خرید قسطی آیپد ایر با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:59:42

اگر قصد خرید قسطی آیپد ایر را دارید لازم است پیش از آن با مشخصات و ویژگی های این تبلت کاملاً آشنا شوید و به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیپد ایر با چک


آیپد ایر؛ قدرتمندترین تبلت 2022 و 2023!

توجه به مشخصات فنی تبلت به عنوان یک کالای دیجیتال کمک بزرگی به خرید هرچه بهتر مشتریان می‌کند. در ادامه به ارائه این مشخصات می‌پردازیم. چیزی که آیپد ایر را نسبت به سایر تبلت‌ها متمایز نموده قدرتمند بودن بدنه، نمایشگر و از همه مهمتر پردازنده آن است. به همین دلیل به تبلت iPad Air 2022 لقب قدرتمندترین تبلت اپل را می‌دهند. 

آیپد ایر یک تبلت میان رده محسوب می‌شود و برای فعالیت‌های نیمه حرفه‌ای عالی و جهت استفاده حرفه‌ای قابل قبول عمل می‌کند. از این تبلت می‌توان برای پروژه‌های نیمه سنگین دانشجویی، آموزشی یا پروژه‌های اداری بهره مند شد. برای خرید قسطی آیپد ایر با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظریف و سبک

آیپد ایر نسل پنجم با وجود سایز بزرگتر نسبت به نسل قبلی اما از بدنه نازک و ظریفی برخوردار است و وزن کمتری دارد. وزن این تبلت تنها 461 گرم می‌باشد.

صفحه نمایش شفاف

ابعاد نمایشگر آیپد ایر 10.9 اینچ است و به صورت بدون حاشیه و تمام صفحه طراحی شده است. رزولوشن این نمایشگر 16470×2360 پیکسل می‌باشد. صفحه نمایش آیپد ایر از نوع Liquid Retina IPS با تراکم 264 پیکسل در هر اینچ است. بیشینه روشنایی که برای آن در نظر گرفته شده 500 نیت می‌باشد. از قابلیت‌های این صفحه نمایش می‌توان به محافظ Scratch-resistant glass, oleophobic coating True-tone Wide color gamut اشاره کرد. برای خرید اقساطی آیپد ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سلفی و دوربین پشت با رزولوشن بالا

سنسور دوربین آیپد ایر در قسمت پشت تبلت از نوع عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل و مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک PDAF 247.6 و دوربین سلفی از نوع فوق عریض با رزولوشن 12 مگاپیکسل و زاویه دید 122 درجه برای فیلمبرداری طراحی شده است. رزولوشن تصاویر ثبت شده برای دوربین جلو 1920×1080 پیکسل می‌باشد.

پردازنده قدرتمند آیپد ایر

تبلت iPad Air مجهز به پردازنده قدرتمند Apple M1 است. این پردازنده مهمترین مشخصه آیپد ایر نسل پنجم به شمار می‌رود؛ زیرا قابلیت اجرای نرم افزارهای سنگین را به کاربران می‌‌دهد. پردازشگر گرافیکی و مرکزی این تبلت به همراه رم 8 گیگابایتی انجام پروژه‌های حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را سرعت می‌بخشد.

ظرفیت آیپد ایر

هنگام خرید نقدی یا خرید قسطی آیپد ایر یکی از نکات مورد توجه کاربران ظرفیت تبلت است. تبلت iPad Air نسل 5 در دو ظرفیت 256 و 64 گیگ موجود می باشد و متقاضی با توجه به نیاز خود ظرفیت مورد نظر را انتخاب می‌کند. 

قابلیت‌های جذاب تبلت iPad Air

•پشتیبانی از قلم هوشمند Apple Pencil 2nd generation
•حسگر اثر انگشتی Touch ID
•قاب تبلت با 5 رنگ صورتی، بژ، خاکستری، بنفش و آبی
•درگاه ارتباطی تایپ سی USB-C، 3.1 USB Type-C و Bluetooth
•سازگاری با مجیک کیبورد (با این ویژگی استفاده از آیپد ایر شبیه لپ‌تاپ است.)
•عرضه شده در دو نسخه سلولار ارتباط پرسرعت نسل پنجم (5G) و وای فای
•مجهز به حسگرهای قطب نما، فشارسنج، اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ 

نحوه خرید اقساطی آیپد ایر

برای خرید قسطی آیپد ایر و یا خرید اقساطی سایر کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و در سایت ثبت نام کنید. فروش قسطی آیپد ایر توسط سه لیزینگ معتبر انجام می‌شود که هر کدام شرایط خاصی برای ارائه خدمات دارند. پس از ارسال مدارک توسط کاربر، کارشناسان مربوطه حداکثر تا 5 روز کاری شرایط و مدارک متقاضی را بررسی می‌کنند و در صورت تایید ثبت سفارش انجام می‌شود. خرید اقساطی آیپد ایر با چک صیاد به صورت پرداخت بلند مدت امکان پذیر است. سقف خرید از سایت قسطی کلاب حداکثر 150 میلیون تومان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ

خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل گلکسی A52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشي s20 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشي s20 fe سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش s20 fe سامسونگ از کیفیت و کارایی خاصی برخوردار است. برای خرید قسطی گوشی s20 fe سامسونگ به بخش موبایل در...