خرید اقساطي airpods pro

تاریخ انتشار:
1403/2/18 17:53:42

اگر قصد خرید اقساطي airpods pro با شرایطی استثنایی دارید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطي airpods pro


ایرپاد پرو

airpods pro یکی از دوست داشتنی‌ترین گجت‌های شرکت اپل می‌باشد، که با استفاده از آن می‌توانید به مکالمات روزمره بپردازید، به موسیقی گوش فرا دهید و یا فیلم دلخواه خود را با کیفیت صدای عالی تماشا کنید. از این روی، بسیاری از افراد به دنبال خرید نقدی و یا خرید قسطي airpods pro هستند. این هدفون، به راحتی قابل حمل می‌باشد و استفاده از آن خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. 

نکاتی در رابطه با airpods pro

شما با خرید اقساطي airpods pro با یک هدفون بسیار خوش ساخت و درجه یک مواجه خواهید شد. این هدفون از نظر گوش دادن به موسیقی، نسبت به نسل پیشین خود بهینه شده است و با خیالی آسوده می‌توان هر سبک موسیقی از قبیل سنتی، راک، پاپ و..tvh. را با آن گوش داد. لازم به ذکر است، این محصول با دارا بودن گواهی IPX4 در برابر پاشش آب و یا تعریق مقاوم است. در نتیجه، به هنگام انجام ورزش نیز می‌توانید از آن بهره ببرید.

یکی از نقاط مثبت در خرید قسطي airpods pro قابلیت Noise Cancelling آن می‌باشد. بدین وسیله، کلیه صداهای مزاحم بیرون حذف می‌شود، اما، اگر سوار موتور هستید و یا به هر دلیل نیاز به شنیدن صداهای بیرون دارید، می‌توانید Transparency Mode را فعال کنید. بدین وسیله، صداها اطراف، جمع شده و به گوش شما منتقل خواهند شد. این آپشن نه تنها آزار دهنده نیست، بلکه کارآمد نیز، خواهد بود.

با خرید اقساطي airpods pro شما با یک شارژدهی فوق العاده روبرو خواهید شد. این هدفون بین 4 الی 5 ساعت شارژ نگه می‌دارد. همچنین، محفظه شارژ airpods pro، سه تا پنج بار قابلیت فول شارژ نمودن ایرپادها را دارد. از این روی، نگران تمام شدن شارژ آن در بازه‌های زمانی کوتاه نخواهید بود. 

مشخصات فنی airpods pro

یکی از موارد قابل توجه در خرید یک کالای دیجیتال کسب اطلاع از مشخصات فنی آن می‌باشد. بنابراین، اگر تصمیم به خرید قسطي airpods pro گرفته‌اید، این بخش را با دقت مطالعه نمایید.

وزن ایرپادها: 10.8 گرم
وزن محفظه شارژ: 45.6 گرم
ابعاد ایرپاد: 24.0 * 21.8 * 30.9 میلی متر
ابعاد محفظه شارژ: 45.2 * 60.6 * 21.7 میلی متر
رنگ بندی: سفید (تک رنگ)
نوع استفاده: تو گوشی
طریقه ی اتصال: بی سیم (True Wireless)
نوع آکوستیک: Closed-Back (پشت بسته)
ANC: دارد
میکروفون: دارد (دوگانه و از نوع beamforming)
کنترل: از نوع لمسی، برای تنظیم پخش صدا، مکالمه و Noise Cancelling
بلوتوث: نسخه 5.0
نحوه شارژ: به وسیله محفظه شارژ و یا شارژ بیسیم
دیگر ویژگی‌ها: پشتیبانی از شتاب سنج جهت تشخیص حرکات و گفتار، force sensor، حسگر اپتیکال دوگانه، Transparency Mode برای شنیدن صدای محیط
متعلقات همراه: سری در سایزهای مختلف، محفظه ی شارژ، کابل لایتنینگ USB Type C
گواهی‌ها: IPX4 (مقاوم در برابر قطرات ناشی از تعریق و پاشش آب) 

نقاط قوت و نقاط ضعف محصول

پیش از خرید اقساطي airpods pro و یا دیگر کالاهای دیجیتال، لازم است تا نقاط قوت و نقاط ضعف آن محصول را شناسایی کنید.

نقاط قوت محصول: عملکرد مکالمه بسیار عالی، طراحی درجه یک و قرارگیری مناسب در گوش
نقاط ضعف محصول: تاچ و شارژدهی نسبتا ضعیف نسبت به نسل‌های پیشین 

خرید قسطي airpods pro در وب سایت قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی حاضر در کشور، خرید اقساطی یک گزینه مناسب برای تهیه انواع کالای دیجیتال و غیر دیجیتال است. در نتیجه، برخی از فروشگاه‌ها، از جمله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی محصولات خود از قبیل تلفن همراه، لوازم اداری، خانگی، بازی و سرگرمی و نموده اند. بدین وسیله، می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کل هزینه به صورت یکجا، سفارش خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی سامسونگ A50

خرید نقدی سامسونگ A50
برای خرید تلفن همراه بهتر است به دنبال یک برند معتبر و شناخته شده باشید. پیشنهاد ما برای شما، خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ A50 می‌باشد...

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک

خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ لنوو با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...