خرید قسطی گوشي ایفون 14

تاریخ انتشار:
1403/2/20 09:10:56

اگر قصد خرید قسطی گوشي ایفون 14 با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشي ایفون 14


آشنایی با پدیده ای به نام آیفون 14

چندیست سری جدید آیفون با نام آیفون 14 وارد بازار شده است. قبل از آن که برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 اقدام کنید، باید راجع به ویژگی‌‌های این گوشی بیشتر بدانید. این سری از آیفون در واقع شامل چهار گوشی به نام‌های آیفون 14 پرو، ایفون 14، ایفون 14 مکس و ایفون 14 پرومکس است. در این میان مدل‌های 14 پرو و 14 دارای نمایشگرهایی با اندازه 6.1 اینچی بوده و آیفون 14 پرومکس و 14 مکس هم دارای نمایشگرهایی کمی بزرگتر و با اندازه 6.7 اینچی هستند.

اگر به سری آیفون 13 نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که تفاوت زیادی میان این کالای دیجیتال با آیفون 14 از نظر ظاهری وجود ندارد. تنها در برخی از جزئیات می‌توان بین این دو گوشی تفاوت‌هایی را دید. برای مثال در قسمت روبرویی آیفون 14 و 14 پلاس بریدگی در قسمت بالایی صفحه نمایش وجود دارد. این سری از آیفون با رنگ‌های زیبایی شامل بنفش، نیمه شب، قرمز، نور ستاره و آبی عرضه شده  است. با خرید اقساطی گوشي ایفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

خرید قسطی گوشي ایفون 14، پیشنهادی شگفت انگیز 

در آیفون 14 قابلیت Emergency SOS نیز گنجانده شده است. این قابلیت کمک می‌کند تا در صورت عدم دسترسی به وای فای و تلفن همراه، بتوانید به ماهواره‌ها برای ارتباط متصل شوید. با این قابلیت می‌توانید پیامک‌های اضطراری برای کادر اورژانس بفرستید. البته این قابلیت فعلا در آمریکا و کانادا فعال است. یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که در دوربین آیفون 14 تعبیه شده است، حالت اکشن در فیلم‌برداری می‌باشد. با کمک این قابلیت شما می‌توانید ویدئویی کاملا صاف و بدون لرزش ثبت کنید.

حالت لرزش ویدئو، تکانه‌های بسیار شدید را کاهش داده و در نتیجه ویدئویی باکیفیت را ثبت می‌کند. در این گوشی شاهد بهبود حالت سینمایی نیز هستیم. در حالت 4k می‌توانید به سرعت‌هایی نظیر سرعت 30 فریم بر ثانیه یا 24 فریم در ثانیه دسترسی داشته باشید. علاوه بر موارد عنوان شده در فلش آیفون 14 هم ارتقا محسوسی دیده می‌شود. فلاش این دوربین حدودا ده درصد نسبت به نمونه‌های قبلی روشن تر شده و نور یکنواخت تری را هم ارائه می‌‍دهد. 

آیا خرید اقساطی گوشي ایفون 14 به صرفه است؟

خرید اقساطی هر نوع کالایی با توجه به تورم حال حاضر کشور بسیار به صرفه است؛ اما آیا خرید آیفون 14 برای شما گزینه مناسبی است؟ بدون شک ارتقا چشمگیری در کیفیت دوربین این گوشی دیده می‌شود. علاوه بر این در این گوشی از تراشه قدرتمند A16 Bionic نیز استفاده شده است. این تراشه کمک می‌کند تا بهره وری انرژی در آیفون 14 بسیار بالا باشد. بنابراین اگر ویژگی‌های عنوان شده برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، حتما به فکر خرید قسطی یا نقدی آن باشید. برای خرید قسطی گوشي ایفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط فروش قسطی آیفون 14 در قسطی کلاب

معمولا خرید اقساطی گوشی با توجه به وضعیت اقتصاد ایران و رشد سرسام آور دلار، بسیار به صرفه است. فروشگاه قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع مدل‌های گوشی به ویژه آیفون 14 است. قسطی کلاب همواره سعی کرده تا با بهترین برندها همکاری کند و محصولات معتبری را به دست مشتریان برساند.

شما می‌توانید با بررسی طرح‌های فروش قسطی مختلف از این وبسایت، طرحی که برای شما مناسب تر است، را انتخاب نمایید. بدین ترتیب کافی است گوشی مورد نظر را انتخاب و هزینه آن را در اقساط 12، 24 یا 36 ماهه پرداخت کنید. لازم به ذکر است که برای خرید اقساطی گوشي ایفون 14 نیازی به ضامن نخواهید داشت. علاوه بر این شما می‌توانید تا حداکثر 200 میلیون تومان کالا به شکل قسطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a21 s

خرید اقساطی گوشی a21 s
اگر به دنبال یک گوشی استثنایی با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک

خرید قسطی گوشی s21 fe با سفته الکترونیک
خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ نه‌تنها یکی از بهترین فن‌ادیشن‌های این برند را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه از پرداخت یکجای هزینه هم...