خرید اقساطی آیپد 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:05:49

در فعالیت‌های روزانه وجود یک تبلت مدرن می‌تواند کمک بزرگی به شما کند. برای خرید اقساطی آیپد 2021 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیپد 2021


آیپد 2021

به طور کلی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در تمامی نقاط کشور ایران شاهد تولید و ارائه محصولاتی با تکنولوژی جدیدتر هستیم. یکی از محصولاتی که به عنوان نیاز بسیاری از کسب و کارها و افراد شمار می‌رود، آیپدها هستند. شرکت اپل توانسته است با بهره گیری از بهترین روش‌ها و متدهای روز جهانی به تولید این سری از آیپدهای خود بپردازد. علاوه بر این موضوع میزان مشتریان این سری از آیپدهای اپل به دلیل پشتیبانی از فناوری‌های جدیدتر بالاتر می‌باشد.

امروزه شرکت‌ها و مراکز بسیار زیادی اقدام به ایجاد شرایطی برای خرید قسطی آیپد 2021 کرده‌اند. این مراکز در تلاش هستند تا با استفاده از روش‌های ویژه خود فروش این محصولات را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اما قبل از بررسی روش‌های فروش باید اطلاعاتی را در رابطه با آیپدهای سری جدید اپل داشت تا بتوانید در خرید آن موفق باشید.

مشخصات وضعیت و بدنه آیپد 2021

شرکت اپل این نسخه از آیپدهای خود را در اواخر ماه آوریل 2021 و در تاریخ 20 آوریل به بازار معرفی نمود. در حال حاضر نیز وضعیت این محصول در بازارهای کشور موجود می‌باشد. شرکت اپل در بخش بدنه محصول خود توانسته است تغییرات قابل توجهی را داشته باشد. ابعاد 280.6 در 214.9 به ضخامت 6.4 میلی متر نشان دهنده دقت بالای اپل در سری جدید بوده است. وزن این محصول در سری‌های 5g به میزان 685 گرم بوده و در نسخه wifi به میزان 682 گرم می‌باشد که قابل قبول است. برای خرید اقساطی آیپد 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر و پلتفرم کالای دیجیتال آیپد 2021

شرکت اپل توانسته است در این کالای دیجیتال خود از نمایشگر Liquid Retina XDR mini-LED LCD استفاده کند. این نوع نمایشگر از کیفیت قابل توجهی بهره مند بوده که یکی از دلایل توجه بسیار زیاد کاربران به این محصول، نمایشگر آن است. در این نوع از نمایشگرها شاهد پشتیبانی از طیف رنگ گسترده هستیم که در کنار آن قابلیت روشنایی تا 1000 نیز تا حداکثر 1600 نیت نیز وجود دارد. نرخ نوسازی تصویر نیز 120 هرتز می‌باشد.

حافظه و دوربین و باتری

اکثریت فروشندگانی که خرید قسطی آیپد 2021 را به شما پیشنهاد می‌کنند در حین توضیحات به حافظه این محصول نمی‌پردازند. به طور کلی شرکت اپل توانسته است آیپد خود را در حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایت به بازار ارائه دهد. در حافظه‌های ذکر شده از رام 8 گیگابایتی استفاده شده است. اما در حافظه‌های یک و دو ترابایتی آیپد 2021، رام 16 گیگابایتی به کار گرفته شده است. تراشه به کار رفته در این محصول از نوع apple m1 بوده و دارای پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد.

در بخش دوربین این کالای دیجیتال از دو دوربین با کیفیت‌های 12 و 10 مگاپیکسلی استفاده شده که دارای دو لنز واید و اولتراواید هستند. دوربین سلفی این محصول نیز از نوع 12 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین شرکت اپل توانسته است در بخش باتری از ظرفیت 10758 میلی آمپری به همراه شارژر سریع 18 واتی استفاده کند. برای خرید اقساطی آیپد 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی آیپد 2021 با بهترین شرایط

امروزه شرکت‌های زیادی در سراسر کشور ایران اقدام به فروش تبلت اپل قسطی از روش‌های مختلف کرده‌اند. اما در این بین فروش نقدی را نیز در پیش دارند تا افرادی که شرایط خرید نقدی را دارند نیز به راحتی اقدام نمایند.

یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور، یعنی قسطی کلاب، اقدام به ارائه خدماتی برای خرید اقساطی آیپد 2021 کرده است. قسطی کلاب توانسته است با ارائه بهترین شرایط به عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های لوازم خانگی برای خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال شناخته شود. همچنین قسطی کلاب در تلاش است تا با ارائه بهترین امکانات، شرایط خرید قسطی را راحت تر کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی s21 fe با چک

خرید قسطي گوشی s21 fe با چک
یکی از برترین گوشی‌های میان رده و قیمت مناسب سامسونگ مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطي گوشی s21 fe

خرید قسطي گوشی s21 fe
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ با قیمتی عالی مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی...