خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:22:38

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ مدل a54 می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ با چک



تجربه‌ فوق العاده خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ

گوشی a54 سامسونگ، کالای دیجیتال جذاب و خوش ساختی است. پنل پشتی و جلویی این محصول از جنس گوریلا گلس 5  است که باعث می‌شود خط و خش کمتری روی آن بیافتد. البته پنل شیشه‌ای پشتی، لک و اثر انگشت را به وضوح نشان می‌دهد و این مسئله برای افراد وسواسی دشوار است. 

ابعاد این دستگاه 2/158*7/76*2/8 میلی‌متر است و راحت در دست جا می‌گیرد. صفحه نمایش گلکسی a54، 4/6 اینچ است و روشنایی که تولید می‌کند به 1300 نیت هم می‌رسد. میزان وضوح صفحه نمایش 2340 * 1080 است. این میزان وضوح تصویر برای استفاده روزمره، ایده آل محسوب می‌شود.

بعد از خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ، نگران افتادن آن در آب نباشید، چون گوشی a54 سامسونگ در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. به دلیل بهره‌گیری از فناوری Super AMOLED، صفحۀ نمایش به حسگر اثر انگشت مجهز است. حسگر اثر انگشت در این مدل، سرعت و دقت بالایی دارد. 

به علاوه، فناوری Super AMOLED صفحۀ نمایش، دیدن فیلم و اجرای بازی را به تجربه‌ای بی نظیر تبدیل می‌کند. همچنین برای شخصی‌سازی رنگ‌های صفحه نمایش، تنظیماتی لحاظ شده است. گلکسی a54 در رنگ‌های خاکستری تیره، سفید، بنفش و سبز لیمویی به بازار عرضه شده است. این تنوع در رنگ‌بندی، دست شما را برای انتخاب گوشی متناسب با سلیقه خودتان باز می‌گذارد.

با خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ، عکس‌ها و فیلم‌های واقعی و با کیفیت بگیرید و این تجربه را با دیگران سهیم شوید. این محصول دارای 3 حسگر دوربین در پشت و یک دوربین برای عکس سلفی است. 3 حسگر پشت گوشی به ترتیب دارای وضوح تصویر 50، 12 و 5 مگاپیکسل هستند. این کالای دیجیتال دارای دوربین سلفی با وضوح تصویر 32 مگاپیکسل است. همچنین گلکسی سامسونگ با وضوح تصویر 2160*3840، قابلیت 4k و با سرعت 30 فریم در ثانیه لحظات شما را ثبت می‌کند. 

گلکسی سامسونگ با کارآیی چشمگیر

گوشی a54 سامسونگ دارای 3 نسخه است. یک نسخه از آن دارای 256 گیگ حافظۀ داخلی و 8 گیگ رم است. به علاوه، این گوشی از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5000 میلی آمپر در این محصول به کار رفته است. با خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ می‌توانید ساعت‌ها بی‌وقفه ویدئو تماشا کنید. این باتری ظرف یک ساعت تا 100 در صد شارژ می‌شود. این محصول دارای امکانات دیگری مانند بلندگوی استریو دوطرفه، شبکه ارتباطی 5G، درگاهUSB ، وای فای و فناوری‌های مکان یابی مثل  GPS هم است. 

گوشی گلکسی سامسونگ دارای رابط کاربری One UI 5.1 بر اساس اندروید 13 است. به دلیل وجود این رابط کاربری، از زمانی که این محصول را می‌خرید؛ به مدت 4 سال پشتیبانی دریافت می‌کنید. پوسته‌ای که در این کالای دیجیتال به کار رفته است، سبک و سریع و بدون هیچ تاخیری در عملکرد کار می‌کند. مزیت دیگری که در این گوشی‌ سامسونگ هم وجود دارد؛ امکان ایجاد ارتباط بین گوشی و سیستم ویندوز است. 

اگر روی سیستم شما ویندوز نصب است، می‌توانید با خرید قسطي گوشی a54 سامسونگ، فایل‌های خود را از گوشی به دسکتاپ منتقل کنید و آنها را در صفحه‌ای بزرگتر مشاهده کنید. تراشه اگزینوس 1380 با پردازنده هشت هسته‌ای در این دستگاه به کار رفته است. در واقع، دو پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند و کم مصرف در این دستگاه فعالیت می‌کنند. پردازنده گرافیکی پنج هسته‌ای هم با نامMali-G68 MP5 GPU  در این گوشی وجود دارد که برای انجام بازی‌های سبک مناسب است.

فروش قسطی گوشی a54 سامسونگ

گوشی  a54 سامسونگ را می‌توانید هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی از سایت قسطی کلاب تهیه کنید. سایت قسطی کلاب طرح‌های متنوعی را برای خرید اقساطي گوشی a54 سامسونگ در نظر گرفته است. در بعضی از این طرح‌ها، پیش پرداخت، چک و ضامن لازم نیست. با استفاده از طرح‌های خرید اقساطی، شما هم می‌توانید از داشتن مدل‌های بالاتر گوشی سامسونگ لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت

فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت
برند مایکروسافت برندی موفق و شناخته شده در دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی آیفون SE

خرید قسطی گوشی آیفون SE
یکی از مدل‌های پرفروش گوشی اپل بی‌شک مدل آیفون SE می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون SE به بخش موبایل در دسته بندی کالای...