خرید نقدی گوشی s23 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/10 20:59:15

شما می‌توانید برای خرید نقدی گوشی s23 ultra با قیمتی ارزان به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید نقدی گوشی s23 ultra



گوشی S23 ultra سامسونگ

اگر به دنبال یک گوشی پرچم دار با طراحی زیبا و قابلیت‌های جذاب هستید، پیشنهاد ما خرید نقدی گوشی s23 ultra است. گوشی سامسونگ s23 ultra را می‌توان بهترین پرچم دار سامسونگ تا به امروز دانست. این مدل نسبت به مدل‌های پیشین کمپانی سامسونگ، از طراحی زیباتری برخوردار است. زاویه لبه‌های فریم گوشی کمتر شده و همین امر موجب خوش دست شدن آن شده است. هم جلو و هم پشت گوشی مجهز به گوریلا گلس است که مقاومت بهتری فراهم کرده است.

دوربین‌های این کالای دیجیتال نسبت به نسل پیشین خود کمی بزرگتر طراحی شده‌اند. گواهی IP67 و ضدآب بودن نیز از ویژگی‌های سامسونگ اس 23 اولترا است. یکی از مشخصات جذاب طراحی این گوشی مجهز بودن به قلم هوشمند است که برای طرفداران استفاده از قلم، امکانات خوبی فراهم کرده است. در ادامه بیشتر به مشخصات این مدل می‌پردازیم:

مشخصات گوشی S23 ultra

در بخش صفحه نمایش این کالای دیجیتال شاهد روشنایی 1750 نیت هستیم. رفرش ریت آن از 60 تا 120 هرتز قابل تغییر است. سرعت بالا و تاچ سریع از ویژگی‌های صفحه نمایش سامسونگ اس 23 اولترا است. حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی تعبیه شده است که عملکرد فوق العاده سریعی دارد. در بخش نرم افزار این کالای دیجیتال، باید عرض کنیم که این مدل با اندروید 13 به بازار عرضه شده است و تا 4 سال از آپدیت نرم افزار برخوردار است. بنابراین اندروید 17 را نیز با آن می‌توانید تجربه کنید. پس از چند سال شاهد تغییرات اساسی در بخش اسپیکر سامسونگ s23 ultra هستیم. بیس و تفکیک صدای بهتر و نیز فراگیری بیشتر صدا را با این اسپیکر می‌توان تجربه کرد. با خرید نقدی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

مشخصات سخت افزاری کالای دیجیتال s23 ultra

در بخش سخت افزار، اسنپ دراگون 8 نسل 2 در این کالای دیجیتال به کار رفته است که عملکرد بسیار سریعی برای کاربر فراهم کرده است. اگر کارکرد لذت بخش بدون هنگ کردن می‌خواهید پیشنهاد ما خرید نقدی گوشی s23 ultra است. تعجبی ندارد که این گوشی به نسبت نسل قبلی خود گران‌تر است چرا که یکی از تغییرات مهم آن حذف حافظه 128 گیگابایتی است. همچنین می‌توان ادعا کرد که این حافظه، سریعترین حافظه در نسل گوشی‌های هوشمند است. بنابراین تا 2 برابر سریع¬تر اطلاعات را انتقال می‌دهد. به هنگام بازی با این گوشی، کاربر هیچ لگ و باگی را حس نمی‌کند. همچنین با توجه به سیستم خنک کنندگی جدیدی که سامسونگ در این مدل تعبیه کرده است، به ندرت شاهد داغ کردن گوشی s23 ultra خواهیم بود.

شارژدهی فوق العاده سامسونگ s23 ultra

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کالای دیجیتال s23 ultra استفاده شده است. گرچه این باتری در مدل‌های پیشین نیز استفاده می‌شد، اما شارژدهی باتری در اس 23 اولترا کمی بهینه‌تر شده است. برای مثال اگر با این مدل حدود 50 الی 60 دقیقه بازی کنید حدود 12 درصد از باتری مصرف می‌شود که این عدد در مدل‌های قبل حدود 15 درصد بوده است. به کمک آداپتور 45 واتی، می‌توان در عرض نیم ساعت باتری را کامل شارژ کرد. با توجه به اینکه آداپتور اورجینال 45 واتی در جعبه قرار ندارد می‌توانید به کمک آداپتور 25 واتی در مدت زمان یک ساعت و 20 دقیقه گوشی را فول شارژ کنید. برای خرید نقدی گوشی s23 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجععه نمایید.

S23 ultra بهترین گوشی سامسونگ برای عکاسی

سنسور دوربین اصلی این مدل از سامسونگ 200 مگاپیکسل است. همچنین یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی و نیز 2 لنز زوم 12 مگاپیکسلی برای زوم 3 و 10 برابری در پشت این کالای دیجیتال قرار دارند. در حقیقت به کمک این لنزها می‌توان تصاویر با جزئیات بیشتری را ثبت کرد. دوربین سلفی سامسونگ s23 ultra به نسبت نسل پیشین که حدود 40 مگاپیکسل بود، به لنز 10 مگاپیکسلی مجهز شده است. اما کیفیت بسیار بالاتری در عکاسی فراهم کرده است.

خرید نقدی گوشی S23 ultra با پایین ترین قیمت بازار

با خرید از فروشگاه قسطی کلاب، می‌توانید کالای مورد نظرتان را با شرایط امن و ویژه تهیه نمایید. با پرداخت درصدی از مبلغ کل، کالا را تحویل بگیرید. همچنین تنوع بسیار در مدل‌های مختلف امکان مقایسه و خرید بهتر را فراهم کرده است. این فروشگاه به منظور فروش قسطی و نقدی شرایط مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند با چک، بدون ضامن و یا با پروانه کسب و فیش حقوقی اقدام به خرید نقدی گوشی s23 ultra نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک

خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک
جدیدترین محصول برند اپل با ظاهری فریبنده روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 15 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی s20 پلاس

خرید اقساطی گوشی s20 پلاس
سامسونگ یک برند کره ای قدیمی است که در زمینه موبایل چند سالی هست که توانسته موفقیت های زیادی کسب کند و طرفداران زیادی...