خرید اقساطی a33

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:51:39

گوشی‌های سامسونگ با تنوع بالا و قیمت‌های منعطف طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a33


گوشی a33 انتخاب پیشتازان

خرید قسطی a33 می‌تواند ما را یک گام، در رسیدن به نسل برتر گوشی نزدیک کند. این کالای دیجیتال قدرتمند، در بازار رقیب همچنان در صدر می‌درخشد. کمپانی گوشی سامسونگ یکی از برترین تولید کننده‌های گوشی، در عصر حاضر است. به طوری که می‌توان گفت سری Galaxy سامسونگ در رابطه تنگاتنگ بازار رقابت با، برند آیفون است. این سری جدید گوشی، طرفدارانش را هر روز به سوی خود جذب می‌کند. کمپانی قدرتمند گوشی سامسونگ علاوه بر کیفیت، به شکل ظاهری گوشی اهمیت ویژه‌ای داده است و طراحی زیبایی دارد.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ a33

گوشی a33 این کالای دیجیتال پر قدرت، صفحه نمایش عظیم، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار، داشتن دوربین سلفی و اصلی قوی، قابلیت نصب بازی‌های اندرویدی قوی، عمر بالای باتری، ساختار مناسب جهت خوش دست بودن، کیفیت خوب بلندگوها، دارا بودن حسگر تشخیص چهره، مقاوم در برابر ضربات، رزولوشن صفحه گوشی سامسونگ a33 معادل 1080، قابلیت پخش تصاویر با جزییات، شارژ شدن سریع، همه این مشخصات گوشی سامسونگ a33 از ویژگی‌های بارز این کالای دیجیتال است. گوشی سامسونگ a33 در رنگ‌های سفید، مشکی، گلبهی و ابی در عرصه رقابت بازار، موجود می‌باشد.

دوربین 48 مگاپیکسلی

دوربین هر موبایلی حرف اول را می‌زند. همه ما بدون شک، برای خرید گوشی به داشتن دوربین قوی اهمیت ویژه‌ای می‌دهیم. گوشی سامسونگ با داشتن دو لنز 48 مگاپیکسلی واید و 8 مگاپیکسلی، در رده دوربین‌های 4K قرار می‌گیرد. 

بدنه و ساختار

نسخه جدید گوشی‌های سامسونگ از جمله گوشی a33، در مقایسه با نسخه‌های قدیم گوشی سامسونگ، زیباتر و شکیل‌تر شده است. گوشی سامسونگ a33 محبوبیت زیادی در بین طرفداران این کالای دیجیتال دارد.

صفحه نمایشگر گوشی سامسونگ a33

خرید اقساطی a33 قطعا نظر شما  کاربر علاقه مند  به گوشی a33  را به خود جلب می‌کند. صفحه گوشی بی کیفیت، ما را زود از داشتن گوشی مورد نظر دلسرد می‌کند. به همین سبب گوشی سامسونگ a33 اینجا رخ نمایی می‌کند و صفحه نمایشگر بی‌نظیر را به رخ حریفان می‌کشد. نمایشگری از جنس سوپرامولد و 6.4 اینچ همراه با رزولوشن 1080 است. در قسمت بالایی گوشی سامسونگ، ناچ همانند قطره به کار رفته است، که به این دلیل آن را Infiniti u می‌گویند. قسمت پایینی نمایشگر گوشی سامسونگ a33، در مقایسه با مدل A53 کمی وسعت یافته است. نمایشگر با کیفیت، رنگ‌ها و جزییات تصاویر را عالی جلوه می‌دهد. رزولوشن 90H تصاویر را، واقعی و حقیقی به نمایش می‌گذارد. 

کارایی دوربین

گوشی a33 این کالای دیجیتال تصاویر لایو فوکوس، اسلوموشن و پاناروما خلق می‌کند. شکار لحظه‌هایی که شاید دیگر تکرار نشود، ولی خاطره‌ای ناب را رقم خواهد زد. حالت Night mode یعنی مود شب نیز خاطره شیرین عکاسی را برای شما دو چندان خواهد کرد. قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 و 4K از دیگر ویژگی‌های گوشی سامسونگ می‌باشد.

بررسی باتری گوشی سامسونگ a33

خرید قسطی a33 را در اولویت برنامه خود داشته باشید. به هنگام خرید گوشی، برایمان مهم است که گوشی مورد نظر باتری قوی، داشته باشد. باتری گوشی با کیفیت، باید بتواند شارژ را مدت زمان زیادی نگه دارد و حتی قابلیت این را داشته باشد، که زود شارژ شود. باتری گوشی سامسونگ، باتری لیتیوم پلیمری می‌باشد که معادل 5000 میلی آمپر است. گوشی a33 مناسب کسانی است که هر روز نمی‌توانند گوشی خود را شارژ کنند. 

خرید اقساطی a33 از فروشگاه قسطی کلاب 

خرید قسطی a33 در شرایط کنونی بازار خیالی آسوده به بار می‌آورد. خرید نقدی در شرایط کنونی برای هموطنان عزیز می‌تواند، دشوار باشد. فروشگاه قسطی کلاب این بار، خرید قسطی گوشی سامسونگ A33 را به شما پیشنهاد می‌کند. شما به راحتی می‌توانید این کالای دیجیتال، با تکنولوژی جدید و حریف سرسخت برندهای قدرتمند را از فروشگاه خوش فکر و خوش ذوق قسطی کلاب، به صورت قسطی فراهم کنید. 

خرید اقساطی a33 با توجه به پرفروش بودن این کالای دیجیتال، می‌تواند انتخابی کارآمد و بهینه باشد. فروش اقساطی گوشی سامسونگ راه را برای علاقه مندان به گوشی a33 سامسونگ هموار کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 با چک

خرید قسطی آیفون 14 با چک
آیفون 14 جدیدترین محصول اپل با ظاهری استثنایی و امکاناتی عالی است. برای خرید قسطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی هدفون اپل با چک

خرید قسطی هدفون اپل با چک
برند اپل برندی موفق و مشهور در دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی هدفون اپل با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای...