خرید اقساطی ایپد ایر

تاریخ انتشار:
1403/2/22 14:13:52

اگر تمایل به خرید اقساطی ایپد ایر با قیمتی عالی و شرایطی آسان دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایپد ایر


مقدمه

خرید قسطی آیپد ایر که یکی از بهترین  گجت‌های شرکت اپل می‌باشد برای کاربران می‌تواند بسیار جذاب باشد. این کالای دیجیتال از زمان عرضه به بازار در مدل‌های مختلف بسیار محبوب شده و مورد استقبال کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. 

بررسی فنی و تخصصی آیپد ایر

با خرید اقساطی آیپد ایر یکی از محصولات با طراحی زیبا و تکنولوژی جدید را در اختیار خواهید داشت. در این بخش به مشخصات فنی این محصول اشاره خواهیم کرد:

1.این محصول در سال 2013 وارد بازار دیجیتال شده است. این محصول دارای ابعاد 240 × 169.5 × 7.5 میلی‌متر و وزنی برابر 469 گرم الی 478 گرم در انواع مدل‌های مختلف می‌باشد.
2.با خرید قسطی آیپد ایر از یک صفحه نمایش از نوع LED-backlit IPS با صفحه لمسی خازنی و توانایی ایجاد 16 میلیون رنگ برخوردار خواهیم شد. اندازه این LED برابر 9.7 اینچ و قادر به ارائه رزولوشن 1536 × 2048 پیکسل می‌باشد. این مانیتور قابلیت استفاده از فناوری چند لمسی را خواهد داشت.
3.سیستم عاملی که بر روی دستگاه به صورت پیش فرض عرضه می‌شود ios 7 می‌باشد. سیستم عامل این محصول می‌تواند تا ورژن 10.2 ارتقا یابد.
4.با خرید اقساطی ایپد ایر در بخش سخت افزاری از تراشه اصلی یا سی پی یو Apple A7 و در بخش پردازنده مرکزی از یک تراشه دو هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز Cyclone بهره مند خواهید شد. سخت افزار گرافیکی این محصول از نوع PowerVR G6430 از مدل 4 هسته‌ای می‌باشد.
5.این تبلت مانند تمام محصولات اپل فاقد امکان استفاده از کارت حافظه می‌باشد.
6.این تبلت در مدل‌های 16/32/64/128 گیگابایت با 1 گیگابایت رم از نوع RAM DDR3 به بازار دیجیتال عرضه شده است. قیمت‌های متفاوت این دستگاه هم ناشی از تفاوت در این قسمت می‌باشد.
7.خرید قسطی آیپد ایر به شما امکان استفاده از یک دوربین در پنل پشتی با قدرت 5 مگاپیکسل و فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص نقاط جغرافیایی، زوم لمسی، تشخیص چهره و لبخند، HDR photo/panorama را خواهد داد.
8.علاوه بر آن از دوربین پنل جلویی با قدرت 1.2 مگاپیکسل و تکنولوژی‌های تشخیص چهره و فیس‌تایم روی وای فای یا شبکه موبایل نیز بهره مند خواهید شد.
9. این دستگاه دارای بلندگو با قدرت اسپیکر صدا 67dB و جک 3.5 میلی‌متری می‌باشد.
10.باتری این گجت یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمر 8600 میلی آمپر ساعت می‌باشد. این باتری برای تبلتی با این ابعاد مناسب به نظر می‌رسد.  
11.با خرید اقساطی آیپد ایر از یک بسته سنسوری دارای انواع شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما می‌توانید استفاده نمایید.
12. این دستگاه در بخش فناوری‌های ارتباطی از وای فای، بلوتوث، GPS استفاده می‌کند.
13.این گجت در دو رنگ خاص و زیبای Space Gray و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. 

برای خرید قسطی آیپد ایر بهتر است به کدام مرکز مراجعه نمایید؟

خرید اقساطی امروزه در فروشگاه‌ها و مراکز بسیار کمی انجام می‌شود. ولی در انتخاب این مراکز معدود هم بایستی دقت نمایید. یکی از بهترین مراکز که خدمت فروش قسطی این محصولات را به مشتریان و کاربران خود ارائه می‌دهد فروشگاه قسطی کلاب با آدرس سایت www.ghesticlub.com می‌باشد.

خرید اقساطی آیپد ایر و محصولات دیگر در این مرکز نسبت به خرید نقدی بیشتر مورد توجه می‌باشد. زیرا که وضعیت اقتصادی مردم و جامعه امکان پرداخت یکجا را به بیشتر خانوارها نمی‌دهد. لازم به ذکر است که  این سایت دارای تنوع بالا در انواع محصولات خود بوده و با توجه به معتبر بودن این مرکز خرید آنلاین کاربران می‌توانند به راحتی از آن خرید نمایند. تمام محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شود کاملا اورجینال و اصل می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا

خرید اقساطی گوشی S22 اولترا
گوشی جدید سامسونگ از سری S است و کیفیتی بی نظیر دارد. برای خرید اقساطی گوشی S22 اولترا به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی موبایل
فناوری های جدید امکان ساخت وسایل دیجیتالی با کیفیت عالی را فراهم آورده است یکی از وسایل دیجیتال پرکاربرد گوشی موبایل است اگر شما از آن دسته...