خرید قسطی مانیتور ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/6 00:50:38

مانیتورها جز اساسی‌ترین ملزومات اداری می‌باشند و باید مدل باکیفیت و معروفی را برای خرید انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور ایسوس از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب است.



خرید قسطی مانیتور ایسوس


شرکت Asus 

شرکت رایانه ایسوستک به انگلیسی ASUSTeK Computer Incorporated از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که در این چندین سال اخیر طرفداران خود را جلب کرده است. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

کمپانی ایسوس توسط مهندسان تایوانی که در قبل در شرکت رایانه‌ای ایسر فعالیت می‌کردند در تاریخ 2 آوریل در سال 1990 تولید شده است. برند ایسوس یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات در کشور تایوان و دیگر کشورهای جهان می‌باشد. 

محصولات ارائه شده برند ایسوس 

کلیه محصولات این شرکت عبارت‌اند از: کامپیوتر، گوشی موبایل، مانیتور ایسوس، تجهیزات جانبی، تبلت، لپ‌تاپ، کارت گرافیک، مادربورد می‌باشد. مانیتور ایسوس یکی از بهترین محصولات این شرکت است. 

شما می‌توانید جهت خرید اقساطی مانیتور ایسوس به سایت قسطی کلاب مراجعه بفرمایید. از محصولات موفق ایسوس می‌توان به رایانه شخصی PCEee اشاره کرد که در سال ۲۰۰۷ به بازار ارائه شده و جوایز متعددی را از آن خود کرده ‌است.  

مدل‌های متفاوت مانیتور ایسوس

مانیتورهای ایسوس از امکانات بالایی برخوردار است و با توجه به سلیقه خریداران انواع گوناگونی را ارائه کرده است. برند مانیتور ایسوس در مقایسه با دیگر برندها محبوبیت خاصی دارد. 

ویژگی‌های مانیتور ایسوس 

یکی از مانیتورهای ایسوس که بین خریداران این محصول از استقبال بالایی برخوردار شده است، مانیتور VA326H می‌باشد. صفحه نمایش LED با پنلر VA را دارا می‌باشد. یک صفحه نمایش منحنی 31.5 اینچی با داشتن نسبت کنتراست تصویر 16:9 و رزولوشن Full HD با مقدار 1920*1080 پیکسل است.

این مانیتور از روشنایی بسیار خوبی بهره‌مند است که ماکزیمم شدت روشنایی قابل عرضه توسط این مانیتور 300 کالاندولا مترمربع می‌باشد. ناگفته نماند که خرید اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب به همراه تخفیفات ارزنده‌ای است. یکی از مزایای فراوان این مانیتور داشتن نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز است که باعث داشتن تصاویری بدون نویز و پرش در این مانیتور می‌شود.

با این نرخ نوسازی تصویر شما قادر خواهید بود تا سریعترین تصاویر حرکتی را به طرز هیجان انگیزی بدون کوچکترین آشفتگی و یا فریز شدن ببینید. در صورت استفاده از پایه وزن این دستگاه به 11.5 کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند. کنتراست استاتیکی مانیتور ایسوس VA326H برابر با 30000:1 و با زمان پاسخگویی 4 میلی‌ثانیه است. 

امکانات ارتباطی که مانیتور ایسوس برای وصل شدن و برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌ها به آن تجهیز شده است، دارای یک درگاه Dual-Link DVI-D، یک عدد پورت HDMI، یک عدد درگاه D-Sub، جک 3.5 میلیمتری صدا و جک هدفون می‌باشد. 

این مانیتور بسیار زیبای ایسوس وزن  کیلوگرم 8.1 دارد. جالب است بدانید که زاویه دید عمودی و افقی وسیعی دارد و برای خرید یا اقساطی جدیدترین و بهترین مانیتورهای ایسوس سایت قسطی کلاب یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین سایت‌ها می‌باشد. 

مانیتورهای ایسوس هم چنین از لحاظ هزینه در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار از قیمت کمتری برخوردار است. برای خرید اقساطی مانیتور ایسوس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

مقایسه مانیتور ایسوس با مانیتورهای متفرقه 

جالب است که بدانید انتخاب یک مانیتور باکیفیت عالی در کارایی سیستم هیچ تاثیری ندارد، بلکه انتخاب یک مانیتور با کیفیت و متناسب با نوع کاربرد (به طور مثال برای کارهای اداری، گیمینگ و موارد دیگر) بسیار حائز اهمیت است. بهتر است برای خرید مانیتور ایسوس به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

تنوع محصولات ایسوس باعث شده است که بیشتر خریداران مانیتور به سمت این کالا روی بیاورند. تنوع محصولات به خصوص اگر وقت زیادی را صرف کار با سیستم کنید. خرید نقدی یا اقساطی از سایت معتبر قسطی کلاب به شما در انتخاب بهترین محصولات کمک فراوانی می‌کند. 

خرید اقساطی مانیتور ایسوس از شرکت قسطی کلاب 

کمپانی قسطی کلاب سایت خرید نقدی و اقساطی انواع محصولات مورد نیاز خریداران گرامی است با تامین کالا کمک به سزایی به اقتصاد کشور و همچنین کار آفرینی کرده است. 

شرکت قسطی کلاب شرایطی مناسب با توجه به موقعیت اقتصادی جامعه آماده کرده است که با استفاده از سرمایه و تامین کالا به وضعیت اقتصاد کشور کمک کند. با خرید اقساطی مانیتور ایسوس از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل شیائومی

خرید قسطی موبایل شیائومی
استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله موبایل در میان تمام مردم جهان رونق پیدا کرده است. با پیشرفت های علمی و صنعتی، کم کم تمام کارهای روزمره اغلب

خرید اقساطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8
یکی از پرفروش‌ترین تبلت‌های سامسونگ گلکسی S8 می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...