خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 07:47:51

شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ چکی


گوشی a54 سامسونگ

با خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ می‌توانید از یک گوشی میان رده با طراحی جذاب لذت ببرید. این کالای دیجیتال فروش بسیار زیادی در سراسر جهان داشته و امکانات خوب در کنار قیمت مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. شرکت سامسونگ سعی کرده با طراحی این گوشی محصولات میان رده خود را ارتقا داده و لوکس‌تر نشان بدهد. البته این تغییرات باعث افزایش قیمت گوشی میان رده شده است. 

با گذشت زمان قیمت گوشی سامسونگ کاهش پیدا کرد و اکنون با قیمت مناسب در بازار به فروش می‌رسد. با توجه به طراحی و امکاناتی که در گوشی a54 سامسونگ دیده می‌شود، این محصول ارزش خرید را دارد. برای آشنایی با خرید اقساطی و ویژگی‌های این محصول با ما همراه باشید. 

توجه به طراحی خیره‌کننده گوشی a54 سامسونگ قبل از خرید

قبل از خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ باید با هم طراحی این گوشی را بررسی کنیم. در طراحی این کالای دیجیتال شباهت زیادی به پرچمداران سامسونگ مشاهده می‌شود. پنل پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده و مانند سری‌های قبل پلاستیک استفاده نشده است. استفاده از دوربین‌های جزیره‌ای باعث ایجاد مشکل در تمیز کردن دوربین‌ها خواهد شد.

به دلیل بدنه شیشه‌ای به کار رفته در پنل پشتی اثر انگشت شما روی گوشی باقی خواهد ماند. ابعاد این گوشی سامسونگ استاندارد بوده و شباهت زیادی به گلکسی S23 پلاس در آن دیده می‌شود. به دلیل کم شدن نسبت نمایشگر به بدنه، حاشیه‌های این گوشی قابل مشاهده و کمی عریض هستند. داشتن گواهی IP67 تضمین می‌کند که این گوشی در برابر آب به مدت 30 دقیقه مقاومت نشان دهد. وجود پنل OLED قابلیت‌های تصویری زیادی را به وجود می‌آورد و حسگر اثر انگشت نیز در زیر پنل قرار گرفته است. برای خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی نمایشگر گوشی a54 سامسونگ

در حین خرید اقساطی گوشی باید به نمایشگر آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. نمایشگر گوشی مورد نظر روشنایی قابل قبولی دارد. نمایشگر این گوشی سامسونگ اندازه 6.4 اینچی داشته و با رزولوشن 1080 جزئیات خوبی را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید روشنایی صفحه نمایش را تا 1000 نیت افزایش بدهید. سرعت بالای کار با گوشی به دلیل نرخ به روز‌رسانی 120 هرتزی است. تماشای ویدیو و انجام بازی‌های گرافیکی این گوشی کاملاً لذت بخش خواهد بود. سرعت پاسخدهی صفحه نمایش بالا بوده و در بازی‌های سرعتی به مشکل بر نخواهید خورد. سطح رویی نمایشگر با لایه گوریلا گلس 5 به طور کامل محافظت خواهد شد. تمامی رنگ‌ها در گوشی با کیفیت بالا و شبیه به واقعیت ارائه می‌شوند. برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات سخت‌افزار و نرم‌افزاری کالای دیجیتال a54

گوشی a54 سامسونگ دارای پردازنده اگزینوس 1380 بوده که در گوشی‌های بالارده این پردازنده حذف شده است. با کمک این پردازنده کار‌های روزمره و استفاده از اپ‌های مختلف بسیار آسان خواهد بود. اکثر بازی‌ها با گرافیک بالا نیز در این گوشی به صورت روان اجرا می‌شوند. ممکن است بعد از حدود 40 دقیقه بازی سنگین دمای گوشی بالا برود؛ اما آسیبی به گوشی وارد نمی‌شود. وای فای به کار رفته در گوشی نسخه به روز بوده و اتصال پایدارتری به وجود می‌آید.

گوشی مورد نظر با حافظه رم 6 و 8 مگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 مگابایت عرضه می‌شود. استفاده از اندروید 13 یک نرم‌افزار قدرتمند را در این گوشی به وجود آورده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آیکون‌ها و امکانات مختلف را شخصی‌سازی کنید. تا 4 سال آپدیت سیستم عامل و تا 5 سال آپدیت امنیتی گوشی از طرف سامسونگ تضمین شده است. بنابراین با آپدیت‌های منظم امکانات گوشی قابل ارتقا هستند. 

خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب

برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ می‌توانید از فروشگاه بزرگ قسطی کلاب اقدام کنید. گاهی خرید نقدی گوشی به دلیل نداشتن بودجه کافی با مشکل روبرو می‌شود. در این حالت می‌توانید با خرید از فروشگاه‌های دارای فروش قسطی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اینجا در قسطی کلاب شرایط پرداختی بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید بدون دغدغه یک خرید راحت داشته باشید. امکان بازپرداخت اقساط در دوره 3 تا 12 ماه، خرید گوشی و پرداخت اقساط را برای شما آسان می‌کند. برای خرید از فروشگاه ما نیازی به ضامن نیست، با چک صیادی می‌توانید خرید کنید. برای خرید این گوشی با شرایط ویژه همین الان اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی

خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی
اسپیکر بلوتوثی یکی از بهترین و جالب‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. اگر تمایل به خرید اقساطی اسپیکر بلوتوثی دارید به بخش کالای دیجیتال ...

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ

خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a11 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشیA11 سامسونگ به بخش...