند هستید با مراجعه به سایت قسطی کلاب، می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro را انجام دهید. 

پیکربندی و ذخیره سازی 

گوشی redmi note 8 pro از یک سیستم چیپ جدید MediaTek Helio G90T تشکیل شده است که برای ارائه عملکرد درست در هنگام بازی و اجرای چند فعالیت ساخته شده است.

گوشی شیائومی دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای شامل دو هسته Cortex A76 2.05GHz و شش هسته Cortex A55 2GHZ Cortex A55 است. همچنین یک پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP4 در گوشی redmi note 8 pro وجود دارد که گرافیکی عالی را ارائه می دهد. 

گوشی ردمی نوت 8 پرو برای ذخیره سازی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد که با کمک کارت micro SD، می‌توانید تا 512 گیگابایت آن را بیشتر کنید.

باتری و اتصال 

گوشی redmi note 8 pro دارای یک باتری Li-Po را با ظرفیت بالای 4500 میلی آمپر است که در اختیار شما قرار دارد. با داشتن این باتری، در طول روز و شب، کمتر با مشکل تمام شدن باتری رو به رو خواهید شد. همچنین به کار گیری از فناوری Fast Charging نیز باعث می‌شود که باتری را در مدت زمان کوتاهی بتوانید دوباره شارژ کند.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و مطالعه مشخصات مربوط به گوشی redmi note 8 pro می‌توانید در مورد مناسب بودن این گوشی منطبق با نیازهای خود تصمیم بگیرید و خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro را انجام دهید. 

فناوری اتصال در گوشی redmi note 8 pro شامل شبکه‌های 4G و VoLTE می‌شود. همچنین دارای Wi-Fi 802.11 ،Hotspot Mobile ،Bluetooth ،GPS  A-GPS، Glonass، USB Type-C و موارد دیگر است. 

پردازنده بازی با معماری Cortex-A76 برای گیمرها 

گوشی redmi note 8 pro دارای تکنولوژی GPU است که بسیار قدرتمند است و قادر به اجرای بازی‌های سنگین با نرخ فریم بالا می‌باشد. 

فناوری LiquidCool 

گوشی redmi note 8 pro دارای یک پردازنده خنک کننده 4℃ - 6℃ است که به سبب آن بارگذاری و اجرای روان بازی امکان پذیر است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro دارید به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

آنتن Wi-Fi X 

با وجود آنتن جدید، مشکل انسداد سیگنال وای فای به شکل افقی در زمان بازی با این ویژگی که منطقه بیشتری را برای دریافت سیگنال می‌گذارد در این مدل برطرف می‌شود. 

طراحی 

گوشی redmi note 8 pro از طراحی بسیار جادویی برخوردار است که با دقت خاصی دست به دست شده و به نظر می رسد جالب توجه است. تمام ترکیب جالب و جدید هیجان انگیز رنگ ها شامل: Shadow Black ،Gamma Green و Halo White را دارا می‌باشد. 

اگر این گوشی منطبق با نیازهای شما است و انتظارات شما از یک گوشی را برآورده می‌کند، می‌توانید با خرید گوشی redmi note 8 pro از قسطی کلاب، از تخفیفات ویژه‌ای برخوردار شوید. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro ضمن داشتن یک گوشی خوب از بازی و عکاسی با گوشی خود لذت خواهید برد. 

خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro از قسطی کلاب 

قسطی کلاب یکی از موفق‌ترین سایت‌های فروش آنلاین است. با مراجعه به قسطی کلاب می‌توانید از بین کالاهای موجود با توجه به نیاز خود، کالای مد نظر را انتخاب کنید. 

برای راحتی کاربران قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی redmi note 8 pro در قسطی کلاب وجود دارد. خرید نقدی همراه با تخفیف‌های ویژه است و خرید اقساطی توسط دو شرکت معتبر به نام‌های لیزینگ پارسیان و بای چک صورت می‌پذیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S20

خرید قسطی گوشی S20
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ بی‌شک مدل گلکسی s20 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S20 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید....

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس چکی
شما می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای...