خرید اقساطی گوشی آیفون 13 سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/16 14:35:53

اگر قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 سفته ای



راهنمای خرید قسطی گوشی آیفون 13

 شرکت اپل را دارید؛ باید بدانید آیفون 13 در مدل‌های مختلفی مانند مدل مینی و پرو عرضه شده است. از آن جایی که آیفون 14 و 15 در ایران ریجستری نمی‌شوند؛ افراد بسیار زیادی علاقه دارند جدیدترین موبایل اپل که در داخل کشور ریجستری می‌شود را خریداری کنند. آیفون 13 به دلیل این که فعلا آخرین موبایل اپل است که در داخل ایران آنتن دهی دارد؛ در بین طرفداران محصولات اپل بسیار مورد توجه واقع شده است. این موبایل نسبت به نسل قبلی خود تغییراتی داشته اما این تغییرات خیلی زیاد نبودند. جنس پشت و جلوی این موبایل از شیشه بوده که ممکن است چربی های زیادی را به خود جذب کند. در نتیجه بهتر است از یک گارد برای جلوگیری از کثیف شدن آن استفاده کنید.‌ 

بررسی نمایشگر آیفون 13

آیفون 13 دارای یک محافظ فوق العاده قوی می‌باشد که از ترکیب شیشه و سرامیک ساخته شده است. طبق ادعای اپل این محافظ در مقابل بسیار از فشار ها و ضربه ها از نمایشگر آیفون 13 محافظت می‌کند. فریم آیفون 13 نیز از جنس آلومینیوم بوده که زیبایی خاصی به ظاهر آیفون می‌دهد. نمایشگر آیفون 13 به دلیل کیفیت بالایی که دارد می‌تواند؛ رنگ‌های مختلفی را نمایش داده و تراکم پیکسلی آن حدودا برابر 460 پیکسل در هر اینچ است. هر چند آیفون 13 از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند اما نرخ نوسازی آن 60 هرتز می‌باشد. شاید این نرخ نوسازی برای اجرای بعضی از بازی‌ها چندان نتواند تجربه کاربری خوبی را برای شما فراهم کند. 

دوربین آیفون13

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید اقساطی گوشی آیفون 13 بررسی شود؛ دوربین این موبایل است. گوشی‌ های آیفون به داشتن دوربین با کیفیت بسیار مشهور هستند. دوربین این موبایل دارای دو لنز 12 مگاپیکسلی است. علاوه بر این دو لنز اصلی، یک لنز تشخیص عمق نیز در دوربین آیفون وجود دارد. این لنز تشخیص عمق به آیفون 13 کمک می‌کند تا بتواند در تاریکی نیز عکس های با کیفیت بالا بگیرد. یکی از دو لنز 12 مگاپیکسلی واید و دیگری اولتراواید است. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی بوده که عکس های با کیفیتی را ثبت می کند. این لنز ها هنگام زوم نیز عملکرد خوبی داشته و می‌توانند عکس های واضحی ثبت کنند. بلندگوی گوشی آیفون 13 اپل نیز استریو بوده و صدای بلندی را پخش می‌کند. این بلندگو ها نویز اضافی را گرفته و هنگام مکالمه تلفنی عملکرد مطلوبی دارند.

مشخصات نرم افزاری آیفون13

گوشی‌های آیفون از جمله آیفون 13 علاوه بر این که از نظر مشخصات سخت افزاری با بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار متفاوت هستند؛ از نظر مشخصات نرم افزاری نیز تفاوت بسیار زیادی دارند. این موبایل‌ها از سیستم عامل مخصوص خود پشتیبانی کرده و دارای سیستم عامل ios هستند. سیستم عامل این موبایل ios 15 بوده که قابل ارتقا به نسخه ios 17 نیز می‌باشد.‌ برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این نسخه ازios  دارای قابلیت های مختلفی مانند تبدیل عکس به متن بوده و همچنین تغییراتی در سافاری یا همان مرورگر آیفون نیز در این نسخه‌ مشاهده می‌شود. تمام مدل های آیفون 13 دارای رم 4 گیگابایت هستند. این موبایل با حافظه های مختلفی یعنی حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه شده است.‌ این موبایل فاقد درگاهی برای کارت حافظه خارجی است. 

چگونگی خرید قسطی گوشی آیفون 13 اپل

خیلی از افراد تمایل دارند؛ اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 کنند. زیرا آیفون 13 و سایر موبایل‌های شرکت اپل قیمت بالایی دارند. سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی آیفون 13 را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق این سایت اقدام به خرید قسطی این محصول کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی گوشی آیفون 13 اقدام به فروش موبایل‌های ارزانتر از سایر برندها مانند برند سامسونگ و شیائومی‌ نیز می‌کند.

برای خرید قسطی انواع کالای دیجیتال شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد قسطی کلاب اعتبار گرفته و سپس با اعتبار دریافتی خود خرید را انجام دهید. شما مبلغ اعتبار و مدت زمان بازپرداخت را می‌توانید از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی اقدام به فروش نقدی محصولات خود نیز می‌کند. در صورت تمایل می‌توانید این مدل از خرید را نیز امتحان کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 4

خرید اقساطی اپل واچ سری 4
سایت قسطی کلاب به تعداد محدود اپل واچ سری 4 را با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 4 به بخش کالای ...

فروش اقساطی آیفون S6

فروش اقساطی آیفون S6
اگر به اطراف خود نگاه گنید گروهای مختلف سنی را خواهید دید که درگیر گوشی های هوشمند می باشند. در جامعه حتی افراد خردسال نیز از گوشی های هوشمند...