خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:49:39

برند شیائومی بسیار معتبر و مشهور است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T


گوشی شیائومی 11T

گوشی شیائومی 11T یکی از محصولات رده بالای برند شیائومی می‌باشد، که قابلیت‌های آن در حد یک گوشی پرچمدار برآورد شده است. در این راستا، بسیاری از علاقمندان، به دنبال خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی شیائومی 11T می‌باشند. این گوشی، توان پردازشی فوق العاده‌ای دارد و علاوه بر استفاده‌های روزمره، برای گیمینگ نیز می‌توان از آن بهره برد. 

نکاتی در رابطه با گوشی شیائومی 11t

خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T، یک گوشی بسیار جذاب و خوش ساخت را در اختیار شما قرار می‌دهد. در طراحی این محصول، از فریم فلزی بهره گرفته شده و پنل پشتی و جلویی آن از جنس شیشه مقاوم تولید شده است. گوشی شیائومی 11T، به کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در لبه سمت راست خود مجهز بوده و میکروفون، پورت تایپ سی، اسپیکر و درگاه سیم کارت در لبه پایینی آن جای گرفته‌اند. همچنین، شاهد یک IR Blaster و یک اسپیکر دیگر، در لبه فوقانی آن هستیم.

از نقاط مثبتی که در خرید قسطی گوشی شیائومی 11T، وجود دارد، می‌توان به نمایشگر بزرگ، با کیفیت و 120 هرتزی آن اشاره داشت. این نمایشگر جذاب از استاندارد HDR10+ بهره می‌برد و با روشنایی 1000 نیتی خود، زیر نور آفتاب نیز عملکرد خوبی دارد. در نتیجه، کاربر همواره می‌تواند به تماشای محتوا و یا اجرای بازی، در هر مکان و زمانی بپردازد.

اگر جز افراد علاقمند به عکاسی می‌باشید، خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T، یک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود. چرا که این گوشی، به یک لنز اصلی 108 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسل مجهز می‌باشد. این پکیج، در کنار یکدیگر عملکرد بسیار خوبی داشته و تصاویر بی نظیری را ثبت خواهند نمود. همچنین، در پنل جلویی شیائومی 11T، یک لنز سلفی 16 مگاپیکسل، تعبیه شده است، که عملکرد آن نیز قابل قبول می‌باشد. 

مشخصات فنی برای گوشی شیائومی 11T

در هنگام خرید یک کالای دیجیتال کسب آگاهی از مشخصات فنی آن، حرف اول را می‌زند. در نتیجه، اگر قصد خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T، را دارید، این بخش از مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

تاریخ عرضه به بازار: سپتامبر سال 2021
وزن: 203 گرم
ابعاد: 164.1 * 76.9 * 8.8 میلی متر
رنگ بندی: آبی، سفید و خاکستری
اندازه نمایشگر: 6.67 اینچ
نوع نمایشگر: AMOLED
رزولوشن نمایشگر: 2400 * 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 395 پیکسل در هر یک اینچ
حداکثر روشنایی: 1000 نیت
نرخ تازه سازی نمایشگر: 120 هرتز
پردازنده اصلی: MediaTek MT 6893 Dimensity 1200 5G (8 هسته‌ای / 6 نانومتری)
پردازنده گرافیکی: Mali-G77 MC9
سیستم عامل (در زمان عرضه): اندروید 11 (MIUI 12.5)
حافظه داخلی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت
حافظه اجرایی: 8 گیگابایت
رزولوشن دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
اسپیکر: دوگانه و استریو
درگاه جک 3.5 میلیمتری صدا: عدم پشتیبانی
نوع باتری: لیتیوم پلیمری
گنجایش باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
پشتیبانی از شارژ سریع: دارد  (ماکزیمم 67 وات)
پورت اتصال: USB Type C 2.0
سایر مشخصات: پشتیبانی از OTG، حسگر تشخیص اثر انگشت، مجاورت، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ

جمع بندی

در این بخش به ارائه یک جمع بندی مختصر، به منظور خرید قسطی گوشی شیائومی 11T، می‌پردازیم.

نقاط مثبت محصول: طراحی زیبا، پردازنده قدرتمند، دوربین‌های کاربردی و با کیفیت
نقاط ضعف محصول: گاهی، در حین اجرای چندین برنامه سنگین به صورت همزمان، داغ می‌کند. 

خرید اقساطی گوشی شیائومی 11T در وب سایت قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، از جمله عرضه کنندگان انواع محصولات دیجیتال و غیر دیجیتال است، که به منظور افزایش توان خرید مشتریان خود، امکان خرید اقساطی را برای آنان فراهم آورده است. این پلتفرم، برای فروش قسطی محصولات خود، چهار طرح هامرز، پایا، بایچک و پارسیان را معرفی نموده است. بدین ترتیب، متقاضیان با مطالعه شرایط هر یک از این چهار طرح، می‌توانند در وب سایت قسطی کلاب ثبت سفارش نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون سامسونگ

خرید اقساطی هدفون سامسونگ
خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب در سه مدل محصول مختلف تحت شرایط ویژه طرح خرید اقساطی این محصول امکان پذیر شده است. شما در این طرح قادر...

خرید قسطی گلکسی بادز

خرید قسطی گلکسی بادز
گلکسی بادز سامسونگ جر برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گلکسی بادز به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...