خرید اقساطی گوشی nova 8i

تاریخ انتشار:
1403/2/21 18:28:15

یکی از جدیدترین محصولات شرکت هوآوی با قیمتی عالی و کیفیتی بی‌نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی nova 8i


بررسی جدیدترین اسمارتفون برند هوآوی

گوشی جدید و جذاب nova 8i به تازگی توسط کمپانی هوآوی تولید و عرضه شده و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. این گوشی استثنایی دارای طراحی منحصر به فردی می‌باشد و کیفیتی بی‌‎نظیر دارد. گوشی جذاب نوآ 8 دارای ترکیب رنگی فوق‌العاده‌ای است و به زندگی شما رنگی درخشان می‌بخشد. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های جذاب این اسمارتفون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

گوشی با ظاهری فریبنده!

اسمارتفون جذاب و زیبای nova 8i ظاهری بسیار چشم نواز دارد و با وجود اینکه جز گوشی‌های میانرده است، ظاهری پرچمدار را به نمایش می‌گذارد. این گوشی منحصر به فرد دارای ظراهری مینیمال و ساده پسند می‌باشد، همچنین لبه‌های خمیده حاشیه‌ها و ارگونومی مناسب حس یک گوشی مدرن و گران قیمت را به شما القا خواهد کرد. وجود یک نمایشگر بزرگ، پلاستیک فشرده براق، رنگ‌های نقره‌ای، آبی و مشکی این گوشی را به بهترین محصول شرکت هوآوی تبدیل کرده است. با خرید قسطی گوشی nova 8i از سایت قسطی کلاب یک خرید پرسود را تجربه نمایید.

زیبایی را با وضوح و اندازه‌ای مناسب ببینید!

اندازه صفحه نمایشگر گوشی nova 8i بسیار متناسب و حدود 6.67 اینچ می‌باشد که از نوع IPS LCD می‌باشد. جالب است بدانید که نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه 90 درصد می‌باشد و این نمایشگر استثنایی قابلیت پخش تصاویر با کیفیت +FHD را دارد.

 از دیگر ویژگی‌های این گوشی جذاب می‌توان به تراکم 391 پیکسل در اینچ مربع اشاره کرد که با توجه به این ویژگی محتوای پخش شده در این تلفن همراه بسیار کیفیت خارق‌العاده‌ای خواهد داشت. کنتراست بالا، تثبیت رنگ و نورهای پس زمینه هوشمند سبب کیفیت منحصر به فرد این تلفن همراه شده است. برای خرید اقساطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

عکس‌ها و فیلم‌های خود را با نهایت کیفیت به ثبت برسانید!

طراحی ماژول دوربین در گوشی nova 8i نمایانگر دقت و اهمیت طراحان این گوشی به دوربین می‌باشد. ماژولی دایره‌ای شکل و جذاب علاوه بر زیبایی، قدرت دوربین‎‌ها را به نمایش می‌گذارد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دوربین‌های فرعی آن به ترتیب سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل، سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل است. ناگفته نماند که لنز اولترا واید قابلیت‌های بسیاری دارد، به طور مثال شما با این لنز دوربین می‌توانید عکس‌هایی با زاویه باز 120 درجه بگیرید و باکیفیت‌ترین عکس‌ها و فیلم‌ها را داشته باشید. برای خرید قسطی گوشی nova 8i به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی سخت افزاری گوشی جدید هوآوی

گوشی هوآوی nova 8i با Ram 8 و حافظه داخلی 128 طراحی و تولید شده است. این گوشی استثنایی دارای تراشه پردازش  Snapdragon 662می‌باشد و کیفیتی شگفت دارد. باتری قدرتمند گوشی هوآوی 4300 میلی آمپر بر ساعت است و تنها 45 دقیقه زمان می‌برد تا کاملا شارژ شود. هوش مصنوعی در این تلفن همراه سبب شده که عکس برداری، فیلم برداری و حتی استفاده بهینه از باتری به بهترین شکل انجام شود. با خرید اقساطی گوشی nova 8i از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فروش قسطی انواع موبایل در قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های ایرانی موفق در حوزه فروش آنلاین است که محصولات خود را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی و خرید قسطی گوشی nova 8i به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ
یکی از بهترین گوشی‌های جذاب سامسونگ مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی samsung a12

خرید قسطی samsung a12
جدیدترین گوشی سامسونگ با امکاناتی عالی و قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی samsung a12 به بخش کالای دیجیتال در ...