خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:40:02

بهترین کولرگازی با برند ایرانی بی شک مارک جی پلاس است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب


آیا می‌خواهید تا کولر گازی خود را به صورت اقساطی خریداری کنید؟

کولر گازی، به عنوان یک وسیله تهویه مطبوع به شمار می‌آید که عمدتاً با اهداف سرمایشی به کار می‌رود. البته نسخه‌های جدید این وسیله تهویه مطبوع، دو کاره بوده و قابلیت گرمایش را نیز دارد. تا چند سال پیش شاید صحبت از اینکه امکان خرید کولر گازی‌های ایرانی وجود دارد، بیشتر شبیه رویا بود تا واقعیت. با این حال، به لطف شرکت‌هایی همچون جی پلاس، امکان خرید کولر گازی‌های ایرانی میسر شده است. اخیرا شرایط خرید قسطی کولر گازی جی پلاس توسط یکی از شرکت‌های معتبر فعال در حوزه فروش قسطی لوازم خانگی فراهم شده است. با ما همراه باشید تا با شرایط خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس آشنا شوید. 

مشخصات کولر گازی جی پلاس

قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را برای خرید قسطی کولر گازی جی پلاس بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم تا این بخش را که به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم، مطالعه کنید. در اینجا با انواع مدل‌های کولر گازی جی پلاس آشنا می‌شوید.

تنوع مدل‌ها و ظرفیت‌ها

شرکت جی پلاس برای رفع نیاز شما که قصد خرید قسطی کولر گازی جی پلاس را دارید، مدل‌های مختلفی را تولید کرده است. کولرهای گازی این برند در ظرفیت‌های مختلف، از ۹ هزار تا ۳۰ هزار BTU موجود هستند. تمامی مدل‌ها با استانداردهای روز جهانی تولید شده‌اند و به گونه‌ای نیستند که تکنولوژی یک یا دو دهه قبل در آنها استفاده شده باشد. 

بهره‌وری انرژی بالا

از دیگر دلایلی که باید خرید قسطی کولر گازی جی پلاس را در برنامه خود قرار دهید این است که بهره وری انرژی در تمامی مدل‌های جی پلاس مشهود است. تمامی مدل‌ها از کمپرسورهای کم مصرف اینورتردار بهره می‌برند که باعث می‌شود تا مصرف برق به میزان چشمگیری کاهش یابد. همچنین استفاده از گازهای مبرد دوستدار محیط زیست در این مدل‌ها باعث شده تا اثرات گلخانه‌ای و محیط زیستی این محصول با استانداردهای روز جهان مطابقت داشته باشد. 

کولر همه کاره برای تمام فصول سال

فرقی نمی‌کند که به هنگام خرید قسطی کولر گازی جی پلاس کدام مدل و با کدام ظرفیت را خریداری می‌کنید. کمپرسورهای استفاده شده در کولر گازی‌های جی پلاس از نوع دو منظوره هستند که عملکرد مناسبی را در سرمایش و گرمایش خواهند داشت. 

تنوع در حالات و تنظیمات کولر گازی جی پلاس

انواع مختلف کولر گازی جی پلاس با تنظیمات و حالت‌های مختلف تولید و عرضه شده‌اند. از جمله این حالت‌ها می‌توان به قابلیت توربو اشاره کرد که قادر است تا محیط اتاق را در کوتاه‌ترین زمان به دمای مطلوب برساند. این ویژگی به خصوص برای زمان‌هایی که پس از چندین ساعت خاموشی کولر گازی وارد منزل می‌شوید، بسیار کاربردی خواهد بود. حالت اکو برای کاهش مصرف برق بوده و کمپرسور کولر گازی جی پلاس در حالت کم مصرف و با فعالیت کم قرار می‌گیرد. از جمله سایر حالت‌های این کولر گازی می‌توان به DRY، FEEL و SLEEP Mode اشاره کرد. 

خرید قسطی کولر گازی جی پلاس

در این مقاله، شما را با کولر گازی جی پلاس و مشخصات بارز آن آشنا کردیم. در صورتی که به خرید قسطی کولر گازی جی پلاس تمایل دارید، لازم است بدانید که فروشگاه قسطی کلاب شرایطی را برای انواع لوازم خانگی جی پلاس فراهم ساخته است. قسطی کلاب، به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کشور می‌باشد که امکان خرید نقدی و اقساطی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی را به صورت کشوری فراهم کرده است. طرح‌های اعتباری و اقساطی موجود و قابل انتخاب در قسطی کلاب، ۶ عدد هستند که قادر هستید تا از تمامی این طرح‌ها به طور همزمان استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید قسطی کولر گازی جی پلاس و سایر محصولات این برند را دارید، می‌توانید از صفحه محصولات جی پلاس در قسطی کلاب بازدید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما با چک

خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما با چک
اگر قصد خرید قسطي لوازم خانگی پاک شوما با چک را دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط ویژه فروش...

خرید لوازم ال جی

خرید لوازم ال جی
برند ال جی یک برند کره ای است که توانسته طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشد. این برند خوب در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. شما نیز ...