خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/3/2 02:07:23

کمپانی سامسونگ به تازگی از جدیدترین تلویزیون 110 اینچی خود رونمایی کرده است و یکی از بی‌نظیرترین محصولات خود را به بازار عرضه کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ


تلویزیون سامسونگ 110 اینچی

تلویزیون‌ها نقش بسیار مهم و اساسی در زندگی روزمره شما دارند. شرکت‌ سامسونگ به تازگی از تلویزیونی به بزرگی 110 اینچ رونمایی کرده که کیفیت و جذابیتی باورنکردنی دارد.

جالب است بدانید نسبت نمايشگر به بدنه در اين تلويزيون بالاتر از 99.99 است و این موضوع خارق‌العاده می‌باشد. علاوه بر اين، بايد بدانید که در این تلویزیون از تکنولوژی جدیدی به نام میکرو ال ای دی نیز استفاده شده است. 

سامسونگ عقیده دارد که کیفیت تصویر در این تلویزیون چشمگیر و مبهوت کننده است و از نظر صوتی نیز صدایی رسا و بی‌نظیر دارد. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

تكنولوژی آينده

شرکت سامسونگ می‌کوشد تا با عرضه محصولات رقابتی و مبتکرانه، نسبت به رقبای خود پیشی بگیرد. بنابراین، همیشه محصولاتی آینده نگر در آستین دارد. این محصول جدید نیز با نام دیوار سامسونگ شناخته شده است.

تکنولوژی جدید سامسونگ به نام میکرو ال ای دی، فناوری بالاتری از ELED دارد و طبق بیانیه سامسونگ این نمایشگر از تکنولوژی آینده برای نمایش استفاده می‌کند. با خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ به استقبال آینده بروید!

نمایشگری تمام‌ صفحه

مدتی قبل، پیش فروش این محصول در کره جنوبی آغاز شد و برآورد می‌شود تا قیمت این تلویزیون نسبت به تلویزیون‌هایی که از فناوری‌های کیفیت تصویر 4K یا 8K استفاده می‌کنند، بیشتر باشد. 

جذابیت موجود در اين تلويزيون به دلیل نبود حاشیه در اطرافش آن می‌باشد، همچنین هیچ گونه اسپیکر خارجی برای این محصول لازم نیست. زیرا سیستم صوتی آن از بالاترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده است. با خرید اقساطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ مدرن‌ترین محصول نمایشی سال را خریداری کنید!

فناوری میکرو‌ LED

گفته می‌شود چراغ‌های موجود ال ای دی در این تلویزیون ابعاد میکرومتری دارند و بنابراین از فیلترهای رنگی برای از بین بردن نور پس زمینه استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، این پیکسل‌ها هستند که نور و رنگ را در تلویزیون مشخص و تولید می‌کنند.

به همین دلیل، گستره رنگی فوق‌العاده‌ای در این تلویزیون پدیدار می‌شود. اگر می‌خواهید رنگ‌های زنده و واقعی را به صورت دقیق مشاهده نمایید، در حالت پخش، روبروی این تلویزیون قرار گیرید. همچنین، گفته می‌شود که رنگ مشکی نیز، به صورت بسیار عمیقی به تصویر کشیده شده است.

کنتراست این صفحه حتی بالاتر از نمایشگرهای ELED می‌باشد. این ادعا نیز وجود دارد که ماندگاری این محصول از محصول‌های OLED که از دیود نور گسیل ارگانیک استفاده می‌کنند، بیشتر است. با خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ کیفیت را در ابعادی بزرگ تجربه کنید!

امکان نمایش هم‌زمان چهار محتوای بصری

سلول‌های ال‌ای‌دی میکرومتری در درون پنل‌های مخصوصی که به صورت ماژول قرار گرفته‌اند، جای دارد. همچنین، کره‌ای‌ها، ادعا میکنند که این کیفیت را می‌توانند با هر اندازه دلخواهی برای تلویزیون ایجاد کنند. 

در تلویزیون جدید 110 اینچی، قابلیتی به نام مولتی ویو وجود دارد که می‌توان به صورت همزمان از چهار محتوای مختلف استفاده کرد. در واقع صفحه تلویزیونی به چهار قسمت تقسیم می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید چهار شبکه متفاوت را در یک زمان مشاهده نمایید.

در تولید این محصول مبتکرانه از صنعت تجاری نیمه هادی استفاده شده است. با خرید قسطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ در یک لحظه چهار شبکه متفاوت را رصد نمایید!

پیشنهاد خرید محصول جدید سامسونگ

اگر شما نیز کسب و کار بزرگی دارید و مایل به تهیه این تلویزیون ۱۱۰ اینچی در مکان کسب و کار خود هستید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این تلویزیون بزرگ را خریداری نمایید. همچنین، به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه بی‌نظیر قسطی کلاب انجام دهید. 

زیرا در این فروشگاه تمهیداتی وجود دارد تا بتوانید این تلویزیون را به صورت اقساطی تهیه کنید. به راحتی از فروشگاه وام بگیرید و این کالای فوق‌العاده را دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون 110 اینچی سامسونگ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید شوفاژ برقی مایدیا

خرید شوفاژ برقی مایدیا
امروزه استفاده از هیتر برقی و شوفاژ برقی جایگزین بخاری‌های قدیمی شده است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی شوفاژ برقی مایدیا دارید به بخش...

مایکروویو دوو قسطی

مایکروویو دوو قسطی
این روز ها به لطف لوازم خانگی زندگی انسان ها بسیار تغییر کرده است. بهداشت انسان ها تحت تأثیر این لوازم قرار گرفته و تغذیه ی عمومی افراد....