خرید اقساطی a71

تاریخ انتشار:
1403/2/24 09:35:12

برای خرید اقساطی a71 با شرایطی عالی و بدون نیاز به ضامن به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی a71


گلکسی گوشی a71

اگر به دنبال یک گوشی باکیفیت و خوب هستید؛ قطعا مهیا شدن شرایط خرید قسطی a71 سامسونگ خبر هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. این گوشی از یک طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد بهره برده است. این گجت هوشمند که در سال 2019 به بازار عرضه شد از یک صفحه نمایش با کیفیت، سخت افزار قدرتمند، دوربین‌های کاربردی تشکیل شده است. سامسونگ a71 برای تمام گروه‌های سنی مناسب است و همچنین می‌تواند بازی و اپلیکیشن‌های سنگین را به خوبی و بدون هیچ گونه لَگ زدن اجرا کند.

طراحی این کالای دیجیتال

طراحی این کالای دیجیتال بسیار زیبا و شگفت انگیز است. بدنه دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و همین موضوع سبب می‌شود تا وزن گوشی نسبت به دیگر گوشی‌ها کمتر شود. وزن این گوشی 179 گرم است و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. برای خرید اقساطی a71 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نمایشگر گوشی سامسونگ a71

این کالای دیجیتال از یک نمایشگر 6.7 اینچی استفاده می‌کند. نمایشگری که رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل را در اختیار شما قرار می‌دهد (تراکم پیکسلی 393). صفحه نمایش گوشی از نوع super AMOLED plus می‌باشد. همة علاقه مندان به حوزه موبایل و گجت‌های هوشمند می‌دانند که این صفحه نمایش بسیار باکیفیت است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه 87.2 درصد است؛ یعنی 87.2 درصد کل سطح گوشی توسط نمایشگر پوشانده شده است. با خرید قسطی a71 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سخت افزار و نرم افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سیستم عامل اندروید 10 و وان یو آی 2.5 استفاده می‌کند. کار کردن با رابط کاربری، روان و ساده است و در طولانی مدت هیچگونه مشکلی پیدا نخواهید کرد.

این گوشی از یک قلب تپنده قدرتمند نیز بهره می‌برد. پردازنده اسنپدراگون 730 می‌تواند در اجرای بازی و اپلیکیشن‌های سنگین به کمک شما بیاید. این پردازنده توانایی پردازش اطلاعات سنگین را در کمترین زمان دارد و برای افرادی که اهل گیمینگ هستند؛ بسیار مناسب است. همچنین سامسونگ a71 از یک پردازنده گرافیکی قدرتمند نیز بهره می‌برد(adreno 618).

حافظه داخلی و رم این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد که به دلیل وجود درگاه کارت حافظه، می‌توان آن را ارتقا داد(حداکثر تا 1 ترابایت). از طرف دیگر رم این دستگاه در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی موجود می‌باشد. بدیهی است که اگر به سرعت پردازشی بالاتر نیاز دارید؛ بهتر است نسخه 8 گیگابایت رم را خریداری کنید. اگر قصد خرید اقساطی این گوشی را دارید؛ وارد سایت قسطی کلاب شوید و این کالا را خریداری کنید.

دوربین این کالای دیجیتال

یکی از نقاط قوت این گوشی، دوربین‌های بکار رفته در آن است. دوربین‌هایی که با کیفیتی خیره کننده، عکس‌ها را ثبت و ذخیره می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی از یک لنز 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد که ضریب اف(دریچه دیافراگم) آن 1.8 می‌باشد. همچنین این گوشی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض(اولترا واید) نیز استفاده می‌کند. در کنار این دو دوربین، گوشی به دو سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز شده است. یکی از این سنسورها مربوط به لنز ماکرو است و دیگری، برای سنجش عمق عکس‌ها بکار می‌رود. برای خرید اقساطی a71 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین‌های باکیفیت و کاربردی

دوربین سلفی این کالای دیجیتال هم 32 مگاپیکسلی است و در شرایط نوری مناسب، می‌تواند عکس‌های بسیار جذابی را ثبت کند.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیومی 4500 میلی آمپری بهره می‌برد. همچنین درون جعبه گوشی، شارژر 25 واتی وجود دارد که می‌تواند در 1 ساعت و 30 دقیقه گوشی را به صورت کامل شارژ کند.

امنیت گوشی

سنسور تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش(سنسور اپتیکال) قرار گرفته است و سرعت خوبی دارد. همچنین سیستم تشخیص چهره این گوشی نیز عملکرد قابل قبولی دارد.

نحوه خرید قسطی a71 سامسونگ از قسطی کلاب

اگر توضیحات بالا، باعث شده اند تا شما به فکر خرید اقساطی a71 بیفتید؛ پس زمان را از دست ندهید و گوشی تلفن خود را بردارید و به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این سایت به عنوان فروشگاهی معتبر در زمینه فروش قسطی موبایل  فعالیت دارد. بعد از ورود به سایت اکانت شخصی بسازید و کالای مدنظر خود را تهیه فرمایید. همچنین توجه داشته باشید که شما میتوانید کالای خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل ریلمی

خرید قسطی موبایل ریلمی
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای
اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس سفته ای هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش موبایل اپل...