خرید قسطی پرینتر لیزری hp

تاریخ انتشار:
1403/2/6 22:52:40

برند hp یکی از بهترین برندهای دنیا است که در ساخت پرینتر تبحر خاصی دارد. برای خرید اقساطی پرینتر لیزری hp به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی پرینتر لیزری hp

پرینتر لیزی hp

پرینترهای لیزری به دسته‌های متفاوتی تقسیم می‌شوند. برای مثال به دسته‌های رنگی و تک‌رنگ تقسیم بندی می‌شوند. اگر آن‌ها را بر اساس کاربردی که دارند، تقسیم بندی کنیم باید آن‌ها را به دسته‌های تک‌کاره و چندکاره تقسیم بندی نمایید. 

همانطور که می‌دانیم پرینترهای تک‌کاره تنها قابلیت چاپ کردن تصویرها را دارند در حالی‌که پرینترهای چند کاره چندکاره فتوکپی، فکس و اسکنر را نیز دارا می‌باشند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری hp در قسطی کلاب فراهم شده است.

این پرینترها مزایای متفاوتی دارند، برای مثال می‌توان کارتریج آن‌ها را به صورت مداوم شارژ نمود و ظرفیت و طول عمر بیشتری داشته باشند. سرعت چاپ آن‌ها نسبت به پرینترهای دیگر مثل جوهر افشان بیشتر است. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینترها قیمت کمی دارند و چاپ بر روی پرینترهای لیزری از کیفیت مطلوبی برخوردار است، ولی در مقابل آنها معایبی نیز دارند. برای مثال بعضی از شکل‌ها و تصاویر را در چاپ با عملکرد پایینی چاپ می‌نمایند.

 قیمت آن‌ها گرانتر از پرینترهای دیگری مثل جوهر افشان است. فضای بیشتری نسبت به انواع دیگر پرینتر اشغال می‌کنند. در ادامه سعی داریم تا چند مدل از پرینترهای لیزری شرکت hp را بررسی کنیم. با خرید اقساطی پرینتر لیزری hp برگه‌های خود را با کیفیتی بالا چاپ نمایید.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل Color LaserJet Pro M454dw

این پرینتر سفید رنگ است و 18 ماه گارانتی دارد. از نوع پرینترهای تک‌کاربردی محسوب می‌شود. سایز چاپ آن در ورقه A4 است. البته قادر است تا کاغذهای دیگری را نیز چاپ کن بر روی کاغذهای دیگری با سایزهای متفاوت نیز چاپ کند. 

دارای پورت USB نوع B می باشد. قابلیت چاپ دورو را نیز دارد. یکی از نکات مثبت این پرینتر اتصال به شبکه وای فای است. این پرینتر به صورت لیزری است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری hp در قسطی کلاب فراهم شده است.

ظرفیت سینی آن دارای 300 برگ استاندارد است. چاپ آن رنگی است و سرعت چاپ رنگی در آن تا 27 برگ در دقیقه می‌باشد. دارای یک حافظه 512 مگابایتی و پردازنده 1200 مگاهرتزی است. توان کار در ماه در این دستگاه 5000 است. کارتریج آن تا 2100 برگ رنگی را پاسخگو می‌باشد. 

این پرینتر دارای قابلیت چاپ مستقیم است و درگاه ارتباطی کم انرژی بلوتوث را نیز تا پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی پرینتر لیزری hp دیگر نیاز به هزینه‌های بالای فروشگاه‌های کپی نیست!

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M28w

رنگ این پرینتر سفید رنگ است و 18 ماه گارانتی دارد. نوع چاپ آن تک رنگ است. این پرینتر چندکاربرده دارای کپی و اسکنر می‌باشد، ولی خاصیت فکس ندارد سایز چاپ آن در ورقه A4 است. 

البته قادر است تا کاغذهای دیگری را نیز چاپ کن بر روی کاغذهای دیگری با سایزهای متفاوت نیز چاپ کند. نوع پورت ارتباطی نیز پورت USB نوع B است. متاسفانه این قابلیت چاپ دو رو را ندارد. به شبکه وای فای متصل می‌شود. وزن آن 5.4 کیلوگرم است. 

نوع چاپ لیزری دارد. ظرفیت سینی کاغذ آن 150 برگ می‌باشد. سرعت چاپ سیاه و سفید در آن 19 برگ در دقیقه است. دارای یک حافظه 32 گیگابایتی است و پردازنده 500 مگاهرتزی دارد. 

توان کار ماهانه آن 8 هزار برگ است. اسکنر آن از نوع فلت بد است. سایز اسکن آن 216 تا 297 میلی‌متر می‌باشد. سرعت کپی سیاه و سفید در آن 18 برگ در دقیقه است و بزرگنمایی کپی 25 تا 400 درصد می‌باشد. متاسفانه صفحه نمایش LCD نیز ندارد. با خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزری hp در امتحانات خود نمره مناسب بگیرید!

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp

در صورتی که مایل به تهیه پرینتر لیزی hp هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی پرینتر لیزی hp از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون اپل چکی

خرید قسطی هدفون اپل چکی
یکی از هدفون‌های استثنایی که در دنیا طرفدارن بسیاری دارد، ایرپاد می‌باشد. برای خرید قسطی هدفون اپل چکی به بخش هدفون در دسته بندی...

خرید اقساطی هنذفری هایلو

خرید اقساطی هنذفری هایلو
هدفون‌های جدید شیائومی با نام اختصاری هایلو روانه بازار شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هنذفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی...