خرید قسطی apple watch7

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:15:16

یکی از بهترین ساعت‌های برند اپل سری 7 است. برای خرید قسطی apple watch7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی apple watch7


apple watch 7 با نمایشگر جذاب

apple watch 7 یک گزینه جذاب و محبوب برای اغلب کاربران محسوب می‌شود. اپل واچ 7 یک گجت پوشیدنی با امکانات متعدد است. نمایشگر زیبا و کاربردی، طول عمر بالای باتری، سنسورهای گوناگون و شارژ سریع برخی از ویژگی‌های این ساعت هوشمند است.

خرید قسطی apple watch7 همزمان با خرید گوشی‌های آیفون 13 یکی از گزینه‌های محبوب سال 2021 میلادی است. اپل واچ سون نسل هفتم ساعت‌های هوشمند شرکت اپل است که با تفاوت‌های اندکی از نسل ششم به بازار عرضه شده است. نمایشگر این محصول بزرگ و مناسب است و یک صفحه فوق العاده را برای کاربر فراهم می‌کند. کاربران با کمک نمایشگر بزرگ آن ورزش و سلامت خود را به خوبی چک می‌کنند. حلقه‌هایی با سه رنگ متمایز برای فعالیت و ورزش کاربران در این ساعت طراحی شده است که هر کدام نمایانگر یک فعالیت هستند.

با خرید اقساطی apple watch7 حلقه سبز رنگ پس از 30 دقیقه ورزش یا فعالیت نفس گیر برای کاربر به نمایش در می‌آید. حلقه آبی رنگ بعد از حداقل یک دقیقه ایستادن و حلقه قرمز هم پس از سوزاندن مقدار مشخصی کالری در نمایشگر اپل واچ مشاهده می‌شود. در این محصول سنسورهای گوناگونی از قبیل: پایش ضربان قلب، تشخیص سقوط از ارتفاع و پایش سطح اکسیژن نیز تعبیه شده است که جزو ویژگی‌های جالب این ساعت هوشمند است. 

آشنایی با قابلیت واچ فیس (Watch Face) اپل واچ 7

یکی دیگر از امکانات کاربردی و مفیدی که با خرید قسطی apple watch7 برای کاربران فراهم می‌شود؛ امکان واچ فیس است. دو واچ فیس با نام «کانتور» و «ماژولار» برای سری هفتم این ساعت‌ها طراحی شده است. این رابط کاربری مقدار فعالیت‌های روزانه، میزبان ضربان قلب، اطلاعات آب و هوا و بسیاری از اطلاعات مفید را برای کاربر به نمایش می‌گذارد. کاربران برای استفاده از واچ فیس آن را شخصی سازی کرده و سپس از آن استفاده می‌کنند.

بررسی کیبورد اپل واچ سون

با خرید اقساطی apple watch7 کیبورد QWERTY جهت نوشتن پیام یا ایمیل به طور کامل برای کاربر فراهم می‌شود. صفحه نمایشگر بزرگ این ساعت هوشمند این کیبورد را برای کاربران به صورت قابل درک ساخته است. 

apple watch 7 و بررسی باتری و شارژ آن

یکی از ویژگی های مثبت خرید قسطی apple watch7 مربوط به باتری و شارژ آن می‌شود. باتری این ساعت هوشمند شرکت اپل نسبت به سری‌های قبلی خود از شارژ پرسرعت تری برخوردار است. این ساعت در مدت 45 دقیقه در حدود 80 درصد شارژ می‌شود. شارژر این گجت نیز نسبت به نسل قدیم این نوع ساعت‌های هوشمند با کیفیت بهتری عرضه می‌شود. رویه این شارژر از آلومینیوم ضد زنگ است در صورتی که نمونه‌های قبلی با رویه پلاستیکی تولید می‌شدند.

عرضه اپل واچ 7 با رنگ های زیبا

خرید اقساطی apple watch7 با رنگ‌های زیبا یک انتخاب دوست داشتنی برای شیک پوشان است. دو رنگ استارلایت (Starlight) و میدنایت (Midnight) برای این ساعت هوشمند موجب افزایش جذابیت ظاهری آن شده است. رنگ استارلایت آن اندکی به رنگ زرد و میدنایت آن به رنگ آبی متمایل است. رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، آبی و قرمز نیز جزو رنگ‌های اپل واچ سون است. 

فروش قسطی اپل واچ سون در قسطی کلاب

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پیشتاز در امر فروش قسطی کالای دیجیتال و سایر اقلام مورد نیاز مردم، قسطی کلاب است. این فروشگاه با عرضه مایحتاج مردم به صورت قسطی و نقدی برخی از مشکلات حقوق بگیران را برطرف کرده است. شما هم می‌توانید با خرید اقساطی لوازم مورد نیاز خود مدیریت منابع مالی خود را بهینه کنید. در قسطی کلاب علاوه بر کالای دیجیتال انواع لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی و لوازم اداری نیز به فروش می‌رسد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15

خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15
برند Dell یکی از بهترین مارک‌های تولید کننده لپ تاپ در دنیا است. برای خرید قسطی لپ تاپ دل مدل G15 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

خرید اقساطي تبلت سامسونگ

خرید اقساطي تبلت سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ از بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب، یک خرید ...