خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 00:24:21

جدیدترین گوشی برند سامسونگ با طراحی منخصر به فرد روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S23 اولترا با چک


آیا خرید قسطی گوشی S23 اولترا ممکن است؟

گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا یکی از جدیدترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های عرضه شده در بازار می‌باشند. اگر بدانید خرید اقساطی گوشی S23 اولترا از یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای شما مقدور است، بی‌شک تعجب خواهید کرد! همانطور که می‌دانید کالای دیجیتال با نرخ روز و احتمالا به نرخ دلار قیمت گذاری می‌شود. به همین خاطر کمتر فروشگاه معتبری پیدا می‌شود که فروش قسطی داشته باشد.

خرید نقدی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا به دلیل قیمت بالای آن، برای همه مردم مقدور نیست. به همین دلیل بسیاری از مردم ممکن است به سراغ گوشی قیمت مناسب‌تری بروند و خیال داشتن گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا را از سر بیرون ببرند. پیش از آنکه به خرید قسطی گوشی S23 اولترا بیاندیشید، بهتر است نگاهی اجمالی بر کیفیت و قابلیت‌های این گوشی بیندازیم.

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا

پیش از هرچیز باید بدانید که گوشی‌های سامسونگ گلکسی S23 از پرچمداران گوشی های موجود در بازار هستند. پس خرید اقساطی گوشی S23 اولترا می تواند یک خرید مقرون به صرفه باشد. گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا در فوریه سال 2023 به بازار عرضه شد. طول این گوشی 163.4 عرض آن 78.1 و قطر آن 8.9 میلی متر می باشد.

سیستم عامل آن اندروید 13 و حدودا 230 گرم وزن دارد. جنس قسمت جلو و عقب گوشی S23 اولترا از شیشه و قاب دور آن از جنس آلومینیوم است. این گوشی به دلیل داشتن قاب فلزی از استحکام بالایی برخوردار است. با داشتن این گوشی می‌توانید به صورت همزمان دو سیم کارت فعال داشته باشید. همچنین رزولوشن صفحه این گوشی‌ها 1440 در 3088 پیکسل است. گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا در 8 رنگ مشکی، سبز، کرمی، بنفش روشن، نوک مدادی، آبی، سبز و قرمز قابل خرید است. 

رنگبندی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا 

از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به حافظه داخلی آن اشاره کرد. در واقع، گوشی‌های S23 اولترا دارای حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت و همچنین 1 ترابایت هستند. رم این گوشی‌ها 8 و 12 گیگابایت است. گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا به خاطر داشتن 8 هسته پردازنده، سرعت بالایی دارد. کیفیت دوربین پشت گوشی S23 اولترا 200 مگاپیکسل و کیفیت دوربین جلوی آن 12 مگاپیکسل می‌باشد. ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا 5000 میلی آمپر و از نوع لیتیوم یونی است.

لازم است بدانید که باتری این گوشی‌ها توسط کاربر قابل تعویض نیستند و در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشد، باید به نمایندگی تخصصی آن مراجعه نمود. درگاه اتصال USB آن از Type C می‌باشد و قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم دارد. برای خرید قسطی گوشی S23 اولترا می‌توانید همین حالا اقدام کنید.

خرید اقساطی گوشی S23 اولترا از قسطی کلاب

آشنایی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی بی‌نظیر، هر شخصی را برای خرید قسطی گوشی S23 ultra وا می‌دارد. پس اگر برای خرید این گوشی بی‌نظیر مصمم هستید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اعتماد کنید. خرید آسان و مطمئن از قسطی کلاب تجربه خوبی را برای شما به وجود می‌آورد. گوشی S23 اولترا با داشتن باتری قوی و کیفیت دوربین بی‌نظیر نیاز کاربران خود از یک گوشی باکیفیت را به خوبی پوشش داده است. 

بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت بالا هستید، S23 اولترا گزینه بسیار خوبی است. فروشگاه قسطی کلاب با فروش قسطی انواع کالاهای دیجیتال در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد. بدون نیاز به ضامن و با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صاحب گوشی مورد علاقه خود شوید. با خرید اقساطی گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا از فروشگاه اینترنتی ما، از کیفیت گوشی خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي poco x3 pro

خرید اقساطي poco x3 pro
اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطي poco x3 pro از بخش..

خرید قسطی s23 ultra با چک

خرید قسطی s23 ultra با چک
اگر تمایل به خرید قسطی s23 ultra با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...