خرید اقساطی گلکسی بادز لایو

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:41:54

هدفون‌ها یکی از وسایل مورد استفاده و ضروری برای هر فرد است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گلکسی بادز لایو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گلکسی بادز لایو

سخت افزار گلکسی بادز لایو 

شرکت سامسونگ با الهام گرفتن از لوبیا اقدام به ساخت گلکسی بادز لایو کرده است. در ادامه قصد داریم به معرفی این محصول پرداخته و ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و همچنین شرایط خرید قسطی گلکسی بادز لایو را مورد بررسی قرار دهیم. 

به طور قطع برای خرید هدفون، کیفیت صدا و نحوه کارکرد اسپیکرها مهم‌ترین فاکتور به حساب می‌آید. گلکسی بادز لایو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و به شکلی طراحی شده که به وسیله یک درایور با قطر 12 میلی‌متر به بهترین شکل صدا را به گوش کاربر می‌رساند. برای خرید اقساطی گلکسی بادز لایو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تفکیک و کیفیت صدا در این محصول به طرز حیرت انگیزی بالا است. به طوری که صدای پخش شده به قسمت‌های داخلی گوش هدایت شده و همین موضوع سبب می‌شود که با نفوذ به قسمت‌های عمیق گوش، صدایی رسا توسط کاربر دریافت شود. سیستم صوتی این هدفون توسط شرکت AKG تولید شده که سابقه خوبی در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های صوتی دارد.

محل قرارگیری میکروفون در گلکسی بادز لایو بر خلاف ایرپاد اپل، به قسمت‌های بالاتر منتقل شده است. این هدفون قابلیت اتصال به بلوتوث نسخه 5 را دارا می‌باشد که بدین شیوه می‌توان آن را به گوشی‌های موبایل و سایر سیستم‌ها دارای بلوتوث متصل نمود.

اتصال گلکسی بادز لایو تقریبا 15 الی 20 متر برد دارد و می‌تواند در این محدوده جوابگوی نیاز کاربر باشد. می‌توان از این هدفون برای اتصال به مدل‌ها و برندهای مختلف تلفن همراه استفاده نمود، ولی قطعا استفاده از این محصول به وسیله گوشی‌های موبایل سامسونگ، هماهنگی و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار می‌گذارد. برای خرید قسطی گلکسی بادز لایو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

طراحی

شرکت سامسونگ در اقدامی بی‌سابقه، طراحی این هدفون را شبیه به شکل لوبیا انجام داده و این محصول را با ظاهری نسبتا فانتزی به بازار عرضه کرده است. همچنین این محصول با رنگ‌های مشکی مات، سفید و برنزی مات طراحی و تولید شده است. این ایربادها ابعادی معادل 15*28*17 میلی متر داشته و وزن آن‌ها 5.6 گرم است. کیس شارژر گلکسی بادز لایو نیز دارای ابعاد 50*50 و ضخامتی معادل 25 میلی متر است و 42 گرم وزن دارد.

برای این محصول سه میکروفون در نظر گرفته شده که دوتای آن میکروفون خارجی بوده و دیگری به عنوان میکروفون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در طراحی این محصول از قطعات سیلیکونی استفاده شده است. فرم گلکسی بادز لایو سبب شده که به راحتی درون گوش قرار گیرد و در حین استفاده سبب ایجاد خستگی برای گوش نشود. برای خرید اقساطی گلکسی بادز لایو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

میزان شارژدهی گلکسی بادز لایو 

کیس گلکسی بادز لایو دارای یک باتری با ظرفیت 472 میلی آمپر ساعت می‌باشد که توسط کابل Type C می‌‍توان آن را شارژ کرد. همچنین در درون هر کدام از ایربادها یک باتری 60 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است که در هنگام قرار گرفتن ایربادها در کیس، شارژ می‌شوند. برای خرید قسطی گلکسی بادز لایو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این محصول از قابلیت کوییک شارژ نیز بهره مند شده که سبب می‌شود با 5 الی 10 دقیقه شارژ کردن بتوان به مدت یک الی یک و نیم ساعت از گلکسی بادز لایو استفاده کرد. همچنین ظرفیت بالای کیس شارژ محصول سبب شده که کاربر بتواند حدودا 20 ساعت به صورت پیوسته و بدون وقفه از این محصول استفاده نماید. برای خرید اقساطی گلکسی بادز لایو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گلکسی بادز لایو

مجموعه قسطی کلاب شرایط متعددی را برای خرید کالای دیجیتال در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل، کالاهای مورد نظر را به صورت نقدی خریداری نمایند. همچنین آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند از شرایط خرید قسطی گلکسی بادز لایو بهره مند شوند، می‌توانند از طریق سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی اقدام نمایند. برای اطلاع از شرایط فروش قسطی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل A12

خرید قسطی موبایل A12
گوشی a12 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل A12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA

خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA
برای خرید اقساطی گوشی S22 ULTRA کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...