خرید اقساطی گوشي a32

تاریخ انتشار:
1403/2/28 08:18:40

گوشی a32 سامسونگ جز خوش قیمت‌ترین محصولات این کمپانی کره‌ای می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشي a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي a32


گوشی Galaxy a32 samsung 

در طول سالیان گذشته گوشی‌های سامسونگ در صدر لیست پرفروش‌ترین محصولات بازار قرار داشته‌اند. در این میان کال‌های سری A این شرکت توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. گوشی گلکسی A32 یکی از مدل‌های پرطرفدار این خانواده است که با امکانات بی نظیر عرضه می‌شود. علاوه بر امکانات مناسب این محصول قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد که ارزش خرید آن را بالا برده است. اما آیا می‌دانید امکان خرید قسطی گوشي a32 سامسونگ برای هر فردی وجود دارد؟ با خرید قسطی این کالا می‌توانید صاحب یک گوشی باکیفیت شوید و هزینه آن را به صورت قسط بندی شده پرداخت نمایید. 

سری a گوشی‌های سامسونگ یکی از متنوع‌ترین محصولات این شرکت را به خود اختصاص داده است. این سری توانسته بازار گوشی‌های میان رده را تسخیر کند. تفاوتی ندارد چقدر سرمایه دارید، اگر به دنبال کالای دیجیتال میان رده باشید، قطعا یکی از محصولات این خانواده می‌تواند انتخاب شما باشد. در این میان a32 این برند جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه یک گوشی با امکانات بالا و تصویری باکیفیت داشته باشید، a32 یک پیشنهاد شگفت انگیز برای شما خواهد بود. برای خرید اقساطی گوشي a32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

به طور خلاصه می‌توان گفت شاید در بین محصولات پرچمدار رقابت سختی میان اپل و سامسونگ وجود داشته باشد، اما در گوشی‌های میان رده شرکت کره‌ای توانسته گوی سبقت را از اپل، شیائومی و هر برند دیگری برباید. چه a32 چه a52 و حتی a72 از جدیدترین مدل‌های این شرکت است که هر کدام در نوع خود جذاب هستند، اما اگر به دنبال تهیه محصولی با سرمایه کم هستید، a32 می‌تواند اولویت شما قرار بگیرد. برای خرید قسطی گوشي a32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نگاهی بر مشخصات کلی a32 سامسونگ

یکی از ممتازترین ویژگی‌های این کالای دیجیتال کیفیت بالای صفحه نمایش آن است. برخورداری از فناوری super AMOLED با تراکم 411 پیکسل بر اینچ تصاویری زنده برای کاربران به نمایش می‌گذارد. تصاویری که با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل با کیفیت خیره کننده‌ای پخش می‌شود.

در کنار صفحه نمایش باکیفیت این گوشی، نباید از طراحی و ساخت جذاب آن به سادگی عبور کرد. A32 از یک طراحی ساده و شیک بهره می‌برد. قاب ساخته شده این گوشی از جنس پلاستیک بوده که به سبک بودن هرچه بیشتر آن کمک کرده است. جالب است بدانید این مدل تنها 184 گرم وزن دارد. وزن کم و طراحی منحصر به فرد آن باعث شده این گوشی یک محصول خوش دست لقب بگیرد. برای خرید اقساطی گوشي a32 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نگاهی بر مشخصات کلی گوشی a32 سامسونگ

از دیگر مشخصات کالای دیجیتال جدید سامسونگ می‌توان به دوربین‌های 4 گانه آن اشاره کرد. دوربین اصلی این مدل قابلیت تصویر برداری با کیفیت 64 مگاپیکسل را فراهم می‌کند. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 دوربین 5 مگاپیکسلی نتیجه نهایی محصول سامسونگ است که با توجه به قیمت آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در قسمت نرم افزار و سخت افزار نیز a32 سامسونگ چیزی از رقبا کم ندارد. برخورداری از پردازنده قوی، پشتیبانی از اندروید 11 و پردازنده گرافیکی مناسب تنها بخشی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی است.

با توجه به ویژگی‌های این گوشی میان رده بسیاری از مشتریان به دنبال تهیه آن هستند. خوشبختانه امکان خرید قسطی گوشي a32 نیز فراهم است تا بدون دغدغه مالی اقدام به تهیه این مدل دوست داشتنی سامسونگ کنید.

خرید اقساطی گوشي a32 سامسونگ از قسطی کلاب

با وجود طرح های قسطی کلاب خرید قسطی گوشی a32 دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. ما با آگاهی از نیازهای مشتریان بر آن شدیم تا با فروش قسطی محصولات خود یک فرصت استثنایی برای خریدی راحت فراهم کنیم. در قسطی کلاب ضمن خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی، می‌توانید به صورت اقساطی با طرح‌های کاملا ویژه صاحب کالای مدنظر خود شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروشگاه دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا
همه ی ما تجربه ی انجام خرید سنتی از فروشگاه های موجود در سطح شهر را داریم. حتما برای شما و یا اطرافیانتان پیش آمده است که کالایی خریداری....

خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک

خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک
اگر به دنبال خرید قسطي لپ تاپ ایسوس با چک هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...