خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 06:31:09

گوشی جذاب و پرفروش iphone 13 بسیار خوش دست و با کارایی بالایی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک


گوشی آیفون 13 جذاب و خوش دست!

تصمیم به خرید قسطی گوشی آیفون 13 یا سایر محصولات کمپانی اپل با توجه به افزایش هزینه‌های خرید این کالای دیجیتال موضوع عجیبی نیست. به هرحال بهترین آیفون 13 به عنوان کالای دیجیتال مدرن از برند نام آشنای اپل می‌تواند از جهات بسیار زیادی کاربردی باشد. طراحی محصول، قدرت دوربین، سیستم عامل پردازنده مدرن و قابلیت‌های کاری جدید در گوشی‌های کمپانی اپل این تجهیزات را از جهات مختلفی به شهرت رساند. جدیدترین نسخه‌های گوشی‌های اپل با نام‌های آیفون 12، 13 و 14 را در اینجا با هم بررسی خواهیم کرد. 

علت محبوبیت تجهیزات دیجیتالی برند اپل

پیش از پرداختن به شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 13 بیایید درباره محبوبیت هر کدام از انواع کالای دیجیتال برند اپل کمی صحبت کنیم. بهترین آیفون 13 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کالای دیجیتال این شرکت مشخصه‌های فنی بسیار مطلوبی برای استفاده دارد. علاوه بر این محصول انواع دیگری از محصولات کاربردی شرکت اپل از بهترین سیستم پردازنده مرکزی برای ارائه خدمات بهره برده‌اند. استفاده از لنزهای قوی برای ساخت دوربین حرفه‌ای در این محصولات هم در محبوبیت آنها نقش به سزایی دارد. تولیدکنندگان زیادی در این عرصه با برندهایی مانند سامسونگ، شیائومی، نوکیا و غیره فعال‌اند اما محبوبیت محصولات اپل بین افراد خاص یا عام جامعه بسیار بالا است. 

گوشی آیفون 13 یا 12 پرو؟

مقایسه آیفون 13 با 12 پرو تنها راهی است که می‌تواند پاسخ به سوال بالا را برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک برایتان آسان کند. امروزه کالای دیجیتال تحت عنوان بهترین آیفون 13 و آیفون 12 Pro دو گوشی قدرتمند و پیشرفته از شرکت اپل هستند که در بسیاری از جنبه‌ها شباهت دارند؛ اما در برخی ویژگی‌ها تفاوت دارند. در زیر به برخی از این تفاوت‌ها اشاره می‌کنم:

1.طراحی: در آیفون 13 و آیفون 12 Pro از فناوری Ceramic Shield برای مقاومت در برابر خراشیدگی استفاده می‌شود ضمنا متریال ساخت هر دو فلز و شیشه‌ است. با این حال، آیفون 13 در مقایسه با آیفون 12 Pro کمی سبک‌تر و نازک‌تر است. با خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

2.دوربین: هر دو گوشی دارای سه دوربین عقب با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند فوکوس خودکار، عکاسی پرتره، تشخیص چهره و امکان ضبط ویدئو با رزولوشن 4K هستند. اما، آیفون 13 با ارائه یک لنز فرعی Ultra Wide جدید برای دوربین عقب، توانسته است عملکرد دوربین خود را بهبود بخشد.

3.پردازنده: اگرچه در هر دو گوشی از پردازنده A15 Bionic پرقدرت اپل استفاده می¬شود اما در آیفون 13 از پردازنده A15 Bionic با فناوری 5 نانومتر استفاده شده که می‌تواند کارایی بیشتری نسبت به پردازنده A14 Bionic با فناوری 5 نانومتر آیفون 12 Pro داشته باشد.

4.باتری: با توجه به مشخصات فنی اعلام شده توسط اپل، ظاهرا آیفون 13 از باتری قوی‌تری نسبت به آیفون 12 Pro برخوردار است.

5.قیمت: قیمت آیفون 13 در مقایسه با آیفون 12 Pro کمی کمتر است. این به دلیل عدم وجود نسخه پرو در آیفون 13 است که یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت آیفون 12 Pro بود. 

مقایسه نسل جدید محصولات اپل، آیفون 13 و 14

فرق آیفون 13 و 14 در نوع طراحی، کارایی و قیمت آنها است. بهترین آیفون 13 و بروزترین کالای دیجیتال تحت عنوان آیفون 14 دو پیشنهاد جدید از شرکت اپل برای بازار جهانی هستند. علاوه بر شباهت‌ها این محصولات تفاوت‌های عدیده‌ای با هم دارند. در زیر به برخی از این تفاوت‌ها اشاره می‌کنم:

1.طراحی: با وجود استفاده اشتراکی از فناوری Ceramic Shield برای همه محصولات اپل، آیفون 14 دارای تغییرات کوچک در طراحی خود است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

2.دوربین: در آیفون 14 مانند نمونه‌های قبلی سه دوربین عقب با ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند فوکوس خودکار، عکاسی پرتره، تشخیص چهره و امکان ضبط ویدئو با رزولوشن 4K وجود دارد و ضمنا در این نسل از  لنز‌های بهتری برای دوربین عقب استفاده شده است.

3.پردازنده: آیفون 13 از پردازنده A15 Bionic پرقدرت اپل استفاده می‌کند، در حالی که آیفون 14 از پردازنده A15 Bionic Plus استفاده می‌کند که برای افزایش کارایی و کاربردی‌تر شدن گوشی طراحی شده است.

4.صفحه نمایش: آیفون 13 دارای صفحه نمایش OLED با اندازه 6.1 اینچ است، در حالی که آیفون 14 از صفحه نمایش LTPO OLED با نرخ تازه سازی 120Hz پشتیبانی می‌کند، که قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر و تجربه کاربری بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

5.شبکه: آیفون 14 از فناوری شبکه 5G جدیدتر و پیشرفته‌تر استفاده می‌کند که سرعت و عملکرد گوشی را بهبود می‌بخشد. 

خرید قسطی گوشی آیفون 13 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

با توجه به افزایش قیمت بهترین آیفون 13 جدید در سال‌های اخیر، خرید نقدی این کالای دیجیتال احتمالا برای افراد زیادی سخت است. با توجه به این مهم در قسطی کلاب جدیدترین نمونه‌های آیفون به صورت اقساطی به فروش می‌رسد. تصمیم نهایی برای خرید بین این سه مدل گوشی، بستگی به نیاز و سلیقه هر فرد دارد. اما اگر تنها مانع شما برای خریدتان قیمت بالای این سری محصولات از شرکت اپل است از سراسر ایران با ما همراه شوید. با اطمینان به شما می‌گوییم که بهترین و متنوع‌ترین راه‌ها برای خرید اقساطی بهترین تجهیزات دیجیتالی روز جهان تنها در وبسایت ما برایتان وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8
یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی آیپد پرو 2021 با چک

خرید قسطی آیپد پرو 2021 با چک
اگر قصد خرید قسطی آیپد پرو 2021 با چک را دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...