خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:29:02

یکی از بهترین محصولات اپل در سال‌های اخیر گوشی آیفون 13 پرومکس بوده است. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس


راهنمای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

اگر قصد خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس را دارید؛ باید بدانید این موبایل جز جدید ترین محصولات شرکت اپل می‌باشد. کمپانی اپل از گوشی آیفون 13 پرومکس در 12 سپتامبر 2021 رونمایی کرد. این موبایل در زمان عرضه، قیمتی حدودا برابر با هزار و صد دلار داشت. آیفون 13 پرومکس از نظر ظاهری تفاوت چندانی با مدل قبلی خود یعنی آیفون 12 پرومکس ندارد و طراحی ظاهری آن‌ها بسیار شبیه به هم است.

گوشی آیفون 13 پرومکس و آیفون 12 پرومکس از نظر بعضی از ویژگی‌‌های فنی با یکدیگر متفاوت می‌باشند. در ادامه بیشتر در مورد مشخصات فنی موبایل آیفون 13 پرومکس توضیحاتی را ارائه می‌کنیم؛ تا اگر قصد خرید این گوشی رو دارید با مشخصات فنی آن آشنا شوید.

آشنایی با مشخصات فنی گوشی آیفون 13 پرومکس

قبل از خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس، باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنا شوید. نمایشگر این موبایل از نوع Super Retina XDR OLED می‌باشد. ابعاد نمایشگر برابر با 6.7 اینچ است. نسبت صفحه نمایشگر به کل بدنه گوشی، نزدیک به 87 درصد است. رزولوشن گوشی آیفون 13 بسیار بالا می‌باشد. در نتیجه می توان با آن تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کرد.

رزولوشن این موبایل تقریبا برابر با 457 پیکسل در هر اینچ است. این گوشی مجهز به شیشه سرامیکی می‌باشد که ضد خش بوده و در آن از پوشش اولفوبیک استفاده شده که سبب کاهش بازتاب نور می‌شود. همچنین این پوشش لکه دست به جای مانده بر روی صفحه را نیز، کاهش می‌دهد.

سایر مشخصات گوشی آیفون 13 پرومکس

کسانی که قصد خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس را دارند؛ باید توجه کنند که موبایل در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و آبی در بازار جهانی عرضه شده است. پشت و جلوی موبایل، از جنس شیشه و بدنه آن نیز از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. وزن گوشی آیفون 13 پرومکس حدودا برابر با 1324 گرم است. همچنین این موبایل می‌تواند در برابر نفوذ آب تا عمق 6 متر برای 30 دقیقه مقاومت کند. 

بلندگوهای گوشی آیفون 13 پرومکس از صدای استریو پشتیبانی می‌کند و مانند مدل قبلی خود فاقد جک 305 میلی متری می‌باشد. باتری این موبایل دارای ظرفیتی برابر با 4352 آمپر ساعت می‌باشد. در صورت شارژ سریع، این موبایل می‌تواند در عرض سی دقیقه حدود 50 درصد شارژ شود. آیفون 13 پرومکس فاقد رادیو بوده اما nfc دارد. این موبایل از  دستیار صوتی با زبان محاوره پشتیبانی می‌کند و دارای سنسور مجاورت نیز می‌باشد.

بررسی دوربین گوشی آیفون 13 پرومکس

باید گفت این موبایل، سه دوربین 12 مگاپیکسلی واید، اولتراواید و تله فوتو دارد. همچنین دوربین اصلی مجهز به سنسور تشخیص عمق تصویر نیز می‌باشد. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز  12 مگاپیکسلی واید است.  

چگونگی خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس را برای شما فراهم کرده است. این سایت اقدام به فروش قسطی موبایل و انواع کالای دیجیتال می‌کند. آیفون 13 در زمان عرضه دارای سیستم عامل ios 15 می‌باشد. همچنین تراشه این موبایل 5 نانومتری بوده و اپل A15 Bionic است.‌ آیفون 13 پرومکس درگاه حافظه خارجی نداشته و در چند مدل با حافظه‌های مختلف عرضه شده است. 

تمامی این موبایل‌ها دارای رم 6 گیگابایت بوده و با حافظه‌های 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت عرضه شده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کنید. همچنین می‌توانید از بین گزینه‌های موجود نحوه بازپرداخت اقساط خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید آیفون 13 را به صورت نقدی نیز از قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی اپل واچ 7

فروش قسطی اپل واچ 7
امروزه گجت‌های پوشیدنی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید قسطی اپل واچ 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...