خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:37:27

اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای



گوشی آیفون 13 پرومکس

در خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس باید به نکات زیادی مانند تکنولوژی و مطابقت با نیاز شما توجه نمود. شرکت اپل محصولات بی‌نظیر و پرطرفداری را وارد بازار کرده که گوشی 13 پرومکس یکی از این محصولات است. آیفون 13 به عنوان یک گوشی بسیار قدرتمند و با طراحی خاص شناخته می‌شود. قابلیت‌های بیشماری که در این مدل از گوشی آیفون وجود دارد، باعث تبدیل شدن آن به برترین گوشی‌های جهان شده است. استفاده از صفحه نمایش خاص و نمایش تصاویر با رزولوشن بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون 13 پرومکس است. قیمت گوشی آیفون 13 در ابتدای ورود به بازار بالا بود؛ اما در ادامه با ورود مدل‌های جدید قیمت این گوشی روند کاهشی پیدا کرد. برای اینکه با جزئیات این کالای دیجیتال آشنا شده و تصمیم‌گیری بهتری در خرید داشته باشد ادامه مطلب را از دست ندهید.

بررسی طراحی و نمایشگر آیفون 13 پرومکس

در خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس باید توجه داشته باشید که اندازه نسبتاً بزرگی دارد. کسانی که دست‌های کوچکی دارند، قطعاً در دست گرفتن این گوشی برایشان مشکل خواهد بود. آیفون برای این گوشی ابعاد بزرگی در نظر گرفته که برخی از آن انتقاد می‌کنند. بخش جذاب طراحی آیفون 13 پرومکس نوار استیل دور گوشی است که ظاهر جالبی به آن می‌دهد. کانکتور لایتنینگ در بخش پایین گوشی کار گذاشته شده و اسپیکر‌های پر قدرت نیز در آن جا قرار داده شده‌اند. روکش پشتی گوشی سرامیکی بوده و در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. قابلیت شارژ بی‌سیم از طریق اتصال مغناطیسی مگ سیف از امکانات ویژه این گوشی است.

در مورد نمایشگر آیفون 13 پرومکس باید بدانید که اندازه آن حدود 6.7 اینچ است. ناچ کوچک و نرخ نوسازی 120 هرتزی از مهم‌ترین مشخصه‌های این محصول اپل است. با نامرئی شدن ناچ دستگاه اکنون برای مشاهده شارژ باتری باید صفحه را پایین کشید. فناوری نمایشگر ProMotion قبلاً در تبلت‌های این شرکت استفاده می‌شد. اپل برای افزایش عمر باتری، صفحه نمایشگر را دینامیکی طراحی کرده تا در صورت کار نکردن نرخ نوسازی به 10 هرتز کاهش پیدا کند. به دلیل نرخ نوسازی مناسب استفاده از این گوشی برای بازی‌های گرافیکی ممکن شده است. تصاویر خیلی سریع و روان همگی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند هستند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش به 1200 نیت افزایش کرده که روشنایی بسیار خوبی ارائه می‌دهد. زمانی که زیر نور مستقیم خورشید قرار دارید با کمک حداکثر روشنایی می‌توانید نمایشگر گوشی را به خوبی ببینید.

قابلیت‌های ویژه دوربین کالای دیجیتال آیفون 13 pro max

می‌توان مهم‌ترین دلیل استقبال زیاد از گوشی آیفون 13 را دوربین‌های شگفت‌انگیز آن دانست. کیفیت بالای تصاویر گرفته شده از گوشی آیفون 13 نشان از تغییرات زیادی در این مدل از گوشی‌ها دارد. دوربین اصلی گوشی آیفون مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی است و یک سنسور بزرگ و کارآمد خواهد بود. سنسور به کار رفته نور بیشتر از محیط دریافت می‌کند و به دنبال آن تصاویر واضح‌تر و با کیفیت‌تر دیده می‌شوند. حتی در نور کم هم با عملکرد عالی دیافراگم دوربین، تصاویر خوبی ثبت می‌شود. در شرایطی که هوا بسیار تاریک است، از حالت Night Mode استفاده شده که عکس‌های خیلی خوبی گرفته می¬شود. قدرت زوم دوربین این مدل از گوشی آیفون بسیار بالا بوده و بزرگنمایی بدون افت کیفیت انجام می‌شود. امکان عکاسی با دوربین ماکرو با سرعت بالا و در نزدیکی سوژه در گوشی آیفون 13 پرومکس وجود دارد.

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس به صورت آنلاین

برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس باید از طریق فروشگاه‌های مورد اعتماد مانند قسطی کلاب اقدام کنید. خرید اقساطی در مقابل خرید نقدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد و دست خریدار را باز می‌گذارد. مجموعه قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال فعالیت دارد. به دلیل بالا بودن قیمت گوشی‌های آیفون افراد زیادی نمی‌توانند هزینه آن را یک جا پرداخت کنند. شرایط اقساطی بهترین گزینه برای خرید گوشی آیفون 13 پرومکس است. شما می‌توانید با توجه به توان خود مدت زمان بازپرداخت پول را بین سه ماه تا یک سال مشخص کنید. تمامی کالا‌های موجود در سایت قسطی کلاب با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می‌رسند و شما یک محصول اصل دریافت می‌کنید. در صورت داشتن سؤال درباره خرید گوشی آیفون با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ در تهران

خرید قسطی لپ تاپ در تهران
همه ما در طول روز از وسایل دیجیتال استفاده می کنیم در واقع می توان گفت که زندگی همه ما تحت تاثیر این.....

مانیتور ال جی

مانیتور ال جی
مانیتورهای منحصر به فرد ال جی در مدل‌های مختلفی با بهترین شرایط در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسند. برای خرید نقدی یا اقساطی...