خرید اقساطی گوشي a72

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:04:56

گوشی گلکسی a72 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشي a72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشي a72


معرفی گوشی a72 سامسونگ؛ میان‌ رده‌ای مناسب

گلکسی a72 یکی از جدیدترین میان‌ رده‌های موجود در بازار می‌باشد که این گوشی هوشمند توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید گردیده است. در شرایط فعلی خرید قسطی گوشي a72 بهترین روش موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند است. 

امروزه شمار زیادی از افراد جهان بخشی از روز خود را به استفاده از گوشی‌های هوشمند اختصاص می‌دهند. زیرا گوشی‌های هوشمند دنیای جدیدی را در پیش‌روی انسان قرار می‌دهند که وارد شدن به آن لذت بخش خواهد بود. البته در کنار آن، گوشی‌های هوشمند به انسان فرصت استفاده از امکاناتی جدید را می‌دهند که این موضوع به نوبه‌ی خود بسیار جذاب می‌باشد.

این موضوع موجب شده تا کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند به فکر طراحی و عرضه محصولات جدیدی بیافتند. به همین جهت، همه روزه شاهد ورود گوشی های هوشمند جدیدی به بازار های جهانی هستیم. گلکسی a72 یکی از گوشی‌های هوشمندی بوده که خرید آن نیاز بسیاری از افراد را برآورده خواهد ساخت. 

سامسونگ این گوشی میان‌رده را با قطعات سخت افزاری بهینه و قدرتمند طراحی کرده است؛ تا به این طریق، گلکسی a72 نسبت به سایر میان‌ رده‌ها از امکانات بهتری برخوردار باشد. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشي a72 از تمامی امکانات این گوشی هوشمند استفاده نمود. همچنین خرید قسطی گوشي a72 تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت.

مشخصات گلکسی a72 سامسونگ

سامسونگ گلکسی a72 خود را در تاریخ 26 مارس سال 2021 به بازارهای جهانی عرضه نمود. وجود ویژگی‌های خوب ظاهری و سخت افزاری گلکسی a72 موجب محبوبیت این گوشی در هفته‌های نخست عرضه، شد. بهتر است بدانید این محصول سامسونگ در بازارهای جهانی با قیمتی در حدود 450 یورو به فروش می‌رسد. همچنین در بازار داخلی کشور، این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 13 میلیون تومان فروخته می‌شود. 

گلکسی a72 همانند سایر هم خانواده‌های خود از طراحی بدنه پلاستیکی برخوردار می‌باشد. برخلاف سایر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که با بدنه‌ای براق طراحی شده اند، گلکسی a72 با بدنه‌ای غیرشفاف طراحی شده است. همچنین در طراحی بدنه این گوشی هوشمند از رنگ‌بندی مات استفاده شده است. 

اگر جزو علاقه‌مندان به ثبت تصاویر با کیفیت هستید، گلکسی a72 برای شما گزینه مناسبی خواهد بود. زیرا این گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه با کیفیت‌های 12، 64، 8 و 5 مگاپیکسل می‌باشد. با این اوصاف شما می‌توانید با کمک گلکسی a72 لحظات بیاد ماندنی خود را با کیفیت بیشتری ثبت نمایید. همچنین سامسونگ برای عملکرد بهتر این گوشی هوشمند در طراحی آن، از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

این دوربین سلفی امکان ثبت تصاویر شخصی با کیفیتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما امکانات گلکسی a72 به این موارد خلاصه نمی‌شود و در قسمت سخت افزار آن شاهد استفاده از تراشه قدرتمند Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G هستیم. این تراشه یکی از سریع‌ترین قطعات سخت افزاری موجود در میان محصولات سامسونگ است که عملکرد گوشی های هوشمند را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین تعداد دیگری از قطعات سخت افزاری گلکسی a72 شامل موارد زیر می‌باشند.

• پردازنده مرکزی 8 هسته ای قدرتمند

• پردازنده مرکزی Adreno 618

• میزان حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• میزان حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت 

خرید اقساطی گوشي a72 با شرایط عالی

با توضیحات ارائه شده در این مطلب می‌توان این گونه نتیجه گرفت که گلکسی a72 سامسونگ تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت. به همین جهت با خرید قسطی گوشي a72 می‌توان این گوشی هوشمند را با شرایط فوق العاده مناسبی خریداری نمود. 

همچنین خرید اقساطی گوشي a72 فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد نمود. همانطور که می‌دانید تنوع گوناگون فروشگاه های عرضه کننده کالای دیجیتال انتخاب یک فروشگاه مناسب را برای خرید اقساطی گوشی به امری چالش‌ برانگیز تبدیل کرده است. 

اما اشکالی ندارد، زیرا ما برای شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم و آن هم خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب خواهد بود. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه های موجود در زمینه فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه با در نظر گرفتن وضعیت موجود، خرید نقدی و اقساطی گوشی هوشمند را امکان پذیر کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe چکی

خرید قسطی گوشی s23 fe چکی
برای خرید قسطی گوشی s23 fe با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید گوشی poco x6

خرید گوشی poco x6
شما می‌توانید برای خرید گوشی poco x6 با شرایطی استثنایی به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...