خرید اقساطی ایرپاد پرو چکی

تاریخ انتشار:
1403/3/27 10:37:42

شما می‌توانید برای خرید اقساطی ایرپاد پرو چکی با شرایطی بی نظیر به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایرپاد پرو چکی



ایرپاد پرو

خرید اقساطی ایرپاد پرو برای افراد علاقه‌مند به هدفون‌های بی‌سیم بهترین انتخاب است. شرکت اپل ایرپاد پرو را به بازار عرضه کرده و در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد. ایرپاد پرو به عنوان یکی از پر فروش‌ترین هدفون‌ها در سال گذشته شناخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت بسیار عالی به همراه طراحی جذاب از ویژگی‌‌های مهم این نوع ایرپاد هستند. کیفیت صدا خوب، ارگونومی مناسب، طراحی و عملکرد از نقاط قوت ایرپاد پرو محسوب می‌شوند. در مقابل نقاط قوت زیادی که در این محصول وجود دارد، دو نقطه ضعف عمر باتری کم و نداشتن کنترلر موزیک نیز در محصول مشاهده می‌شود. در ادامه به صورت جزئی‌تر این ایرپاد را بررسی می‌کنیم.

بررسی طراحی و عملکرد ایرپاد پرو

در طراحی این سری از ایرپاد‌های شرکت اپل اندازه بادز‌ها بزرگتر از قبل شده و دریچه میکروفن نیز به رنگ مشکی درآمده است. در قسمت بالای بادز یک دریچه قرار دارد که برای نگهداری میکروفون از آن استفاده می‌شود. در قسمت ساقه بادز اندازه کوچک شده و فرورفتگی برای استفاده آسان‌تر در آن قابل مشاهده است. حسگر‌های کنترل موسیقی و مدیریت پیام‌ها دقیقاً درون همین بریدگی‌ها قرار دارند که با لمس ساقه حالت‌های ANC یا Transparenty قابل اجرا هستند. استفاده از سه سری سیلیکونی همراه در اندازه‌های مختلف باعث شده تا هر فرد با توجه به اندازه گوش خود به راحتی از این هدفون‌ها استفاده کند. سری سیلیکونی کیفیت بسیار خوبی دارد و مانع افتادن بادز‌ها خواهد شد. وجود استاندارد IPX4 به معنای مقاومت نسبی در برابر رطوبت و عرق است؛ اما نباید در معرض مستقیم آب قرار بگیرد. برای خرید قسطی ایرپاد پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در مورد عملکرد کالای دیجیتال AirPods Pro باید بدانید که هر بادز دارای دو میکروفون است. میکروفون بیرونی برای فهمیدن نویز بیرونی در محیط و میکروفون داخلی برای تشخیص نویز‌های مرتبط با گوشی کاربرد دارد. زمانی که در یک محیط شلوغ قرار می‌گیرد صدا به خوبی قابل تشخیص بوده و هدفون عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. وجود شتاب سنج درون ایرپاد به عنوان یک حسگر اپتیکال کاملاً صروری است. یا کمک این حسگر زمانی که هدفون را از گوش خود بیرون می‌آورید به صورت خودکار موزیک و صدا قطع می‌شوند. با خرید اقساطی ایرپاد پرو از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

عملکرد باتری کالای دیجیتال ایرپاد پرو

در خرید قسطی ایرپاد پرو توجه کنید که عملکرد باتری خیلی عالی نیست؛ اما برای مدت کوتاه مناسب خواهد بود. ویژگی نویز کنسلینگ در این سری ایرپاد‌ها باعث شده تا دستگاه حدود ۴ ساعت و نیم شارژ داشته باشد. اگر قابلیت نویز کنسلینگ را غیر فعال کنید به دلیل میزان کم مصرف شارژ، هدفون تا ۵ ساعت هم کارایی دارد. در صورت استفاده از کیس مدت زمان استفاده از هدفون یک شبانه روز خواهد بود. نحوه شارژ کردن ایرپاد نیز به این صورت است که از شارژ بی‌سیم یا کابل لایتنینگ استفاده می‌شود. شما می‌توانید از طریق کیس، ایرپاد پرو را بدون نیاز به سیم شارژ کنید.

خرید اقساطی ایرپاد پرو از طریق فروش آنلاین

امکان خرید قسطی ایرپاد پرو برای شما فراهم شده و می‌توانید این محصول را خریداری و مورد استفاده قرار بدهید. خرید نقدی کالا‌های لوکس کمی سخت بوده و می¬توانید با توجه به بودجه خود نسبت به خرید اقساطی اقدام کنید. خرید قسطی از طریق سایت¬های فروش آنلاین امکان‌پذیر شده و قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگتری فروشگاه‌های فروش قسطی در ایران شناخته می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ما خریداری و اقساط آن را بعداً پرداخت کنید. شرایط خرید قسطی بدون ضامن و تنها با چک صیادی است. برای اطلاع از شرایط خرید می‌توانید همین الان با شماره تماس‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ با چک

خرید اقساطی اپل واچ با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی اپل واچ با چک دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته
مانیتورهای جی پلاس جز برترین مانیتورهای ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی مانیتور جی پلاس با سفته به بخش مانیتور در دسته بندی کالای...