خرید قسطی گوشی z flip 5 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 02:14:02

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی z flip 5 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی گوشی z flip 5 سامسونگ


گوشی تاشو: زمینه‌ساز تغییرات مهم در دنیای کالای دیجیتال 

گوشی‌های تاشو به تازگی توجه بسیاری از افراد در دنیای کالای دیجیتال را به خود جذب کرده‌اند. Galaxy Z Flip 5 نیز ادامه‌دهنده این روند است و با ویژگی‌هایی برجسته به بازار معرفی شده است. گلکسی Z Flip 5 یکی از جذاب‌ترین نسل گوشی‌های هوشمند است. این گوشی تاشو با طراحی فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از نظر عملکردی نیز شگفت‌انگیز است. همراه ما باشید تا بیشتر در مورد این کالای دیجیتال جذاب بدانیم. 

طراحی استثنایی: کالای دیجیتال Galaxy Z Flip 5 

طراحی این کالای دیجیتال به شما امکان می‌دهد تا یک گوشی همراه با ظاهری استثنایی داشته باشید. این گوشی تاشو با رنگ‌های جذابی مانند سبز، سربی، کرم و یاسی عرضه شده است. طراحی زیبا و منحصر به فرد این گوشی به شما امکان می‌دهد تا به محیط‌های مختلف با استایلی خاص وارد شوید. گوشی‌های تاشو هوشمند قطعا شگفتی خاصی به همراه دارند. به هنگام تا شدن، صفحه نمایشگر میتواند رو به بیرون باشد و شما به صورت نیمه از صفحه نمایشگر استفاده کنید که در نوع خود واقعا زیبا است و استایل شیکی دارد 

صفحه نمایش بی نظیر: برندینگ سامسونگ 

یکی از نقاط قوت اصلی Galaxy Z Flip 5، صفحه نمایش فوق‌العاده‌اش است. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی بالا و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تجربه جدیدی از تماشای محتوا به شما ارائه می‌دهد. با Galaxy Z Flip 5 می‌توانید ویدیوها را با کیفیت 4K ببینید و لذت ببرید. 

عملکرد قدرتمند: ایده‌آل برای کاربران کالای دیجیتال 

همان‌طور که از یک کالای دیجیتال با کیفیت، انتظار می‌رود، Galaxy Z Flip 5 از یک پردازنده قدرتمند پشتیبانی می‌کند. این پردازنده عالی اجرای سریع برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان را فراهم می‌کند. به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی و یا 512گیگابایتی و 8 گیگابایت رم، شما می‌توانید تعداد زیادی از فایل‌ها و برنامه‌ها را بدون نگرانی بابت پر شدن حافظه داخلی ذخیره کنید. 

عملکرد دوربین: تجربه عکاسی بهتر با Galaxy Z Flip 5 

دوربین‌های Galaxy Z Flip 5 نیز با کیفیت و قابلیت‌های مناسبی برای علاقه‌مندان به عکاسی دیجیتال دارند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این گوشی با قابلیت‌های مانند عکاسی HDR و فوکوس خودکار، به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های با کیفیت و واضحی بگیرید. ترکیب رنگ شفاف و بالایی در اختیارتان قرار میدهد. عکس‌هایی که با کیفیت عکس‌های گوشی s23 سامسونگ برابری میکند. همچنین، دوربین فوق عریض با زاویه دید 123 درجه به شما امکان می‌دهد تا عکس‌های پانوراما و گسترده‌تری بگیرید. از طرف دیگر، دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی از زاویه دید عریض برای عکاسی سلفی با دوستانتان استفاده کنید. در واقع باید بگوییم دوربین این سری گوشی های سامسونگ، نقطه قوت آن است. 

باتری شاید نقطه ضعف کالای دیجیتال Galaxy Z Flip 5 

باتری 3700 میلی‌آمپری Galaxy Z Flip 5، تا آخر روز استفاده شما از این گوشی را پوشش می‌دهد. اما در مقایسه با سایر دستگاه‌ها در این رده رضایت بخش نیست و همین نقطه ضعف این کالای دیجیتال محسوب میشود. اگرچه با قابلیت شارژ سریع 24 واتی، شما تنها در نیم ساعت می‌توانید باتری را به میزان 50 درصد شارژ کنید و برای شارژ صد درصدی نیاز به حدود یک ساعت دارید. علاوه بر این، Galaxy Z Flip 5 از شارژ بی‌سیم 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. 

خرید قسطی گوشی z flip 5 سامسونگ

برای خرید این کالای دیجیتال میتوانید به دو صورت نقد و یا قسطی اقدام کنید. خرید اقساطی به شما کمک میکند که بتوانید با سرمایه اولیه کمتری، مالک این گوشی هوشمند تاشو بشوید. برای خرید قسطی گوشی z flip 5 سامسونگ، ما به شما سایت قسطی کلاب را معرفی میکنیم. سایت قسطی کلاب، فروش قسطی انواع و اقسام کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهد.

سایر بلاگ های مرتبط

تبلت اپل قسطی

تبلت اپل قسطی
فروشگاه ها و سایت های مختلفی در سراسر کشور در زمینه فروش تبلت اپل قسطی فعالیت می کنند که البته باید سایت و فروشگاهی را انتخاب کرد که بتواند هم تبلت..

فروش اقساطی گوشی a52 s

فروش اقساطی گوشی a52 s
یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با ظاهری جذاب و کارایی استثنایی بی شک مدل A52S می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 s به بخش...