خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/11 04:40:31

گوشی‌های برند اپل جز برترین تلفن‌های همراه می‌باشد که در سراسر دنیا وجود دارند. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس

با جدیدترین پرچم‌دار اپل یعنی آیفون 13 پرومکس بیشتر آشنا شوید!

آیفون 13 پرومکس آخرین نسخه از گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط شرکت اپل بوده که این وسیله به تازگی روانه‌ی بازار شده است. در شرایط کنونی می‌توان با خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس، این گوشی هوشمند را با شرایط بسیار عالی خریداری نمود.

در سال‌های اخیر گوشی‌های شرکت اپل نسبت به گذشته تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند. از افزایش کیفیت نمایشگر گرفته تا استفاده از تراشه‌های پر سرعت، همگی بخشی از بهبودهای گوشی‌های اپل هستند. اما در کنار تمامی این موارد، امسال جدیدترین گوشی شرکت اپل یعنی آیفون 13 پرومکس با باتری قدرتمندتری نسبت به گذشته، طراحی شده است. 

بهتر است بدانید آیفون 13 پرومکس در مقایسه با آیفون 12 پرومکس دارای 1.5 الی 2.5 ساعت شارژدهی بیشتر می‌باشد. همچنین به گفته‌ی شرکت اپل، قدرت پردازشی این گوشی هوشمند حدود 50 درصد افزایش یافته است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به انجام بازی‌های موبایل بتوانند به کمک آیفون 13 پرومکس جدیدترین عناوین دنیای گیم را به راحتی تجربه نمایند. به طور کلی آیفون 13 پرومکس بر روی کاغذ نسبت به سایر پرچم‌دارهای موجود در بازار از عملکرد بهتری برخوردار می‌باشد.

به همین جهت با خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس می‌توان از امکانات فوق‌العاده‌ی جدیدترین پرچم‌دار آیفون بهره‌مند گردید. همچنین خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس، فشار کمتری را به بنیان اقتصادی شما وارد خواهد کرد. 

آشنایی با جنبه‌های ظاهری آیفون 13 پرومکس

همانطور که عنوان گردید آیفون 13 پرومکس جدیدترین گوشی هوشمند عرضه شده توسط شرکت اپل بوده که از متقاضیان زیادی برخوردار است. شرکت اپل این گوشی هوشمند را در تاریخ 24 سپتامبر 2021 روانه‌ بازار نمود؛ همچنین عرضه‌ی این گوشی هوشمند با بازخوردهای مثبت فراوانی روبرو گردید. 

بهتر است بدانید آیفون 13 پرومکس از نظر ظاهری تفاوت آنچنانی با آیفون 12 پرومکس ندارد. به عبارتی، اپل در طراحی جدیدترین پرچم‌دار خود از همان فریم سیقلی و مسطح موجود در آیفون 12 پرومکس استفاده کرده است. 

همچنین طراحی بدنه‌ی آیفون 13 پرومکس با جنس شیشه‌ای و مات صورت گرفته و فریم استفاده شده در این گوشی هوشمند از جنس فولاد ضد زنگ می‌باشد. علاوه بر آن، شرکت اپل بدنه‌ی آیفون 13 پرومکس را به گونه‌ای طراحی کرده که از باقی ماندن آثار لکه و چربی جلوگیری خواهد کرد.

آیفون 13 پرومکس؛ محصولی با صفحه نمایش 120 هرتزی

شاید بتوان یکی از بهترین ویژگی های آیفون 13 پرومکس را نمایشگر 120 هرتزی این گوشی هوشمند دانست. بهتر است بدانید شرکت اپل در قسمت نمایشگر این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح 1284 در 2778 استفاده کرده است. همچنین تراکم پیکسلی این نمایشگر 458 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. این نمایشگر از هر نظر کیفیت خوبی را در هنگام تماشای ویدیو، عکس ارائه می‌دهد.

اما یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نمایشگر آیفون 13 پرومکس، نرخ نوسازی 120 هرتزی تصاویر است؛ همچنین این موضوع به ارزش خرید این گوشی هوشمند تا حد قابل توجهی افزوده است. 

آشنایی مختصر با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت افزاری آیفون 13 پرومکس

آیفون 13 پرومکس در قسمت سخت افزار شاهد بهبودهای زیادی می‌باشد. بهتر است بدانید این محصول شرکت اپل در دل خود، تراشه‌ی 5 نانومتری " اپل A15 Bionic " را جای داده است. این تراشه به گفته‌ی اپل، پر سرعت‌ترین تراشه‌ی به کار رفته در طراحی گوشی‌های آیفون بوده؛ همچنین استفاده از پردازنده‌ی 6 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی 5 هسته‌ای " اپل GPU " عملکرد فوق‌العاده‌ای را به این گوشی هوشمند بخشیده است.

همچنین برخورداری از دوربین اصلی سه گانه‎ با کیفیت‌های 12، 12 و 12 مگاپیکسل سبب شده تا بتوان به کمک این گوشی هوشمند تصاویر منحصر به فردی را ثبت نمود. علاوه بر آن، آیفون 13 پرومکس مجهز به یک دوربین سلفی با کیفیت 12 مگاپیکسل می‌باشد. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی روانه‌ بازار شده است.

شرایط خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس

آیا می‌دانید که شما هم می‌توانید با خرید اقساطی گوشی ایفون 13 پرومکس، این گوشی هوشمند را با شرایط ویژه تهیه نماید؟ آیا می‌دانید فروشگاه قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه‌ی کالای دیجیتال، شرایط خوبی را برای فروش قسطی گوشی در نظر گرفته است؟

بنابراین اگر تصمیمتان برای خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرومکس قطعی شده می‌توانید همین الان این گوشی هوشمند را از قسطی کلاب خریداری کنید. همچنین علاوه بر خرید اقساطی موبایل، شما می‌توانید آیفون 13 پرومکس را به صورت نقدی از قسطی کلاب تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل poco f3

خرید اقساطی موبایل poco f3
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی گوشی a02s

فروش قسطی گوشی a02s
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ در سال 2020 گوشی a02 می‌باشد که بسیار کاربردی و زیبا طراحی شده است. برای خرید اقساطی گوشی ...