خرید قسطی galaxy watch 5 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:26:56

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ بی شک مدل گلکسی واچ 5 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی galaxy watch 5 pro به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی galaxy watch 5 pro


گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ 5 پرو یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند است که در سال 2022 توسط سامسونگ رونمایی شده است. این کالای دیجیتال ویژگی‌های بسیار جذابی دارد به همین علت جز انتخاب‌های اول خریداران ساعت هوشمند با این رنج قیمت است. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ساعت هوشمند و امکان خرید قسطی galaxy watch 5 pro بپردازیم. 

طراحی گلکسی واچ 5 پرو

طراحی مناسب معمولا یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب هر کالای دیجیتال است. گلکسی واچ 5 پرو حدود 46.5 گرم وزن و بدنه ای از جنس تیتانیوم دارد. باتری آن 590 میلی آمپر ساعت است که قابلیت تنظیم ندارد و نسبت به نسخه معمولی گلکسی واچ 5 کمی بزرگ تر شده به همین دلیل قطر آن نیز از 8 به 10.5 تغییر کرده است. در کل می‌توان گفت سایز واچ 5 پرو کمی بزرگ تر است اما این تغییر سایز خیلی محسوس نیست. برای خرید اقساطی galaxy watch 5 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این ساعت به خاطر جنس فریم و تکنولوژی ساخت در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین می‌تواند عمق 50 متری آب را تحمل کند. برای ساخت محافظ صفحه آن نیز از کریستال Sapphire استفاده شده است. بنابراین خط و خش به آن آسیب نخواهد رساند. نور صفحه نمایش یکی دیگر از فاکتورهای مهم است. چراکه معمولا از ساعت در محیط بیرون از منزل و در معرض نور آفتاب و هوای آزاد استفاده می‌شود بنابراین باید روشنایی مناسبی داشته باشد.

مشخصات گلکسی واچ 5 پرو

صفحه نمایش آن Super AMOLED با تراکم 321 پیکسل و وضوح 450*450 پیکسل و در اندازه 1.4 اینچی طراحی شده است. این نمونه از ساعت هوشمند، دو رنگ خاکستری و مشکی دارد. گلکسی واچ 5 پرو 16 گیگابایت حافظه داخلی و رم 1.5 گیگابایتی دارد. دو دکمه روی فریم این ساعت قرار گرفته است که امکان سرعت بالا در دسترسی به برنامه های مختلف را فراهم می‌کند. 

گلکسی واچ 5 پرو مجهز به حسگرهایی است که می ‌تواند دما، فشار، شتاب و ضربان قلب را اندازه گیری کند. همچنین به GPS داخلی و بلندگو نیز مجهز است. با توجه به اینکه واچ 5 پرو قابلیت بررسی و پایش 90 حالت ورزشی متفاوت را دارد برای ورزشکاران انتخاب بسیار عالی محسوب می‌شود. یکی از قابلیت‌های دیگر آن بررسی میزان کیفیت خواب است که البته در نسل‌های قبلی هم این قابلیت مشاهده می‌شود اما در نسخه واچ 5 پرو ارتقا یافته است. با خرید قسطی galaxy watch 5 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش گلکسی واچ 5 پرو

در طراحی این ساعت هوشمند از چیپ 5 نانومتری اکسینوس 920 استفاده شده است. بنابراین سرعت قابل قبولی در پردازش اطلاعات دارد. همچنین به بلوتوث 5.2 نیز مجهز بوده که یکی از تفاوت‌های اصلی آن با مدل‌های قبلی است. از نظر نرم افزاری نیز از سیستم عامل محبوب WearOS 3.5 بهره مند است. این ساعت برای اتصال با گوشی‌هایی که اندروید بالای 8 دارند طراحی شده است و برای اپل نیز نمی توان از آن استفاده کرد. با خرید اقساطی galaxy watch 5 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برخی از برنامه‌های اختصاصی گوگل روی گلکسی واچ 5 پرو نصب است اما برخی دیگر را باید دانلود و نصب کنید. این ساعت هوشمند، از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین پیام هایی که به زبان فارسی دریافت می‌کنید قابل مشاهده هستند. این امکان نیز برای شما فراهم بوده که پیام مورد نظر خود را تایپ کنید و از طریق وات ساپ یا تلگرام آن را ارسال کنید.

خرید اقساطی galaxy watch 5 pro

اگر انتخاب شما گلکسی واچ 5 پرو است اما قادر نیستید آن را به صورت نقدی خریداری کنید پیشنهاد ما به شما خرید قسطی galaxy watch 5 pro است. قسطی کلاب امکان فروش قسطی این کالای دیجیتال را با شرایط آسان، برای شما فراهم کرده است برای اطلاع بیشتر می‌توانید به بخش خرید اقساطی این سایت سر بزنید. با خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو دیگر نگران قیمت بالای آن نیستید و به راحتی می‌توانید این گجت هوشمند را خریداری کرده و از امکانات آن استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس

خرید قسطي آیفون 11 پرو مکس
کمپانی اپل بهترین گوشی‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است و امروزه جز پرفروش‌ترین کمپانی‌های دنیا شناخته می‌شود. برای خرید قسطي آیفون...

خرید اقساطی p50 pocket

خرید اقساطی p50 pocket
اگر تمایل به خرید یک گوشی منحصر به فرد و استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...